Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret parit ja eläimien naurettava paapominen!

Vierailija
05.07.2020 |

Nuoret parit usein ottavat jonkun koiran jota sitten hoitavat kuin lasta. Kaikki aika ja energia käytetään lemmikkiin. Sitten kun ollaan kypsiä vanhemmuuteen, tehdään ne lapset, jonka jälkeen eläimet voidaan luovuttaa hankalina ja työläinä vaikka isovanhemmille. Aika tuttu kaava monelle, mitä olen seurannut.
Onko se joku kehityksellinen juttu, joku hoivavietti vai mikä, joka saa ottamaan yhteiseen ensimmäiseen kotiin sen lellittävän koiran? Kun ei vielä olla valmiita kuitenkaan lapsiin, mutta kotia pitäisi leikkiä kuitenkin. Naurettavinta mitä olen nähnyt, on eron jälkeen koiran vuoroviikot mamilla ja isukilla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, nyt kun asian sanoit, tuli mieleen muutama tällainen nolo pari.

Vierailija
2/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän yli. Jotkut töissä vertaa lemmikkejään lapsiin ja vaativat samoja asioita : lapsi pitää hakea hoidosta = koira pitää viedä ulos. Ihan naurattaa. Onhan perheellisilläkin eläimiä, eikä niiden takia tarvitse kenenkään järjestellä työvuoroja. Ihmiset on pimeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissat on meidän lapsia, hemmoteltuja sellaisia. Ei ole keltään pois. Jos jotain ärsyttää niin aivan vapaasti.

Vierailija
4/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kissa on todellakin pilalle hemmoteltu :)

Ostan sille parasta ruokaa, leikin ja hellin sitä, kotona löytyy kissalle pehmeitä nukkumapaikkoja ja kivoja kiipeilypaikkoja joka huoneesta, ja se nukkuu sänkyni jalkopäässä. Aina ohikulkiessaan hipaisee jalkojani tai sipaisee poskellaan, ja seuraa toimiani kotona. Oli kysymys vaikka lakanoiden vaihdosta, pyykkäämisestä, pianonsoitosta, kahvinkeitosta. Messissä on siis aina pieni pörröinen apuri söpöine pallopäineen. Parempi kuin joku lahkeessa roikkuva, kiittämätön huutava ja haiseva ihmiskakara :)

Vierailija
5/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan sille parasta ruokaa, leikin ja hellin sitä, kotona löytyy kissalle pehmeitä nukkumapaikkoja ja kivoja kiipeilypaikkoja joka huoneesta, ja se nukkuu sänkyni jalkopäässä. Aina ohikulkiessaan hipaisee jalkojani tai sipaisee poskellaan, ja seuraa toimiani kotona. Oli kysymys vaikka lakanoiden vaihdosta, pyykkäämisestä, pianonsoitosta, kahvinkeitosta. Messissä on siis aina pieni pörröinen apuri söpöine pallopäineen. Parempi kuin joku lahkeessa roikkuva, kiittämätön huutava ja haiseva ihmiskakara :)

Kuulostit tosi ihanalta ihmiseltä, kunnes piti loppuun laittaa tuollainen tosi inhottava kommentti lapsista.

Minulla on lapsia ja koira. Lapset on lapsia, mutta kyllä minä tuolle koirallekkin “äiti” olen. Otin sen jo ennen perheenperustamista, eli meillä on pitkä historia takana yhdessä. Sitä vasta katsotaankin kieroon kun tälläinen perheenäiti on niin innostunut koirastaan. Se on kyllä mun paras kaveri, uskollinen ja paras lohduttaja (kun olen käynyt läpi mm. avioeron niin koira ihan todella oli paras lohduttaja).

Vierailija
6/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas otin koiria, kun lapset kasvoivat isoiksi. Joku paapottava pitää olla :)

Vierailija
7/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostit tosi ihanalta ihmiseltä, kunnes piti loppuun laittaa tuollainen tosi inhottava kommentti lapsista.

Minulla on lapsia ja koira. Lapset on lapsia, mutta kyllä minä tuolle koirallekkin “äiti” olen. Otin sen jo ennen perheenperustamista, eli meillä on pitkä historia takana yhdessä. Sitä vasta katsotaankin kieroon kun tälläinen perheenäiti on niin innostunut koirastaan. Se on kyllä mun paras kaveri, uskollinen ja paras lohduttaja (kun olen käynyt läpi mm. avioeron niin koira ihan todella oli paras lohduttaja).

Sori, en ole yhtään lapsi-ihminen. Naapurissa asuu lapsiperhe jolla on karmea huutava taapero, joka aamu pitää senkin kirkua niin että koko aukio kaikuu. Melkein päivittäin vetää myös huutopotkuraivarit ikkunani alla, alkaa kirkumaan ja itkemään pää punaisena ja melu kuuluu jopa ikkunoiden läpi.

Kissat ovat ihastuttavan hiljaisia ja viehkoja, eivätkä ala kirkumaan tai vaatimaan tahtoaan läpi 140 desibelin voimalla aamuseitsemältä.

Vierailija
8/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, en ole yhtään lapsi-ihminen. Naapurissa asuu lapsiperhe jolla on karmea huutava taapero, joka aamu pitää senkin kirkua niin että koko aukio kaikuu. Melkein päivittäin vetää myös huutopotkuraivarit ikkunani alla, alkaa kirkumaan ja itkemään pää punaisena ja melu kuuluu jopa ikkunoiden läpi.

Kissat ovat ihastuttavan hiljaisia ja viehkoja, eivätkä ala kirkumaan tai vaatimaan tahtoaan läpi 140 desibelin voimalla aamuseitsemältä.

En minäkään pidä kissoista, etenkin osa niistä on tosi häijyjä ja v*ttumaisia ja haisee, mutta en koe tarvetta haukkua koko kissakansaa.

Vierailija
9/9 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No isolla osalla ihmisistä tosiaan on hoivavietti, mutta osa tyytyy koiraan eikä tee lasta itselleen leikkikaluksi ja siksi et elämässä olisi merkityksellisyyttä kun saa hoivata jotain mikä ei pärjää ilman sinua . Tuo koko ilmiö on tosi kuvottava ja onneksi osa valitsee hoivatarpeitaan tyydyttämään sen eläimen.

Ei varmaan yllättävää että itselläni ei ole koskaan ollut minkäänlaista hoivaviettiä, paitsi ehkä kumppania kohtaan. En saa itselleni tyydytystä siitä että hankin avuttoman olennon itselleni jotta saan kuvitella olevani tärkeä.