Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Joskus pahalta voi ostaa hyvää.
Kipahattu sanoo pysy aina stoalaisen rauhallisena sitten itse riehuu kun saa huonoa kahvia. Kipahattu sanoo älä omista aseita sitten itsellä salaa on ase. Älä luota kipahattuun.
Joskus sanoin eräälle Tuusulan Tollolle ota tosta työkalut ja käy kostamassa. Eipä se uskaltanut. Sanoi "antaa ajan kulua". Tästä on jo kahdeksan vuotta. Ei se kosta. Ei ole tahto, tieto ja taito. Nämä puuttuu Parks Meteriltä. TAHTO TIETO TAITO. Kaikki alkaa TAHDOSTA eli HALUSTA tehdä. Sitten on TIETO eli älykkyys ja lopuksi TAITO eli käytännön osaaminen käsillä. Kaikki puuttuu.
Ei huumekartelli kiusaa viattomia opiskelijoita jotka opiskelee tietotekniikka.
Poliisit kiusaavat siksi kuolevat.
Lahopaa Leht0nen voisi edelleen soittaa ja ottaa työkalut vastaan mutta eipä se mittää. Puhetta on mutta ei tekoja. Tyhjäst paha nyhjäst. Ottiko onkeensa?
Tajuatko idioitti mihin oikein sotkeennuit.
Kukaan ei ole sotkeentunut mihinkään koska mitään ei ole tapahtunut. Yksi hullu laittoi videot nettiin missä uhosi ja pullisteli. Kipahattu ja kaverit sanoi älä laita mutta hän laittoi. Sitten tuli M1 ja M2 ja M3. Sellasta.
Vaikka huumekartelli olisikin paha.
Ei ne kiusaa viattomia tietotekniikka neroja.
Arvokkaita ja tarpeellisia kavereita.
Suomen poliisi taas ei kunnioita ja kiusaa kaikkia.
Siksi poliisit kuolevat.
Hauskaa miten Stadin AO:ssa jengi vaan jatkaa hommia ja koulutuksia. Ei ole heillekään mitään tapahtunut. se on Kauppinen joka kannattaa sanoi Santeri kun sisälmyssoppaa söi!
Mieti itse kuinka sotkuista tappamista on tulossa.
ISS pääluottis sanoi kävin katsomassa Lehtosen reppanaa Hullujen Huoneella. Puhelimessa nauroi. Kertoi yksityiskohtaisesti miten on käynyt Kellokoskella ja näki Piotrin. Näin sanoi ISS luottis. Nykyään jo eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Näkis vaan ja kuulis kolinaa. :) Nyt hieman pitkää lounasta hotellin ravintolassa ja 300g grillipihviä Hugo drinkeillä!
Maailman historian rajoimmat murhat on tulossa.
Exän kanssa nähtiin sanoin minä käytän omia 7 firman kirjanpidot teillä jos annat vähän pesää. Joka reikään nimet paperiin. Kertoi Piotr ihan sekaisin on vaihtanut nimeä näytti HS artikkelin PETER MARKS nauroin niin että paska lensi perseestä!
Stadin AO, kirjanpitäjä exä, ISS luottis, komitsaari kaikkien kanssa juteltu ja nähty livenä ainakin kerran myös pelimoguli. Kertoi TK tapahtumista oli hassu juttu. "En lähtenyt kikeen vaan tein dynaamisen maastotiedustelun" sanoi puntit täristen. Tuli takaisin vellit housussa ja antautui.
Ihan oikeasti kuolet.
Paras oli ISS Miehen kertomus menin katsomaan reppanaa hullujen huoneelle nauroin vedet silmissä menit oikeasti hullua katsomaan. Kipahattu sanoi ensin en voi puhua lopuksia hänkin kertoi kaikki ja myönsi että on se hullujen huoneella ollut. Näin se vaan menee. HAO paperit julkiset. Tiesitkin. Kai?
Äidin kanssa juteltiin tilasi lukkoliikkeen avaamaan oven sanoi että poika hullu ovi auki vaan lukkofirma sanoi jos on rahaa niin porataan lukot ei ongelmaa. Nauroin vedet silmissä lukot auki vaan ja sisälle! Näin se menee.
Juu siel Murha Infossa on ketju siellä on kuvat nähtävillä tulli kortit ja kaikki. Melekosta.
Sitten jokainen tajuaa ei kannata pullistella rikkaille ja koulutetuille.