Mona Caritasta juttu Iltalehdessä
Siinä oli kyllä täydellinen nainen silloin 1980-luvulla.
Kommentit (15)
Minulla oli Mona Caritan juliste seinällä.
N52
Vierailija kirjoitti:
Missä nykykuva? En löytänyt.
Eihän siitä ole ollut tuoreita kuvia 35 vuoteen mediassa.
Mona Carita jää elämään ihmisten mieliin ikuisesti nuorena ja nättinä.
Muistan, kuinka kateellinen olin hänen hiuksistaan. Olisin halunnut samanlaiset. Ja kasvot myös.
N 57
Arvostan sitä että joku vain kävelee ulos kuuluisuuden kahleista.
Apina-Datsunissa tuli itsekin luukutettua Mona Caritaa. Oi niitä aikoja.
On nykyään yrittäjä. Muttei ole FB:ssä tai muissa sosiaalisen median palveluissa. Ei anna haastatteluita lehdille tai muille medioille.
Vierailija kirjoitti:
On nykyään yrittäjä. Muttei ole FB:ssä tai muissa sosiaalisen median palveluissa. Ei anna haastatteluita lehdille tai muille medioille.
Onko vieläkin maailman suloisin?
Vmäistä lehdeltä tehdä juttu hänestä, vaikkei itse halua olla julkisuudessa, eikä ole antanut kommentteja.
Olen vaikuttunut siitä taustalla olleesta tyylikkyydestä ja laadukkaasta elämästä, johon hän sitten palasikin aika pian. Tuolloin vielä oli ihan normia, että 19-vuotias oli jo kihloissa ja suhde kesti. Varakas lapsuuden koti ja hyvin varakas aviomiehen suku. Ei todellakaan tarvitse olla facebookissa eikä mediassa itseään tyrkyttämässä. Ihan eri tason elämä.
Mulle tulee mieleen kuinka lapsenlapsi ei saa tavata biologista isäänsä.
Mikael Jämsänen näki tyttärensä viimeksi 11 vuotta sitten – tunnettu isyystaistelija asuu nykyisin Maltalla ja katsoo neljän vuoden päähän https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006382534.html
Rasputin on kova hitti vieläkin.