En löydä ikinä miestä!
Eikö tästä maasta löydy tavallista sitoutumishaluista miestä? Kaikki tapaamani miehet etsivät joko yhdenyön suhteita tai heillä on jotain ongelmia omassa elämässään. Mielestäni en paljoa kumppanilta vaadi. Tämän tulisi olla kiltti, huomaavainen, romanttinen, uusia asioita kokeileva, akateeminen ammatti & hyvä työpaikka, saa olla lapsia, luotettava ja sitoutunut parisuhteeseen, samanikäinen kuin minä. Sanokaapa te ovatko nämä kriteerit liian korkeita? Mielestäni ei.
Kommentit (39)
Täytätkö itse kaikki asettamasi kriteerit? Jos täytät, niin mielestäni sinulla on oikeus vaatia samoja asioita myös kumppanilta.
Mitä tarkoittaa "ongelmia omassa elämässään"?
Onko esimerkiksi työtön mies tai mies jolla on aukkoja CV:ssä sellainen jolla on "ongelmia omassa elämässään"?
Onko duunarit automaattisesti alempia ihmisiä mielestäsi? Tyhmempiä? Voisit yllättyä jos et olisi ennakkoluuloinen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas nähdään, että ainoa syy miksi nainen ei pariudu on valtavan korkealle asetetut tasovaatimukset.
Vrt. iso osa miehistä, joiden on mahdotonta löytää edes jotain 1/5-tason naista elämäänsä.
Miten niin mahdottoman korkealle asetetut? Täytän itse yo kriteerit niin kai saan toivoa niitä myös kumppanilta? Okei, romanttisuus, huomaavaisuus ja kiltteys toki makuasioita, mutta uskon täyttäväni myös nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "ongelmia omassa elämässään"?
Onko esimerkiksi työtön mies tai mies jolla on aukkoja CV:ssä sellainen jolla on "ongelmia omassa elämässään"?
En näe, että heillä olisi ongelmia. He ovat oman työnsä valinneet ja tekevät toki varmasti tärkeää työtä.
-AP
Ei ole sun kriteereistä kii, vain sun ulkonäöstä. Jos sulla olisi kauniit kasvot ja hyvä kroppa ni sulla olisi jo mies ja lapsi. Fakta.
Itse löysin kuvauksesi mukaisen miehen pl. koulutus, joka on "vain" AMK, mutta kuitenkin ala on sellainen joka vetoaa minuun :) Lapsia tosin hänellä ei ole, mikä taas itselleni on plussaa. Matkallani tapasin kyllä useitakin kuvausta vastaavia miehiä (akateemisiakin) mutta itse olin tosi nirso fiiliksen suhteen. Kyllä niitä siis on. Itse olen omassa ikäluokassa top-luokan nainen kaikin puolin, vaikka itse sanonkin. Kukas kissan hännän nostaa...
Vierailija kirjoitti:
Täytätkö itse kaikki asettamasi kriteerit? Jos täytät, niin mielestäni sinulla on oikeus vaatia samoja asioita myös kumppanilta.
Olen 100% samaa mieltä.
Mutta täällä palstalla jotkut vinkuvat, miten naisen ei pidä asettaa tuommoisia kriteerejä miehelle, ettei jää ilman. Hö! Ilman mitä?
Olen mieluummin sinkku ja vanhapiika kuin otan vaivoikseni miehen, joka ei ole kouluttautunut hyvään ammattiin, elä terveellisesti ja omaa jotakuinkin samat elämänarvot kuin minäkin.
Tämmöisiä miehiä tuntuu olevan kovin vähän. Rupusakkia sitä enemmän.
Opiskelkaa kaikki koulut loppuun, menkää kunnon töihin ja muodostakaa parisuhteita. Ei ole sen vaikeampaa.
Jos vinkuu ettei löydä miestä on joko helvetin nirso tai sitten läski. Molemmille asioille voi tehdä jotain.
Pudota romanttisuus, niin on enemmän vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Opiskelkaa kaikki koulut loppuun, menkää kunnon töihin ja muodostakaa parisuhteita. Ei ole sen vaikeampaa.
On yleensä liian myöhäistä aloittaa parisuhde-elämä vasta joskus 30+ ikäisenä. Varsinkin jos lapsia aikoo tehdä, koska silloin parisuhde täytyy myös vakauttaa ja laittaa puitteet kuntoon lapsia varten (mm. talon hankinta) mikä tarkoittaa sitä, että mahdollisen esikoisen syntymä saattaa viivästyä 40+ ikään asti varsinkin, jos hedelmällisyys ei ole huippua, mikä on jo hyvin yleistä tuossa iässä.
Tämän vuoksi juuri osa naisista ei löydä haaveilemaansa miestä, koska etsivät väkisin akateemista miestä. Jotkut jopa nirsoilevat alankin suhteen. Moni kumppaniehdokas näyttää paperilla hyvältä, mutta eri asia on, onko yhdessä hyvä olla, löytyykö seksuaalista vetovoimaa tai yhteisiä kiinnostuksia vapaa-ajalla.
Lakkaa olemasta epätoivoinen. Naisen epätoivo haisee kilometrien päähän ja karkottaa ihan kaikki miehet vaikka olisit täysi kymppi.
Naisille on tärkeää esitellä muille kavereille, että on saanut napattua akateemisen ja hyväpalkkaisen miehen. Muiden hyväksyntä ja arvostus merkitsevät todella paljon.
Mistäs paikoista olet yrittänyt miestä löytää? Tinderistä?
Vierailija kirjoitti:
Mistäs paikoista olet yrittänyt miestä löytää? Tinderistä?
Tinderistä joo. Eipä näin korona-aikana taida muita sopivia etsintäpaikkoja olla kuin netti.
-AP
On Joo vaikeaa. Ja minulle kyllä kelpaa myös duunarit.
Sä et etsi kumppania vaan ihmistä, joka täyttää vaatimuslistasi kaikki kohdat. Sekin on ihan ok, mutta sellaisen löytäminen on vaikeampaa.
Statukseen ja työhön kaatuisi itselläni nuo vaatimukset