Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidl veloittaa saman tuotteen kahteen kertaan

Vierailija
26.04.2013 |

Joka kuitissa jokin tuote veloitettu kahdesti. Välillä kyse suuristakin summistakin kun ostanut vaikka jonkun tavaran. Oletteko muut huomanneet tällaista? Hyvittävät kyllä takaisin mutta vähän oli vaikeuksia viimeksi kun kyse oli jo pari kk sitten ostetusta kalliista tavarasta mutta loppuviimein onneksi raha saatiin takaisin. Ihan huippukauppa muuten, saa ostettua halvalla perustavarat mutta myös kaikkea erikoisempaa. Kassakone kuulemma nappaa nopeasti viivakoodin kahteen kertaan. 

No on kyllä muidenkin kauppojen kuiteissa joka kerta ollut joku virhe mutta ne vaihtelee, Lidlissä jotenkin todella ikävää tuo kaksinkertaisen hinnan maksaminen. Prismoissa ja K - marketeissa taas ei yleensä huomioida tarjouksia, alehinta hyllyssä muttei kassalla tai jos vanhaksi menevä tuote, alennusta ei sitten kuitenkaan saa.

Kannattaa tarkistaa kuitit.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans Lidlissä sattunut näitä tuplaveloituksia useita, K-kaupassakin varmaan joskus, mutta en muista koska, viime kerrasta varmaan aikaa. Eiköhän näitä virheitä kaikille tule, kannattaa tosiaan tarkistaa se kuitti aina. 

Vierailija
22/26 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 09:09"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 08:13"]

Miksi te raahatte rahanne siihen puljuun, kaikkki voitot menevät Saksaan? Miksi ette voi työllistää suomalaisia työntekijöitä ja asioida kotimaisissa kaupoissa? Ymmärrättekö, että työttömyys vain lisääntyy ja vaikka itse olisi töissä missä tahansa, ei kukaan ole turvassa? Ja kun työttömiä tulee koko ajan lisää, sosiaaliturva heikkenee. Miksi tätä asiaa on niin vaikea tajuta? Turha täällä sitten itkeä, kun ei ole töitä kun asioi ulkomaisissa kaupoissa koska siellä on ns. niin halpaa...

[/quote]

Otapa joskus selvää, mihin ne K- ja S-kauppojen voitot menevät. Siellä on mm. hyväveliyhteyksiä poliitkkojen kanssa, joita tasaisin väliajoin putkahtelee uutisiin. Pienet kaupat olisivat työllistämisen kannalta tehokkaita, mutta tämä kaksinvalta tappaa kaiken kilpailun ja elinmahdollisuudet pieniltä firmoilta. Nämä kiristävät tuottajat myymään tuotteensa kohtuuttoman halvalla, ja laittavat saadun hyödyn omiin taskuihinsa. Ei siitä mitään työllisyyttä ja hyvää yhteiskunnalle seuraa, se on pelkkää ahneutta, jota tämä duopoli harjoittaa päättäjien suostumuksella.

Toivottavasti Suomeen tulee lisää Lidlin kaltaisia ketjuja tuomaan tänne aitoa kilpailua, josta me kaikki pääsemme hyötymään, sekä edullisempina hintoina että työllistymisen lisääntymisenä.

[/quote]

Oikein. Suomalaiselle kuluttajalle, erityisesti pienituloiselle, Lidl on tosi arvokas. Itse haluaisin, että kaikki isot eurooppalaiset halparuokakaupat tulisivat tänne. S:ää ja K:ta pitää laittaa turpaan niin paljon kuin mahdollista, niiden toiminta on välillä suorastaan sikamaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo täällä käynyt ikinä näin. 

Vierailija
24/26 |
26.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei koskaan ole käöynyt Lidlissä, eikä Prismassa, yhessä tietyssä Cittarissa joka kauppareissulla.

Vierailija
25/26 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaimoni kanssa emme astu mihinkään Litliin, KOSKA EN SAA KUITTIA OSTOKSISTANI !!!!!!!!

Vierailija
26/26 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaimoni kanssa emme astu mihinkään Litliin, KOSKA EN SAA KUITTIA OSTOKSISTANI !!!!!!!!

Tämä on TÖRKEÄÄ toimintaa. Joka kaupassa saadaan kuitti, sen jo lakikin velvoittaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi