Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittaa! Aina kun Tinderissä mies kertoo olevansa ”rento ja hauska”, on alkoholiongelma

Vierailija
05.07.2020 |

Eikö suomalainen osaa olla muuten mukava?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on meillä geeneissä että pitää olla vakava ja Ruotsi ja Venäjä tuhosi meitä henkisesti satoja vuosia. Mitäs jos sinäkin ottaisit pari drinkkiä ja rasvaisit pyllynreijän huolella, niin pidettäisiin hauskaa. Olet liian jäykkä. ;)

Vierailija
2/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kokeilisit välillä sitä raitista ja tylsää verotarkastajaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin myös tällaisen "hauskaksi" itseään mainostavan miehen. Käytiin syömässä ja mies sanoi tarjoilijalle, että jättää salaatin pois, koska "puput ei syö mun ruokaa ja mä en pupujen". Muutenkin mies "hauskuutti" mua lähinnä Kilon poliisi -vitsikirjan tasosoisilla jutuillaan. Eksälläni oli ihan tajuton ja nopea tilannekomiikantaju, ja sai mut nauramaan asioille, mitä en olisi itse itse edes huomannut saati osannut mieltää hauskaksi.

Vierailija
4/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin myös tällaisen "hauskaksi" itseään mainostavan miehen. Käytiin syömässä ja mies sanoi tarjoilijalle, että jättää salaatin pois, koska "puput ei syö mun ruokaa ja mä en pupujen". Muutenkin mies "hauskuutti" mua lähinnä Kilon poliisi -vitsikirjan tasosoisilla jutuillaan. Eksälläni oli ihan tajuton ja nopea tilannekomiikantaju, ja sai mut nauramaan asioille, mitä en olisi itse itse edes huomannut saati osannut mieltää hauskaksi.

Mutta silti se on nyt sun eksä. Eli voimme päätellä ettei sinulle kelpaa kukaan. Kyll se kalu kuin kalu vitussa tuntuu silti ihan yhtä hyvältä.

Vierailija
5/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon rento ja hauska, enkä käytä alkoholia, mutta pajauttelen toisinaan. Mite olis?

Vierailija
6/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta silti se on nyt sun eksä. Eli voimme päätellä ettei sinulle kelpaa kukaan. Kyll se kalu kuin kalu vitussa tuntuu silti ihan yhtä hyvältä.

Olisi kelvannut, mutta kun meni pettämään.

Vierailija
7/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittynyt ja tylsä seuraavaksi kokeiluun.

Vierailija
8/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rento- patalaiska

Hauska - kaikennauraja kyläluuta joka jättää muijan ja lapset kun on kamujen kanssa menoa. Kunhan itsellään on hauskaa.

Vierailija
9/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiska juoppo

Zinc

Vierailija
10/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kokeilisit välillä sitä raitista ja tylsää verotarkastajaa?

Oi kuulostaa mielenkiintoiselta! Varsinkin toi verotarkistus. Olisi kiva tutustua sellaiseen ihmiseen

Vierailija
11/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nämä oman elämämsä koomikot ovat luksusta. ”Harrastan pianonsoittoa.” ”Soita paranoid.”

Kiitos ja hei.

Vierailija
12/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kokemusta, mutta varmaan oikeasti hauskat tyypit ei mainosta itseään sellaisina?

Vierailija
13/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rento- patalaiska

Hauska - kaikennauraja kyläluuta joka jättää muijan ja lapset kun on kamujen kanssa menoa. Kunhan itsellään on hauskaa.

Vienti-inssit. Polkee mopoa ja kaikkea keneltä irtoaa.

Vierailija
14/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka montaa Tinder-miestä ap on nussinut? 

Vierailija
15/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi sanoa, että on ujo ja vakava?

Vierailija
16/16 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kelvannut, mutta kun meni pettämään.

Pakko oli taas valkata naisia kaatava jänniz

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä