Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tutulle ehdottaa kimppaa? :) Vai onko se ihan kauhea etikettivirhe?

Vierailija
05.07.2020 |

Alan nettifoorumit on nähty, eivätkä ne nappaa. Haluaisin tutustua ihmiseen/pariin ensin ihmisinä, ja vasta myöhemmin edetä seksiin jos siltä tuntuu. Noilla nettifoorumeilla mennään ihan toisin päin eli seksi edellä.

Miten sinä suhtautuisit, jos kaveri tai tuttu ehdottaisi kimppaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen samalla tavalla, Mun täytyy pitää ihmisestä eikä kukaan ole mulle ikinä vaan reikä tai kulli. Kukin tyylillään mutta mä en osaa sellaista. Toisaalta ketään ennestään tuttua en välttämättä haluais sotkea näihin kuvioihin. Niin, mitä tässä tekis en tiedä.

Vierailija
2/5 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin imarreltu, jos asia esitetään oikein. Haluan laajentaa kokemuspiiriäni, mutta en halua olla "käytettävissä", vaan tasaveroinen yhdyntäkumppani. Minunkin mielipiteet ja toiveet tulee huomioida.

N37, sinkku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin henkilökohtaisesti todella imarreltu, jos joku pariskunta pyytäisi minua kolmanneksi.

Sekin olisi mielenkiintoista, jos joku tuttu kysyisi pääsisikö minun ja vaimoni seuraksi.

Jos kysyjä olisi oikealla tavalla kiinnostava niin voisi hyvinkin jatkaa asiasta keskustelua ja katsoa mihin suuntaan asia etenee.

Vierailija
4/5 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi! Rohkeasti vain kysymään, jos tyyppi on sellainen joka kiinnostaa. Ei ehdotuksesta nyt mielestäni mieltään voi pahoittaa

Vierailija
5/5 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puheissa ollut vaimon ystävä kolmanneksi mut vaimo ei vielä ole rohkaistunut häntä kysymään mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan