Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tämä palstan Zinccis on?

Vierailija
05.07.2020 |

Kirjoittaa jatkuvasti lyhyitä ja typeriä kommentteja kaikkiin ketjuihin. Lieneekö aineissa? Joskus väitti että on nainen, mutta voi olla myös joku trolli, joka kirjoitti Zinc-nimimerkillä. Lähinnä ihmettelen että mitä järkeä on kommentoida jotain tajutonta paskaa koko ajan eri ketjuihin. Kenellä aikaa moiseen?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Zinccis.

ap

Vierailija
2/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis blokata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Eikö tänne saa kirjoittaa kuka viitsii ja haluaa.

Vierailija
4/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jotkut kirjoittavat nimimerkeillä Zinc/Zinccis käyttäen nimimerkkiä hyväkseen vain provoillakseen. Niin tyylillisesti erilaisia nuo kirjoitukset ovat.

Vierailija
5/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap palstailee liikaa, kun joku yksittäinen tyyppi noin harmittaa?

Vierailija
6/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon pitää täällä olla, koska minä on törmännyt häneen vain kerran...

Vierailija
7/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes lue niitä typeriä kommentteja, vaan alapeukutan automaattisesti.

Vierailija
8/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että jotkut kirjoittavat nimimerkeillä Zinc/Zinccis käyttäen nimimerkkiä hyväkseen vain provoillakseen. Niin tyylillisesti erilaisia nuo kirjoitukset ovat.

En tiedä onko näin vai onko zinccis oikeastikin vain yksi henkilö. En näe siltikään hänen kommenteissaan mitään vikaa. Joskus olen hänen kanssaan samaa mieltä, joskus en. Aivan kuin kaikkien muidenkin ihmisten kanssa tämän palstan ulkopuolella.

Vierailija
9/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on useampia.

Vierailija
10/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapissa asuu, mutta sisällä istuu aina.

Vierailija
11/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on se topgearin Stig. Kerron nyt jotain, jonka harva tietää. Stig joutui onnettomuuteen ja hänen kehonsa tuhoutui. Mieli oli kuitenkin vielä ehjä, joten se siirrettiin sanoman servulle, jossa se nyt levottomana vaeltaa päästellen pakokaasuntuoksuisia pihauksia palstalle postauksien muodossa.

Täysin vaaraton, ei kaikesta ja kaikista kannata mieltään pahoittaa. Muuten se pysyy aika pahana koko elämän.

-zönkkis

Vierailija
12/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, niitä täytyy olla useita zincciksiä. Alunperin muistelen että Zinccis kirjoitti asuvansa jossain Vantaalla ja kehui maustevalikoimaansa. Sitten rupesi tulemaan aika ufoja kommentteja ja elämänviisauksia. Nämä onelinerit, mitä nykyään tulee ovat niin mitäänsanomattomia että voi olla kuka tahansa trolli. En kyllä käsitä näitä trollejakaan.

ap

Vierailija
13/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi on trolli niin vaikea ymmärtää miten kukaan viitsisi tuhlata näin paljon aikaa näin järjettömään. Ei ole edes hauska, usein ketään ei kiinnosta ja saa yksin selittää kummallisia ja sekopäisiä juttujaan.

Vierailija
14/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyyppi on trolli niin vaikea ymmärtää miten kukaan viitsisi tuhlata näin paljon aikaa näin järjettömään. Ei ole edes hauska, usein ketään ei kiinnosta ja saa yksin selittää kummallisia ja sekopäisiä juttujaan.

"Tää tyyppi ei oo niinku me oikeamieliset normaalit"

-selittää kummallisia ja sekopäisiä juttujaan.

Tziis, sähän se omaperäinen olet. Halleluja, vain tietty tapa elää ja puhua on hyväksyttävä.

Mun mielestä tuo sun asenteesi on kummallinen. Kaikkea hyvää kumminkin. Eiku ihan ärsyttääkseni toivotankim hyvää kaikkea kumminkin!

Siitäs sait.

Vierailija
15/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tää tyyppi ei oo niinku me oikeamieliset normaalit"

-selittää kummallisia ja sekopäisiä juttujaan.

Tziis, sähän se omaperäinen olet. Halleluja, vain tietty tapa elää ja puhua on hyväksyttävä.

Mun mielestä tuo sun asenteesi on kummallinen. Kaikkea hyvää kumminkin. Eiku ihan ärsyttääkseni toivotankim hyvää kaikkea kumminkin!

Siitäs sait.

Se selittää kummallisia juttujaan. Sitten kuitenkin kun filosofian kirja on omassa kädessä ollaan niin tietäväisiä.

Mutta kun sitä pitäisi elää, ollaan hukassa.

;)

Zinc

Vierailija
16/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että kyse on jonkun tason kuninkaasta.

Vierailija
17/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että kyse on jonkun tason kuninkaasta.

Onko sillä patsasta vielä?

Vierailija
18/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eri tavalla ajattelevat vankilaan!

Vierailija
19/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku provoilija, eikä siinä tarvi olla mikään köyhään hippi perheeseen syntynyt vihreä jolla ei ole muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne.

Minäkin luen ja kirjoitan vaikka bussissa.

Nyt kun vielä uskaltaa julkisilla liikkua ja toivottavasti uskaltaa tulevaisuudessakin.

Vierailija
20/36 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku provoilija, eikä siinä tarvi olla mikään köyhään hippi perheeseen syntynyt vihreä jolla ei ole muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne.

Minäkin luen ja kirjoitan vaikka bussissa.

Nyt kun vielä uskaltaa julkisilla liikkua ja toivottavasti uskaltaa tulevaisuudessakin.

Corona ei ole totta.

Zinc

Koko ajan on uskaltanut liikkua ..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän