Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sadekesä pilasi dieettini

Vierailija
05.07.2020 |

Kevät ja kesän alku meni loistavasti ja paino tippui. Söin terveellisesti ja kävin lenkillä. Nyt kun on sadekesä, niin menee taas sipsejä pari pussia päivässä, kolme levyä suklaata ja puoli koppaa olutta sekä punaviiniä. Lomaillessa voi ottaa joka päivä. Onneksi on Netflix ja HBO ja oma soffa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa sadekesä tuli väkisin kotiisi ja työnsi sipsit sinun suuhusi samalla kun hänen apulaisensa kesäsade piteli sinua paikallaan.

Vierailija
2/6 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paino lähti tippumaan kun sateessa on niin kiva lenkkeillä. Helteellä tv:n ääressä röhnöttäessä tuli syötyäkin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin se sadekesä teki taas pizzaa vaikka pyysin jotain terveellistä

Vierailija
4/6 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mulla on aina paino tippunut sadekesinä, kun on hyvää aikaa ja mitia käydä salilla paskojen ulkoilusäiden takia. Olen itsekin punkero, mutta AP:n syy dietin kariutumiseen on kyllä paskin ikinä.

Vierailija
5/6 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadekesä!?! No, aina löytyy syyllinen jostain muualta kun itsestään.

Vierailija
6/6 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut dieetillä 35 vuotta, alkaen anorektisesta teiniajasta. Nyt päätin, että se loppuu. Keskityn olemaan onnellinen siitä, että on hyvä elämä ja kavereita ja olemaan onnellinen. Suosittelen samaa kaikille ikuisella dieetillä olleille. On psyykelle todella vahingollista soimata ja arvostella itseään koko ajan. Luulen sitäpaitsi, että kun painosta tulee sivuseikka, se saattaa jopa pudota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi