Kuka tämä palstan Zinccis on?
Kirjoittaa jatkuvasti lyhyitä ja typeriä kommentteja kaikkiin ketjuihin. Lieneekö aineissa? Joskus väitti että on nainen, mutta voi olla myös joku trolli, joka kirjoitti Zinc-nimimerkillä. Lähinnä ihmettelen että mitä järkeä on kommentoida jotain tajutonta paskaa koko ajan eri ketjuihin. Kenellä aikaa moiseen?
Kommentit (36)
Mitä väliä? Eikö tänne saa kirjoittaa kuka viitsii ja haluaa.
Luulen, että jotkut kirjoittavat nimimerkeillä Zinc/Zinccis käyttäen nimimerkkiä hyväkseen vain provoillakseen. Niin tyylillisesti erilaisia nuo kirjoitukset ovat.
Ehkä ap palstailee liikaa, kun joku yksittäinen tyyppi noin harmittaa?
Aika paljon pitää täällä olla, koska minä on törmännyt häneen vain kerran...
En edes lue niitä typeriä kommentteja, vaan alapeukutan automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että jotkut kirjoittavat nimimerkeillä Zinc/Zinccis käyttäen nimimerkkiä hyväkseen vain provoillakseen. Niin tyylillisesti erilaisia nuo kirjoitukset ovat.
En tiedä onko näin vai onko zinccis oikeastikin vain yksi henkilö. En näe siltikään hänen kommenteissaan mitään vikaa. Joskus olen hänen kanssaan samaa mieltä, joskus en. Aivan kuin kaikkien muidenkin ihmisten kanssa tämän palstan ulkopuolella.
Lapissa asuu, mutta sisällä istuu aina.
Tää on se topgearin Stig. Kerron nyt jotain, jonka harva tietää. Stig joutui onnettomuuteen ja hänen kehonsa tuhoutui. Mieli oli kuitenkin vielä ehjä, joten se siirrettiin sanoman servulle, jossa se nyt levottomana vaeltaa päästellen pakokaasuntuoksuisia pihauksia palstalle postauksien muodossa.
Täysin vaaraton, ei kaikesta ja kaikista kannata mieltään pahoittaa. Muuten se pysyy aika pahana koko elämän.
-zönkkis
Jep, niitä täytyy olla useita zincciksiä. Alunperin muistelen että Zinccis kirjoitti asuvansa jossain Vantaalla ja kehui maustevalikoimaansa. Sitten rupesi tulemaan aika ufoja kommentteja ja elämänviisauksia. Nämä onelinerit, mitä nykyään tulee ovat niin mitäänsanomattomia että voi olla kuka tahansa trolli. En kyllä käsitä näitä trollejakaan.
ap
Jos tyyppi on trolli niin vaikea ymmärtää miten kukaan viitsisi tuhlata näin paljon aikaa näin järjettömään. Ei ole edes hauska, usein ketään ei kiinnosta ja saa yksin selittää kummallisia ja sekopäisiä juttujaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos tyyppi on trolli niin vaikea ymmärtää miten kukaan viitsisi tuhlata näin paljon aikaa näin järjettömään. Ei ole edes hauska, usein ketään ei kiinnosta ja saa yksin selittää kummallisia ja sekopäisiä juttujaan.
"Tää tyyppi ei oo niinku me oikeamieliset normaalit"
-selittää kummallisia ja sekopäisiä juttujaan.
Tziis, sähän se omaperäinen olet. Halleluja, vain tietty tapa elää ja puhua on hyväksyttävä.
Mun mielestä tuo sun asenteesi on kummallinen. Kaikkea hyvää kumminkin. Eiku ihan ärsyttääkseni toivotankim hyvää kaikkea kumminkin!
Siitäs sait.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tää tyyppi ei oo niinku me oikeamieliset normaalit"
-selittää kummallisia ja sekopäisiä juttujaan.
Tziis, sähän se omaperäinen olet. Halleluja, vain tietty tapa elää ja puhua on hyväksyttävä.
Mun mielestä tuo sun asenteesi on kummallinen. Kaikkea hyvää kumminkin. Eiku ihan ärsyttääkseni toivotankim hyvää kaikkea kumminkin!
Siitäs sait.
Se selittää kummallisia juttujaan. Sitten kuitenkin kun filosofian kirja on omassa kädessä ollaan niin tietäväisiä.
Mutta kun sitä pitäisi elää, ollaan hukassa.
;)
Zinc
Olen kuullut, että kyse on jonkun tason kuninkaasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että kyse on jonkun tason kuninkaasta.
Onko sillä patsasta vielä?
Kaikki eri tavalla ajattelevat vankilaan!
Joku provoilija, eikä siinä tarvi olla mikään köyhään hippi perheeseen syntynyt vihreä jolla ei ole muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne.
Minäkin luen ja kirjoitan vaikka bussissa.
Nyt kun vielä uskaltaa julkisilla liikkua ja toivottavasti uskaltaa tulevaisuudessakin.
Vierailija kirjoitti:
Joku provoilija, eikä siinä tarvi olla mikään köyhään hippi perheeseen syntynyt vihreä jolla ei ole muuta tekemistä kuin kirjoitella tänne.
Minäkin luen ja kirjoitan vaikka bussissa.
Nyt kun vielä uskaltaa julkisilla liikkua ja toivottavasti uskaltaa tulevaisuudessakin.
Corona ei ole totta.
Zinc
Koko ajan on uskaltanut liikkua ..
En ole Zinccis.
ap