Viivat naamassa= kulmakarvat?
Eikö naiset tajua että ohuet viivat kulmakarvojen tilalla on aivan järkyttävän näköistä. Toki kulmakarvat pitää olla siistit, nypityt mutta luonnolliset.
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2013 klo 12:36"]
Miten sinua voi häiritä jonkun kulmakarvat??
[/quote]
Mua ainakin häiritsee, en oikeasti tiedä miksi, mutta ihan naurettavaa, että jollain on ne viivat... en ole ap..
Sitten kun on nyppinyt kulmat olemattomiksi on pakko pärjätä viivoilla. Joillakin on peräti maalatut viivat.
Kyllä minä ainakin tajuan, että viivakulmakarvat ovat kamalat, ellei satu olemaan gootti. Ikinä en suostuisi nyppimään kulmiani pois ja piirtämään tilalle viivoja. Onneksi nykymuoti suosii luonnollisempia kulmakarvoja.
Tuollaisella tavoitellaan jotain aivan tiettyä tyyliä. Ehkäpä henkilö ihailee jotain kuuluisaa henkilöä, jolla on viivamaiset kulmakarvat, ja kokee olevansa askeleen lähempänä jumaluutta kun on saanut muotoiltua samanlaiset kulmakarvat.
Kun on tekoripsiä ja -hiuksia niin eikö voitaisi keksiä tekokulmakarvat? Vai liekö niitä?
No nykyisin trendi on kyllä sellainen, että kulmakarvat ovat voimakkaat, mutta siis erittäin huollitellut. Ei sellasia ohuiksi nypittyjä olemattomia viiruja näe enää kenelläkään. Missifinalisti Johanna Ahlbäckillä on esim. juuri nykymuodin mukaiset kulmakarvat, vahvat mutta siistit.
Tiedättekö, että joillain ei ole kulmakarvoja ollenkaan? Mun kaverilla ne on tatuoitu, koska itsellään niitä ei ole
Miten sinua voi häiritä jonkun kulmakarvat??