Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihavatkin naiset karsastavat lihavia tai lyhyitä miehiä?

Vierailija
04.07.2020 |

Onko teillä oikeasti niin paljon valinnanvaraa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lihavat naiset karsasta lihavia ja lyhyitä miehiä. Naiset karsastavat katkeria naisia vihaavia miehiä, ja usein lihavilla ja lyhyillä miehillä on nämä luonteenpiirteet. Avoin ja ystävällinen luonne vetää puoleensa.

Tämä on mun suosikkiselitys. Ei haluta lyhyttä miestä, joten keksitään sille hyvin negatiivinen luonteenpiirre, jolla voidaan oikeuttaa kiinnostuksen puute näyttämättä pinnalliselta. 

Vierailija
22/23 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua huomattavasti lyhyempää, koska mulla on niin huono itsetunto ja koin itseni amatsooniksi miehen rinnalla.

Mun ex oli 10cm lyhyempi, ei ollu kummallekaan aluksi mitään ongelmaa, mutta itse juurikin tunsin itteni jättiläiseksi ja hän alkoi vttuilemaan meidän pituuserosta.

Nyt mies on 1cm lyhyempi, ei ole mitään ongelmaa.

Mun yks kaveri kysyi apua että "tuo mies on ihana mut se on niin lyhyt" sanoin, ettei sillä pituudella oo väliä vaan luonteella. Alkoivat seurustelemaan, kiitti minua rohkaisustani, ovat vieläkin yhdessä.

Eli se ettei lyhyempää "halua" johtuu siitä, että ei oo koskaan kokeillut. Uutuus mietityttää, on luultavasti OIKEA vastaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.

Eikö saa olla omaa halua jos on lihava? Tai PITKÄ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän