Miehen sukat ja kalsarit
Hyi jeesus että oksettaa latoa näitä pyykkikoneeseen. Pyrin pitämään pään toiseen suuntaan käännettynä ja yritän olla hengittämättä näitä käsitellessä. Sukat kuivia koppuroita ja kantapäistä irronnut karsta rapisee lattialle.
En voisi kuvitellakaan, että pesisin muuta pyykkiä samassa koneellisessa. Miten te muut selviätte näistä? Vielä jos olisi teinipoikia perheessä tämän lisäksi, vaan onneksi ei ole. Miehessäkin jo tarpeeksi. Yök.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun miehen alusvaatteet haise tai ole sen ällöttävämpiä kuin nyt käytetyt kalsarit ja sukat ovat. Ne pestää aina 60 asteessa, ei pääse pinttymään hiki tai lika.
Totta kai vähintään 60 asteen pesu sukille ja alusvaatteille. Tämä kai nyt on kaikille itsestään selvää.
Ei tunnu olevan selvää kaikille sukkien ja alusvaatteiden valmistajille. Aika monien pakkauksessa lukee pesulämpötilaksi 40 astetta.
Miksei mies pese itse pyykkejään?
Tietääkö/tajuaako mies ko likapyykkinsä ällöttävyyden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies osaa itse pestä pyykkejään ?
Ei osaa.
Pyykinpesukoneen käyttö ei mikään yliluonnollinen kyky eikä sukupuoleen sidottu ominaisuus. Opettelemalla onnistuu, kuten kaikki elämässä yleensäkin. Ja juu hoidan kotityöt (ml. auto- ja pihahommat) itse kun olen sinkku - tämä tiedoksi jos joku yrittää käyttää renkaidenvaihto -argumenttia. Terveisin nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies osaa itse pestä pyykkejään ?
Ei osaa.
Pyykinpesukoneen käyttö ei mikään yliluonnollinen kyky eikä sukupuoleen sidottu ominaisuus. Opettelemalla onnistuu, kuten kaikki elämässä yleensäkin. Ja juu hoidan kotityöt (ml. auto- ja pihahommat) itse kun olen sinkku - tämä tiedoksi jos joku yrittää käyttää renkaidenvaihto -argumenttia. Terveisin nainen
Seuraavassa elämässä etä- / tapailusuhde eli omat asunnot ja omat pyykkikoneet. Tämä on kaikkein paras ratkaisu.
Minua syvästi ihmetyttää av-mammat, jotka vapaaehtoisesti ovat yhdessä vihaamiensa ja halveksimiensa miesten kanssa. Miksi ihmeessä?