Mä olen aika varma, että mun lapsi on maailman suloisin.
Ajatelkaa nyt, JUST MEILLE on tullut se maailman suloisin lapsi. Vetäähän se hiljaiseksi.
Kommentit (37)
Tuskinpa, kun MEIDÄN lapsemme on se kaikkein suloisin.. :-)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 17:09"]Tuskinpa, kun MEIDÄN lapsemme on se kaikkein suloisin.. :-)[/quote]
Lähde?!?
Ap
...mutta ei kuitenkaan parhaimman hajuinen! Lapsi tuli äsken heittämään mulle palloa, jolloin tunsin nenässäni vienon kakantuoksun. Pesulle siis.
Ap
Onnea sinulle. Yritä muistaa tuo 10-15v jälkeenkin.
Tietysti sulla on maailman suloisin lapsi!
Niin sen pitää ollakin, jokaisen lapsen pitäisi saada olla maailman suloisin omille vanhemmilleen. Onnittelut sinulle maailman suloisimmasta lapsesta, ja erityisesti siitä, että olet sen ymmärtänyt!
Mieti ap, mulle niitä sulosia lapsia on siunaantunut neljä ja siis vielä maailman suloisimmat. Komean miehenkin olen saanut. Olen ihan äärettömän rikas nainen!
Kyllä mä vähän suren etukäteen sitä, että tuo ihana palleroinen kasvaa ja muuttuu finninaamaiseksi murkuksi (joka on tietenkin omalla tavallaan ihana myös, mutta ei just tällä tavalla). Mutta onneksi siihen menee vielä jokunen tovi.
Ap
Ei voi olla, koska minun lapseni on maailman suloisin ja tämä on fakta. Ja tiedän että kaikki muut äidit ovat kateellisia täydellisestä vauvastani :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 17:42"]
Ei voi olla, koska minun lapseni on maailman suloisin ja tämä on fakta. Ja tiedän että kaikki muut äidit ovat kateellisia täydellisestä vauvastani :)
[/quote]
Niin ja muiden vauvat näyttää yleensä aina jotenkin oudolta, joskus jotkut ovat tosi söpöjä, mutta silti heissä on aina jotain vikaa, toisin kuin minun pikkuisessani :)
Tämä keskustelu ei ole hedelmällinen.
Kaikkien lapset ovat niitä maailman suloisimpa aikansa.
Palaa asialle 5 vuoden kuluttua.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 17:48"]Tämä keskustelu ei ole hedelmällinen.[/quote]
Olisko keskustelu siitä, onko parempi kasvattaa jalkovälissään näppyläbroileria vai rämemajavaa sinusta kivempi?
Ap
Niin tai se vastine taitaisi olla että te kilpaa kehuisitte alapäätänne maailman suloisimmaksi.
Mulla oli vaaleanpunaiset silmälasit päässä kolmisen vuotta. Lapsi nyt neljä ja mielestäni osaan katsoa kohtalaisen objektiivisesti ja huomaan, että on suloinen, mutta ei kuitenkaan mitenkään erityiskaunis, vaan aika tavallinen.
Ja siis yhtä rakas on kuin aina, mutta se sellainen huuma, että tuollaista suloisuutta ja täydellisyyttä ei voi olla olemassakaan, kesti kolmisen vuotta.
Esikoinen ja ainokainen kyseessä.
7: n vaaleanpunaiset rillit on vieläkin päässä vaikka esikoinenkin on kohta jo 19v =D
Nuorimmainenkin sellainen syötävässä iässä oleva, 2v7kk.
kaikki lapset on rumia ja perseestä
Mun lapset on edelleen 14- ja 16-vuotiaina maailman suloisimmat ja täydellisimmät lapset!
Suomessa on keskustelu kuin keskustelu,ei aina älykästä puuhaa:)
Ihana 5v ja edelleen maailman suloisin poika. Superlatiivi subjektiivinen, myönnetään. Objektiivisestikin katsottuna tavanomaista söpömpi ;)
Nautitaan ihanista lapsistamme.
LAPSET OVAT PERSEESTÄ!!!