Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia ongelmia muilla on lasten tapaamisten kanssa etän luona?

Vierailija
26.04.2013 |

Meillä on jatkuvasti tapaamisia vähennetty ja muuteltu. Etän uusi perhe ei siedä mitään aikatauluja, vaan he määrittelevät kaikki ajat. Lapset käy siellä parina päivänä kuukaudessa ja pääasiassa kertovat olevansa vain yksin koko ajan. Erehdyin kysymään mitä lapset siellä touhuavat ja olisi kiva jos saisivat osallistua muun perheen  juttuihin siellä ollessaan ja saada hieman aikaa isinsä kanssa, niin saan järkyttävän syyllistyspurkauksen siitä kuinka yritän puuttua heidän perheensä asioihin ja sanella mitä heillä pitää tehdä jne. Enkä ole ikinä mitään sanellut tai yhtään ylimääräistä viestinyt ja aina kaikki on minulle sopinut, mutta ei näköjään minulle kuulu mitä lapset siellä tekevät ja miten voivat?

Olen jo ihan poikki tämän asian kanssa.. Mites muilla sujuu?

Olenhan toki kiitollinen että edes jonkin verran tapaamisia on, mutta on ollut raskasta huomata miten uuden perheen myötä kaikki on muuttunut ja näistä  lapsista on tullut ilmeisesti vain pakollinen rasite. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaistukea anyone? :) Olen jo soitellut lastenvalvojalle mutta kaikki ovat lomalla ensi viikkoon asti.. Ehkä parempi niin niin ehdin taas rauhoittua ja ajatella asiaa rauhaisammin ensi viikolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla