Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta. Olen nähnyt koko yön painajaisia! Viimeisen uneni oli äsken olimme mökillä ihan normaalisti viettämässä iltaa

Vierailija
05.07.2020 |

Oli jo myöhä ilta kello n. 23. Rupesi jo hämärtymään. Mies jäi jostain syystä saunamökin tupan makoilemaan sohvalle ja lukemaan lehteä tai katsomaan jtn sarjaa puhelimelta niin kuin hänellä on oikeastikkin tapana välillä..

Mökillä oli myös äitini ja veljeni. Äitini lähti käymään huusissa joka on pihan perukoilla melko pitkällä mökistä. Veljeni oli sisällä päärakennuksessa. Mäkin menin käymän mökissä.
Olimme ihan normisti ilman mitään aavistusta pelosta..
Yhtäkkiä yhden ikkunan verhot sulkeutuvat ulkoa päin ikkuna pimenee. Ei ole edes mahdollista verhot ovat oikeasti sisäpuolella :0...
Arvasin heti, että jtn pahaa on tekeillä eikä tuo ole kenenkään sukulaisemme tapaista pelleilyä.
Yhtäkkiä mökin ovi aukeaa agressiivisesti ja sisälle astee tumman sinisiin haalareihin pukeutunut hoikka, keskimittainen mies jolla on saman värinen kommandopipo ja mustat nahkahanskat käsissä...

Minulla epäilystäkään siitä, että tuo henkilö aikoo tappaa meidät kaikki ja mökissä syntyy kahina.
Veljeni luikahtaa ekana ovesta ulos ja rupeaa huutamaan..
Mä oon ihan perällä mutta saan rynnättyä mökin etupäähän ja puhjahdettua myös ulos joutuen kyllä läheiseen kosketukseen miehen kanssa.
Pian tämä mies tietenkin tulen perässämme pihalle.
En tiedä miksi mutta hätäpäissäni nousen kuistin kaiteelle ja kapuan parvekkeen kateen ulkopuolelle seisomaan ja roikun siinä.
Yhtäkkiä tää mies on siirtynyt etäänmmäs mökistä ja rupeaa ampunaan minua jonkinlaisella jousipyssyllä, mutta kaikki menevät huti.

Samaan aikaan olen jostain syystä helpottunut, että miehellä on jousipyssy eikä esimerkiksi haulikko..
Pelkään silti ja tää mies valmistuu selvästi jatkamaan ampumista..

Äitini oli palaamassa vessalta ja näki kaiken ja rupesi juoksemaan ympäri pihaan ja huutamaan.

Jotenkin kaikkien huuto on tehotonta eikä kukaan kuule. Itsekkin yritin huuta, mutta sain vain pieniä hiljaisia apua huutoja.

Pian uni päättyykin tähän ja äsken heräsin sydän hakaten :0

Mies oli vain siellä saunatuvalla eikä missään vaiheessa tullut ulos..

Huh huh :0.

Tuota ennen näin unta, että menetin malttini pahasti ja aloin riehua ja rikoin kaiken ympäriltäni ja heti perään alkoi kaduttaa..

Miksi joinain öinä näen pelkkiä painajaisia??!

Useimiten ne painajaisunet keräytyvät aina samalle yölle... En edes viitsinyt yrittää nukahtaa uudelleen, kun olisi halunut nähdä, mitä seuraavaksi on luvassa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi itku. Se oli vain uni ja nyt ohi. Kyllä aikuisen ihmisen tuollainen pitää kestää :D. Mulle näyttää välillä tuhat kertaa karumpaakin settiä

Vierailija
4/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo uni kertoo sen, että ap:lla on pikkulapsen mieli. Ei ole tyypillinen henkisesti aikuiseksi kehittyneen ihmisen uni..

Vierailija
5/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
6/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekoamaan päin. Jätä blm hommat amerikkalaisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi