Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian sosiaalinen moderniin työelämään

Vierailija
05.07.2020 |

Olen saanut jo runsaasti valituksia siitä että olen puhelias, ystävällinen ja sosiaalinen. Tulen hyvin juttuu muiden työntekijöisem kanssa. Koko viikonlopun olen sitten itkenyt ja surrut sitä että olen pelkkä huono ja rikkinäinen työntekijä joka ei kelpaa mihinkään. Pitäisi olla enemmän kuin joku kone tai ropotti joka pitää main focucsen työssä ja keskittyy vain tehokkaaseen työntekoon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä töissä olla tekemässä töitä. Tauoilla voi sitten sosialisoida. Mulla ainakin työt kasaantuu ja deadlinet paukkuu, jos en keskity työajalla töihin. Eikä kiinnosta jäädä ylitöihin sen takia, että joku ylisosiaalinen urpo höpöttää korvan juuressa koko ajan.

Vierailija
2/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö siellä töissä olla tekemässä töitä. Tauoilla voi sitten sosialisoida. Mulla ainakin työt kasaantuu ja deadlinet paukkuu, jos en keskity työajalla töihin. Eikä kiinnosta jäädä ylitöihin sen takia, että joku ylisosiaalinen urpo höpöttää korvan juuressa koko ajan.

Tauot on työaikaa. Mutta sosialisoida voi sitten työpäivän jälkeen ja tutustua muihin työkavereihin jos haluaa, mutta se seurustelu ei kuulu työpaikalle eikä ne pomot siitä puhumisesta edes maksa vaan siitä että teet työsi ja keskityt vain siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, vaihdetaan ap töitä! Itse olen introvertti ja ajautunut töihin sihteeriksi ylisosiaaliseen työpaikkaan. Pitäisi koko ajan small talkata asiakkaiden ja työkavereiden kanssa, livenä ja puhelimessa. Ja mä kun haluaisin keskittyä työntekoon mutta koko ajan joku on rupattelemassa. 

Vierailija
4/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan hyvä että teitä meluavia häiriköitä ei oteta häiritsemään meidän muiden työntekijöiden työrauhaa ja keskittymistä. Puhumattakaan sitten asiakkaiden kiusaamisesta. Jos ette opi olemaan hiljaa ja putämään sitä suutanne kiinni niin tiedätte kyllä minne te voitte aivan hyvin painua.

Vierailija
5/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ihan hyvä että teitä meluavia häiriköitä ei oteta häiritsemään meidän muiden työntekijöiden työrauhaa ja keskittymistä. Puhumattakaan sitten asiakkaiden kiusaamisesta. Jos ette opi olemaan hiljaa ja putämään sitä suutanne kiinni niin tiedätte kyllä minne te voitte aivan hyvin painua.

Ymmärrän, ettei sinusta pidetä. 

ohis

Vierailija
6/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voih, vaihdetaan ap töitä! Itse olen introvertti ja ajautunut töihin sihteeriksi ylisosiaaliseen työpaikkaan. Pitäisi koko ajan small talkata asiakkaiden ja työkavereiden kanssa, livenä ja puhelimessa. Ja mä kun haluaisin keskittyä työntekoon mutta koko ajan joku on rupattelemassa. 

En usko että pitäisit sen enempää työstäni. Olen asiakaspalvelija ja kassamyyjä. Se onneksi lämmittää että monet asiakkaat tykkäö kun heidän kanssaan puhuu ja juttelee, mutta jatkuvat valitukset tulee työpaikkani pomolta jonka mukaan leppoisuus, stressittömyys ja puhuminen ovat kuulema merkki siitä etten ole tarpeeksi tehokas.

Ap

Vierailija
7/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ihme pomo. Luulisi, että olisi vain tyytyväinen tuollaisessa paikassa, kun asiakkaat ovat tyytyväisiä. Ei kai ole jollain sairaalla tavalla kateellinen sinulle, jos on huomannut, että asiakkaat tykkää susta ja sun tyylistä? Onko itse kenties sellainen yrmy, josta asiakkaat ei niin pidä?

Saako udella, minkälaisia muita tehtäviä sulla on kuin asiakaspalvelu ja myynti? Onko jotain hyllytystä, somistusta, liikkeen hoitoa, tilauksia yms.? Tuleeko nämä kuitenkin tehtyä eikä jää nää "taustahommat" pomolle/kollegoille?  Tuskin kuitenkaan koko työaika menee tiskillä rupatellessa? Kun kuitenkin asiakastyöstä on kyse, niin kyllähän asiakkaat menee aina edelle. 

Vierailija
8/9 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oikein olet töissä? Tyypillisesti p:n jauhaminen on toivotumpaa kuin töiden tekeminen.

Vierailija
9/9 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä oikein olet töissä? Tyypillisesti p:n jauhaminen on toivotumpaa kuin töiden tekeminen.

Näemmä menee nurinkurisesti, että asiakaspalvelijoita rankaistaan sosiaalisuudesta ja joitakin IT nörttejä poljetaan jos ei ole suuna päänä.