Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen sukat ja kalsarit

Vierailija
05.07.2020 |

Hyi jeesus että oksettaa latoa näitä pyykkikoneeseen. Pyrin pitämään pään toiseen suuntaan käännettynä ja yritän olla hengittämättä näitä käsitellessä. Sukat kuivia koppuroita ja kantapäistä irronnut karsta rapisee lattialle.

En voisi kuvitellakaan, että pesisin muuta pyykkiä samassa koneellisessa. Miten te muut selviätte näistä? Vielä jos olisi teinipoikia perheessä tämän lisäksi, vaan onneksi ei ole. Miehessäkin jo tarpeeksi. Yök.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua syvästi ihmetyttää av-mammat, jotka vapaaehtoisesti ovat yhdessä vihaamiensa ja halveksimiensa miesten kanssa. Miksi ihmeessä?

Vierailija
22/25 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun miehen alusvaatteet haise tai ole sen ällöttävämpiä kuin nyt käytetyt kalsarit ja sukat ovat. Ne pestää aina 60 asteessa, ei pääse pinttymään hiki tai lika.

Totta kai vähintään 60 asteen pesu sukille ja alusvaatteille. Tämä kai nyt on kaikille itsestään selvää.

Ei tunnu olevan selvää kaikille sukkien ja alusvaatteiden valmistajille. Aika monien pakkauksessa lukee pesulämpötilaksi 40 astetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies pese itse pyykkejään?

Tietääkö/tajuaako mies ko likapyykkinsä ällöttävyyden?

Vierailija
24/25 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies osaa itse pestä pyykkejään ?

Ei osaa.

Pyykinpesukoneen käyttö ei mikään yliluonnollinen kyky eikä sukupuoleen sidottu ominaisuus. Opettelemalla onnistuu, kuten kaikki elämässä yleensäkin. Ja juu hoidan kotityöt (ml. auto- ja pihahommat) itse kun olen sinkku - tämä tiedoksi jos joku yrittää käyttää renkaidenvaihto -argumenttia. Terveisin nainen

Vierailija
25/25 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö mies osaa itse pestä pyykkejään ?

Ei osaa.

Pyykinpesukoneen käyttö ei mikään yliluonnollinen kyky eikä sukupuoleen sidottu ominaisuus. Opettelemalla onnistuu, kuten kaikki elämässä yleensäkin. Ja juu hoidan kotityöt (ml. auto- ja pihahommat) itse kun olen sinkku - tämä tiedoksi jos joku yrittää käyttää renkaidenvaihto -argumenttia. Terveisin nainen

Seuraavassa elämässä etä- / tapailusuhde  eli omat asunnot ja omat pyykkikoneet.  Tämä on kaikkein paras ratkaisu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi