G: Kelpaisiko tämä mies taionko komea?
Kommentit (16)
Ite en tykkää tummista mutta uskon et monen mielestä on komea. Ainut mikä ärsyttää on tuo photoshop, jolla silotellaan ihmisen iho liian virheettömäksi, muovisennäköiseksi.
Harmi, että on photo shopattu, joten en voi vastata kysymykseesi.
nainen jolle on laitettu parta.yök.
Todella photoshopattu kuva! Ja jos oikeastikin näyttää tuolta niin ihan liian sliipattu minun makuuni. *puistatus*
Jotkut emiraatti- ja arabimiehet ovat hätkähdyttävän komeita. Piirteet ovat terävät, jotenkin jylhät, silmät kauniit ja vartalo jäntevä. Huolehtivat tarkasti ulkonäöstään ja tuoksuvat hyvälle. Lisäksi miehet ovat luonnollisesti aina selviä ja lähes poikkeuksetta kohteliaita vieraille. Harmi, että lihominen on ollut viiime vuosina räjähdysmäistä Arabian niemimaalla. Asuin aiemmin alueella ja tuo kuvan mies toi kyllä muistoja mieleen.
Mille ne tuoksuu?
T: tuoksuyliherkkä
Ilmeisesti jollekin tuoksuöljyille, eksoottisia tuoksuja, jotka toimivat ainoastaan siellä. Täällä jos joku yrittää niitä käyttää niin haisee lähinnä kummalliselle, jopa pahalle. Siellä on pitkä historia erilaisten hajusteiden käytössä ja niitä perinteisiä tuoksuja myydään eri liikkeissä kuin esimerkiksi meille tuttuja hajuvesiä tai partavesiä. Tuli vaikutelma, että perinteisten asujen kanssa käytettiin perinteisiä tuoksuja ja pukujen kanssa sitten isojen merkkien partavesiä ym.
okei, ja kiitos vastauksesta:)
T : 12
Mustä tässä kuvassa komeampi ja miehekkäämpi:
Onhan hän komea, tai pikemminkin kaunis - tuo ylitsepursuava photoshoppaus kyllä vähän naurattaa.
Kieltämättä namukkaan näköinen, mutta mulle kun ei noi muslimit kyllä kelpaa.
no aika perus mun mielestä...