Mökkinaapurissa mies porukka saunomassa ja hyppivät alasti trampoliinilla voinko soittaa poliisille
Muutenkin mölyävät humalassa, lapsetkin kirkuvat ja naiset kikattelevat. Kiva sunnuntai päivä meni pilalle.
Kommentit (34)
Koko päiväni on mennyt pilalle heidän hyppimistään seuratessa. Lisäksi kiikarini tipahti kun säikähdin takanani lentävää närheä ja nyt kiikarin toisessa linssissä on särö enkä näe enää kunnolla trampoliinille.
Onneksi on 5 ha tontti ja 300 m rantaviivaa, ja ei ole hulluja naapureita.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki niille, joita mökkinaapurit häiritsevät:
Osta itsellesi naapurimökki kummaltakin puolelta omaa mökkiäsi, ja vietä itse aikaa siinä keskimmäisessä. Olen kerran vieraillut tällaisella mökillä, ja rauhallista oli.
Tai jos nykyisen mökkisi naapurit eivät ole valmiita myymään mökkejään, myy omasi, ja etsi paikka, jossa on kolme vierekkäistä mökkiä myynnissä, ja osta ne kaikki kolme. Vietä lomasi keskimmäisellä mökillä.
Turha niitä mökkejä on tyhjillään pidettäväksi ostaa. Riittävän iso maa-alue päättyvän tien päästä ja rauha on taattu.
Ootko vähän huumorintajuton Ap??? :D
Kyllä mä osaisin arvostaa moista ilakointia :D olis hienoa, jos ois noin rennot mökkinaapurit!
Ainiin! Tuo ei oo mikään syy soittaa poliisit. Kyllä omalla tontillaan saa hillua alasti ja ympäripäissään, kunhan ei satuta ketään.
Huuda megafonilla sinne että miehet ovat komeita alasti, sinulla on kiikarit, mutta että lopettavat sen meluamisen heti.
Vierailija kirjoitti:
Ois kyllä aika creepyä jos olisi tramboliini mökillä. Niin ja hmoporukka siellä pomppimassa alasti.
Himoporukkaa tramboliinilla?
Soittivatko panjoa ja mantoliinia. Tai ehkä rumbua ja gitaraa?
Naapurissa teinipari hässi keskellä yötä trampalla, kun oli noita helleöitä. Uusi naapuri, ns uusperhe jossa alakouluikäisiä "vakituisesti" ja ekaa kertaa ylipäätään näin nuo melkein täysikäiset. Hyvän shown järkkäsivät, meidän yläkerran vessan ikkunasta esteetön näkymä.
Miesporukka saunomassa, mutta mukana on naisia ja lapsia...
Mene sanomaan että melu häiritsee. Ja jos ne nakit näkyy teille asti, sano että lapsille ollut melko hankalaa selittää miksi isot miehet esittelee heille pippeleitään.
Vierailija kirjoitti:
Huuda megafonilla sinne että miehet ovat komeita alasti, sinulla on kiikarit, mutta että lopettavat sen meluamisen heti.
Milläpä sen lopettaa kun se on se helikopterin ääni...
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa teinipari hässi keskellä yötä trampalla, kun oli noita helleöitä. Uusi naapuri, ns uusperhe jossa alakouluikäisiä "vakituisesti" ja ekaa kertaa ylipäätään näin nuo melkein täysikäiset. Hyvän shown järkkäsivät, meidän yläkerran vessan ikkunasta esteetön näkymä.
Sinä yönä vatsan toimituksesi kesti poikkeuksellisen kauan.
Miettikää nyt vähän jos joku ihan oikeasti laittaisi mökille trampoliinin. Sinne mennä nauttimaan luonnon rauhasta eikä pennut sen enempää kuin homomiehetkään pomppimaan, huutamaan ja riehumaan jollakin trampoliinilla.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki niille, joita mökkinaapurit häiritsevät:
Osta itsellesi naapurimökki kummaltakin puolelta omaa mökkiäsi, ja vietä itse aikaa siinä keskimmäisessä. Olen kerran vieraillut tällaisella mökillä, ja rauhallista oli.
Tai jos nykyisen mökkisi naapurit eivät ole valmiita myymään mökkejään, myy omasi, ja etsi paikka, jossa on kolme vierekkäistä mökkiä myynnissä, ja osta ne kaikki kolme. Vietä lomasi keskimmäisellä mökillä.
Tai osta mökki alueelta, missä ei ole naapurissa mökkejä.
Minulla lähin mökkinaapuri noin 700m päässä, saa pomppia trampalla kaikessa rauhassa.
Tuhoa se laituri.