Kenestä tasavallan presidentti 2024?
Kommentit (25163)
Nyt alkaa KELAN rahat omaan taskuun ilman vaivaa kunnes kuolen. En aio koskaan olla duunissa.
Nyt ei jaksa sellasta.
Nuoruus meni Jo.
Mee itse sinne duuniisi ahertamaan ja maksele veroja. Itse aion nostaa KELASTA rahaa jatkossa. Ihan kunnolla kaikki tuet maksimiin.
Sitten julkisesti joo nostelen Kela tukia kunnolla koska ei vittuakaan kiinnosta.
Tuli kalliiksi aio motivoida kaikkia muitakin nostamaan Kela rahaa. Niin paljon jotta loppuu kelasta rahat kokonaan.
Sitten alkaa vituttaa haluat kostaa valtiolle. Alat nostamaan Kela tukia kunnolla ja neuvot muitakin nostamaan.
Sua kiusataan, haukutaan ja loukataan Kun olet veronmaksaja. Sitten lopetetaan verojen maksaminen. Ja aletaan nostamaan maksetut Vero eurot itselleen.
Alkaa vituttamaan ihan kunnolla. Opiskelet ja harjoitat laillisia liiketoimia. Sinut laitetaan vankilaan ja mielisairaalaan.
NYT alko ihan oikeasti vituttamaan.
En aio koskaan maksaa veroja ja aion vaan nostaa tukia.
Rehellisesti en aio koskaan maksaa veroja suomeen jatkossa.
Ahkeraa kansalaista laitetaan huvikseen vankilaan ja mielisairaalaan siihen loppuu verojen maksaminen siihen maahan.
Veron kiertoa, Vero suunittelua ihan niin taidolla tulee lailliseksi. Vero en aio koskaan maksaa suomen valtiolle.
Korvaus Kun on laitettu huvikseen vankilaan ja mielisairaalaan se on ikuinen 0% verot jatkossa suomeen.
Puhutaan miljoona, miljardi ja biljoona Vero euro tappiosta suomen valtiolle. Kun en maksa veroja suomeen.
0% verot.
Olisin voinut maksaa vaikka 60% veroa kuhan olisi kohdeltu ihmisoikeuksilla. Ei minua koskaan ole haitannut maksaa veroa.
En aio jatkossa maksaa veroja ollenkaan.
Ei kohdeltu oikein niin en maksa Veroja jatkossa suomeen.
Vahinko on Jo tapahtunut. Valitettavasti.
Anteeksi Herra veron maksaja kohtelimme sinua kurjasti. Haluasitko maksaa veroja suomeen. Ei kiitos en maksa koskaan.
Insinööri (AMK): Tieto- ja viestintätekniikka(240op) Ylioppilastutkinto (YO) (4 koetta)
IT- ja Pelialan FIRMA (y-tunnus) (60€)
Kaikilla teoilla on seuraamukset NYT tuli aika kalliiksi suomen valtiolle toilailut.
0% verot suomeen.
Sitten muut asiat kuten kostot.
Menisin jonnekkin duuniin haukuttavaksi, pilkattavaksi ja kiusattavaksi.
En koskaan mene joo.