Uusi suhde arveluttaa
Tapasin netissa joku aika sitten fiksun oloisen miehen, jonka jutut vaikuttivat henkevilta, oli kuin olisi osannut keskustella. Olen valilla ollut jopa liiankin innokas ja avoimesti nayttanyt tuolle miehelle, etta hanen laaja sivistyneisyytensa on tehnyt minuun vaikutuksen. Omien sanojensa mukaan mies on toimitusjohtaja keskisuuressa yrityksessa eika rahan pitaisi olla ongelma. Nyt sitten vahitellen miehesta on alkanut paljastua yllattavia piirteita, joihin en ollut lainkaan osannut varautua. Han kertoo kayvansa paivittain nettikaupoissa ja ostelevansa milloin mitakin, mutta tavaran pitaa olla kallista merkkitavaraa, nahkalaukkuja, pARTAVESIA JNE. Jo nama tuotteet sinansa nostavat karvani pystyyn, tulee jotenkin halpa fiilis. Henkevasta keskustelusta ei tietoakaan. Olen jopa alkanut epailla, etta miehen profiilissa (Deittiprofiili) kirjoittaa talla hetkella joku muu. Mies oli myos laittanut tana aamuna kuvansa minulle: blondatut hiukset ja solariumrusketus! Suljin kuvan kiireesti.
Se mika tassa kaikessa arsyttaa eniten on, etta sielta on alkanut tulla kommentteja, etta minultakin pitaisi laskia lahtea tuosta tahi tasta kohdasta; oli kuulemma mitannut missa on ylimaaraista. Ei muuten ilkea kavereilleen nayttaa (oli suunnitellut pian minut esittelevansa). En koskaan ole kiinnittanyt huomiota siihen, mita minulla on yllani, ja nyt miehen ajatusmaailma tuntuu vieraalta ja vastenmieliselta.
Antakaa neuvoja kiireesti!Pitaisiko minun peraytya koko suhteesta?
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 14:06"]
Hyvia neuvoja olen taalla saanut. Taidan alkaa ottaa etaisyytta. Tuntui jo ihan suhteelta, kun kylla netissakin ollaan vuorovaikutuksessa. Mutta tuo jatkuva laskieni arviointi, se on kylla halytysmerkki.
Koneessa ei ole mahdollisuutta kaikkiin merkkeihin. Tiesitko, etta tulevaisuudessa, kun englannin kieli valtaa alaa lisaa, noista turhista suomalaisista merkeista tullaan luopumaan?Sulla ei kaikki kotona... Asun maassa jossa ei ole ä eikä ö kirjainta.. kappas kirjoitin ne silti..
[/quote]
Jopas hermostut vähästä. Minä en edes huomannut ääkkösten puuttumista, sillä ap:n teksti on muuten sujuvaa. Minusta on ikävämpi lukea sinunkaltaistesi huomautuksia, joten menehän komeroon ja puhu lakanoillesi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 10:43"]
Missä sun ääkköset on? Ikävää lukea tuollaista tekstiä.
[/quote]
Kuinka pitkään nää nettisuhteet jatkuu virtuaalisesti?? Itse mielenkiintosimmat tyypit otin esin faceen kun sieltä näkee profiilin paremmin ja niistä parhaat treffasin alle viikossa kunnes sitten löysin nykyisen. Mitä järkee kutsua suhteeksi jos juttelee vaan netissä.......pitää tavata ja jos osoittautuu pelleksi niin uutta kehiin ja heti.
Itse juttelin mieluummin hetken aikaa messengerillä, en ottaisi ketä tahansa facebookiini. Kannattaa tosiaan vähän lähemmin tutustua, ennen kuin oikeasti tapaa. Mutta kovin montaa viikkoa en pitäisi yllä tällaista nettisuhdetta, koska muuten siinä helposti kiintyy tämän nettipersoonaan, joka ei välttämättä ollenkaan kerro ihmisen omasta käyttäytymisestä mitään.
Aika moni mies, johon olen netissä tutustunut, on ensin vaikuttanut aivan ihanalta ja syvälliseltä ihmiseltä. Kun olen enemmän tutustunut, netissä, niin on voinut paljastua aika järkkyjä juttuja. On todella hälyyttävää, että tuo tuttusi arvostelee ja mittailee ulkonäköäsi jo nyt. Älä usko, vaikka väittäisi, että yrittää vaan auttaa tms. Uskon, että pelästyit ja petyit, kun huomasit ikäviä puolia hänessä. Mikäli jatkat yhteydenpitoa häneen, niin tulet huomaamaan, että petyt häneen vielä kerta toisensa jälkeen. Ja sen jälkeen saatat tarvita vuosien terapiaa, että pääset yli koettelemuksistasi. Usko pois, että netti on pullollaan muita miehiä, selaile vaan rauhassa, älä pidä kiirettä.
Eli olet siis ollut netitse yhteydessä johonkin mieheen jonka kuvaa et ole ennen edes nähnyt ja olette mielestäsi suhteessa? Mulla on sitten ollut aika paljon suhteita, jopa useampaan kerralla. Hyi minua.
Mies joskus soittaa. En tieda, mista on saanut numeroni. Aani oli alussa miehinen, nyt siihen on tullut jokin kirskahteleva sivuaani, kuulostaa KEINOAAnelta.
Pitaisiko minun peraytya tasta suhteesta?
olen ap
en oikein tieda...tama tunne
en oikein osaa kertoa...no sellaista sopimatonta, puhelimessa...
taas soittaa...pyytaa tekemaan..
apua! kuumottaa
pitaisiko minun teidan mielestanne luopua tasta?
ap
Älä vielä luovuta, ap. Tuosta saat itsellesi oivan puolison, kun keskusteletta vain rehellisesti kaikki asiat läpi. Aloita pankkitunnuksistasi :)
no heh. Jos tämä olisi totta, niin pitäisi perääntyä ja kiireesti :)
Miksi epailet, etta huijaan? Satutti, kun miehen viestit alkoivat muuttua kuin vierasaanisiksi, jotenkin niissa alkoi olla outo kaiku. Olin jo ehtinyt heittaytya miehen ajatusmaailmaan, paneutua siihen, ja todella tuntuu, etta viestien lahettaja ei enaa ole sama henkilo. Tama on jopa hiukan pelottavaa.
Todennäköisesti kyseessä on yksi ja sama henkilö, jolla on alkuun opeteltuja fraaseja yms. Mietin vaan, että olet nähnyt hänen kuvansa, ilmeisesti ette ole tavanneet koskaan? Mielestäni silloin ei ole mitään suhdetta vielä olemassakaan. Ja kannattaa perääntyä tuollaisista epäilyttävistä netti jutuista, netistä voi löytää kyllä ihan oikeasti hyviä tyyppejä, mutta suurin osa on näitä kuvailemasi miehen kaltaisia hyypiöitä.
Mikä "suhde" tuo on, jos ette edes ole tavanneet? No ei kyllä vaikuta ihan tavattavalta mieheltä..
Yäk, vaikuttaa pesunkestävältä narsistilta tuo olio. Nyt kiireesti poistamaan oma profiili etkä takuulla suostu mihinkään tapaamisiin. JOs tuossa vaiheessa jo aloitetaan partnerin muokkaus ja alistaminen, mieti mikä tilanne olisi jos todella seurustelisitte. Järki käteen, siellä netissä on ihan normaalejakin miehiä. Pelottava tunne on otettava vakavasti, se kertoo sulle että nyt on juostava karkuun.
Hyvia neuvoja olen taalla saanut. Taidan alkaa ottaa etaisyytta. Tuntui jo ihan suhteelta, kun kylla netissakin ollaan vuorovaikutuksessa. Mutta tuo jatkuva laskieni arviointi, se on kylla halytysmerkki.
Koneessa ei ole mahdollisuutta kaikkiin merkkeihin. Tiesitko, etta tulevaisuudessa, kun englannin kieli valtaa alaa lisaa, noista turhista suomalaisista merkeista tullaan luopumaan?