Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löydä ikinä miestä!

Vierailija
05.07.2020 |

Eikö tästä maasta löydy tavallista sitoutumishaluista miestä? Kaikki tapaamani miehet etsivät joko yhdenyön suhteita tai heillä on jotain ongelmia omassa elämässään. Mielestäni en paljoa kumppanilta vaadi. Tämän tulisi olla kiltti, huomaavainen, romanttinen, uusia asioita kokeileva, akateeminen ammatti & hyvä työpaikka, saa olla lapsia, luotettava ja sitoutunut parisuhteeseen, samanikäinen kuin minä. Sanokaapa te ovatko nämä kriteerit liian korkeita? Mielestäni ei.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et etsi kumppania vaan ihmistä, joka täyttää vaatimuslistasi kaikki kohdat. Sekin on ihan ok, mutta sellaisen löytäminen on vaikeampaa.

Minusta en vaadi liikaa. Eri juttu, jos etsisin vaikka jotain menestynyttä urheilijaa tai superjulkkista.

Vierailija
22/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on tärkeää esitellä muille kavereille, että on saanut napattua akateemisen ja hyväpalkkaisen miehen. Muiden hyväksyntä ja arvostus merkitsevät todella paljon.

Miehelle on tärkeää esitellä muille kavereille, että onsaanut napattua timmin ja kauniin naisen. Muiden hyväksyntä ja arvostus merkitsevät todella paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy miettiä, mitä aloittajan vaatimuslistan täyttävä mies haluaa, ja paljonko miehellä itsellään on vaihtoehtoja edessään.

Kun miehen oma taso nousee, hän yleensä nostaa naiselle asettamiaan vaatimuksia koskien ulkonäköä (kaunis ja laiha), ikää (nuorempi kuin mies itse) ja sänkytaitoja. Naisen koulutus ja ura taas eivät nouse tarkasteluun missään vaiheessa.

Vierailija
24/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on tärkeää esitellä muille kavereille, että on saanut napattua akateemisen ja hyväpalkkaisen miehen. Muiden hyväksyntä ja arvostus merkitsevät todella paljon.

Ei, vaan just tällaisten luulojen vuoksi halutaan se akateeminen mies. Ei kukaan halua olla yhdessä ihmisen kanssa, joka ajattelee kuten sinä. Olet reaalimaailmasta ihan ulalla.

Tämä palsta on paras paikka opettamaan kouluttamaien miesten ”sivistystasosta”. Kyllä muuten nousee lukeneisuuden (ja ylipäänsä lukutaidon) arvostus ja samalla haluttavuus.

Vierailija
25/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy miettiä, mitä aloittajan vaatimuslistan täyttävä mies haluaa, ja paljonko miehellä itsellään on vaihtoehtoja edessään.

Kun miehen oma taso nousee, hän yleensä nostaa naiselle asettamiaan vaatimuksia koskien ulkonäköä (kaunis ja laiha), ikää (nuorempi kuin mies itse) ja sänkytaitoja. Naisen koulutus ja ura taas eivät nouse tarkasteluun missään vaiheessa.

Tämä. Miehet arvostavat naisissa kauneutta ja nuoruutta. Mutta entä kun ikää tulee lisää?

Vierailija
26/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää lavatansseihin. Sieltä löydätte kumppanin.

Vierailija
27/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää lavatansseihin. Sieltä löydätte kumppanin.

Lavatansseissa käy lähinnä keski-ikäisiä ja vanhuksia, jotka ovat aikanaan ehkä löytäneet oman puolisonsa sieltä lavatansseista.

Nuorempi polvi käyttää Tinderiä.

Vierailija
28/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytätkö itse kaikki asettamasi kriteerit? Jos täytät, niin mielestäni sinulla on oikeus vaatia samoja asioita myös kumppanilta.

Mun mielestä taas ei.

Jos minä olen astronautti, niin se on vähän turha vaatia sitä kumppanilta. 

Zinc

Vierailija
29/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos sinä arvostat miehessä luotettavuutta ja mies arvostaa naisessa nuoruutta. 

Vierailija
30/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytätkö itse kaikki asettamasi kriteerit? Jos täytät, niin mielestäni sinulla on oikeus vaatia samoja asioita myös kumppanilta.

Mun mielestä taas ei.

Jos minä olen astronautti, niin se on vähän turha vaatia sitä kumppanilta. 

Zinc

Jos sinä olet astronautti, niin varmasti haluat jonkun yhtä kuuluisan henkilön aisapariksesi (musiikin superstara, huippu-urheilija tms.). Puhelinmyyjän ammatti ei riitä. Selkeää.

Vierailija
31/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä et etsi kumppania vaan ihmistä, joka täyttää vaatimuslistasi kaikki kohdat. Sekin on ihan ok, mutta sellaisen löytäminen on vaikeampaa.

Minusta en vaadi liikaa. Eri juttu, jos etsisin vaikka jotain menestynyttä urheilijaa tai superjulkkista.

Tyhmäkö olet? Tietenkin vaadit liikoja, jos on ongelma löytää tuollaista. Ulkonäkö tai status vaatimusta täytyy laskea.

Vierailija
32/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyvä mies sinut ottaisi kun valinnan varaa löytyy? :D Löytyy kauniimpaa ja nuorempaa.

Vierailija
33/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas nähdään, että ainoa syy miksi nainen ei pariudu on valtavan korkealle asetetut tasovaatimukset.

Vrt. iso osa miehistä, joiden on mahdotonta löytää edes jotain 1/5-tason naista elämäänsä.

Miten niin mahdottoman korkealle asetetut? Täytän itse yo kriteerit niin kai saan toivoa niitä myös kumppanilta? Okei, romanttisuus, huomaavaisuus ja kiltteys toki makuasioita, mutta uskon täyttäväni myös nämä asiat.

Saako miehellä olla omia harrastuksia? Saako mennä katselemaan vanhoja autoja torille?

Vierailija
34/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyvä mies sinut ottaisi kun valinnan varaa löytyy? :D Löytyy kauniimpaa ja nuorempaa.

Miehistä ehkä 5% on tasoltaan niin kovia, että naisia tulee ovista ja ikkunoista, eli deittipalstallakin on jatkuva viestitulva.

Vierailija
35/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saa sellaisen miehen johon hänen rahkeet riittävät. Ainahan haaveilla saa. Huippumiehillä ovat sitten omat preferenssinsä naisten suhteen.

Vierailija
36/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samat tuntemukset.

Minun vaatimukset taas ovat, että naisen tulee olla väitellyt, omaisuus millin luokkaa sekä olla kiltti, huomaavainen, romanttinen, uusia asioita kokeileva ja samanikäinen tai nuorempi kuin minä.

Täytän itse nämä kriteerit eli en mielestäni vaadi mahdottomia mutta ei meinaa vain sopivaa naista löytyä.

Vierailija
37/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap jo " juoksunsa juossut"?

Vierailija
38/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samat tuntemukset.

Minun vaatimukset taas ovat, että naisen tulee olla väitellyt, omaisuus millin luokkaa sekä olla kiltti, huomaavainen, romanttinen, uusia asioita kokeileva ja samanikäinen tai nuorempi kuin minä.

Täytän itse nämä kriteerit eli en mielestäni vaadi mahdottomia mutta ei meinaa vain sopivaa naista löytyä.

Juuri Tämä. Sinkkuna varmaan joutuu pysymään, kun naisten taso on se mikä se on :-(

Vierailija
39/39 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap jo " juoksunsa juossut"?

En ole vielä juoksujani juossut. Osallistun ensi vuonna citymaratonille.

-AP