Käsityksiä/mielipiteitä Jari Tervosta julkisuudessa nähdyn perusteella?
- Halveksii kristinuskoa, mutta ei islamia (heitti Raamatun lattialle, mutta ei Koraania.)
- On olevinaan taitava sanankäyttäjä, mutta toistelee fraasia "tuotanin".
Kommentit (30)
En ymmärrä, miksi hän on jatkuvasti televisiossa., kun ei ole naama eikä jutut korkeaa tasoa. En pystynyt Koivisto dokumenttia katsomaan tuon omahyväisen Tervon naaman takia. Yle, laittakaa Tervo eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Otti omaksi kunniakseen sen Koivisto dokkarin vaikka oli vaan juontaja siinä. En kyl ymmärrä miksi häntä piti ylipäänsä näyttää.
Nyt vissiin kaljoittelee Soinin Timpan kaa ja suunnittelee maaseudun puoluetta.
Älä höpötä, en usko, että Soini ottaisi ikinä noin rietasta ja jumalatonta ukkoa kaverikseen.
Äitini avomies sattui samaan pubiin Tervon kanssa. Tervo oli ympäripäissään, tunki itsensä äitini avomiehen pöytään ja kun ei saanut vastakaikua, lausui kuolemattomasti "ettekö te tiedä, kuka minä olen".
Vierailija kirjoitti:
Jari Tervo pelkää mökillä.
Joo, kuulemma pelkää ihan sikana vaimonsa kanssa mökillään, että joku kirrvesmurrhaaja yllättää ne.
Niin on sairasta juttua ja taitaa nähdä jo pikku-ukkoja kännipäissään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se viskas Koraaninkin.
Älä viitsi valehdella - sellaista se pskahousu ei ikinä uskaltaisi tehdä.
Alkoholisoitunut "muka-älykkö", joka tykkää nostaa itseään. Näitä riittää joka pubin nurkasta.
Sanavalmis asennevammainen, omasta mielestään intellektuelli, todella rasittava. Tyyppi joka ei voisi olla enempää väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Pysypä totuudessa, ei viskannut Koraania. Asiaa veivattiin aikoinaan uutisissa ihan tarpeeksi.
Minä olen lopettanut Jari Pervon kirjojen lukemisen koska niihin on ujutettu punavihreätä mielipiteenmuokkausta. Samaten Matti Rämön pyöräretkikirjojen, vaikka retket ja retkikuvaukset kiinnostaisivatkin.