Mistä asiasta voidaan oikeasti sanoa että "kaikki miehet tai kaikki naiset"
Poislukien biologiset eroavaisuudet. Usein sanotaan esim että kaikki naiset on rahan perässä tai kaikki miehet haluaa vaan p*llua. Tuskinpa vaan. Keksikää ja peukuttakaa oletteko samaa mieltä
Kommentit (23)
Kaikki naiset ovat yksilöitä joiden väliset erot keskenään ovat suurempia kuin eri sukupuolien väliset erot keskimäärin.
Toki ihan sama pätee myös miehiin.
Ja muunsukupuolisiin.
Palstan tason huomioiden tämä on erittäin fiksu aloitus.
Kaikki miehet ja naiset kuolee aikanaan.
Naiset ovat huonoja häviäjiä kaikessa. Lisäksi asia yleensä lopetetaan jos siinä ei olla hyviä. Myös riitelyssä ei koskaan myönnetä, että toinen oli oikeassa.
Kaikki naiset haluaa mun kanssa sänkyyn.
Kaikki miehet ja naiset on ihmisiä.
Ei tietenkään voi sanoa että kaikki naiset tai kaikki miehet, mutta hyvin helposti voidaan yleistää että suurin osa naisista ja miehistä. Ja se vielä pitää paikkansa. Ei ne stereotypiatkaan ihan tyhjästä tule, ja vaikka jokainen ihminen on yksilö, niin toiset nyt vaan ovat yksilöllisempiä kuin toiset.
Kaikki naiset pieree. Vaikka kuinka sitä salaisivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Eipäs kun mun kanssa. ;)
Kaikki Jaakot ovat sellaisia kun taas Timot ja Tuomaat tuollaisia. Just samalla varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset pieree. Vaikka kuinka sitä salaisivatkin.
Onko tuosta kovaa faktaa todisteeksi?
Jostain syystä kaikki tuntemani Jeret, Jesset ja Nicot ovat olleet elämänkoululaisia, kusettajia tai vittumaisia.
On melkein mahdotonta tavata asiallinen ja älykäs mies jolla on joku noista etunimistä. Ja minä en edes tuomitse ihmisiä nimen perusteella vaan ilmoitan vain havaintoni perustuen satoihin yksilöihin jotka olen itse tavannut.
Lievä yhteys on naisilla myös kun ottaa nimiä kuten Jemina, Janica, Cristal jne. mutta eivät välttämättä ole kusipäisiä, ainoastaan hieman ilmapäitä tai ymmärtämättömiä.
Kaikki naiset tulevat elämänsä aikana miesten negatiivisen huomauttelun tai seksuaalisen häirinnän kohteeksi vähintään yhden kerran. Lievemmässä tai rankemmassa muodossa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä kaikki tuntemani Jeret, Jesset ja Nicot ovat olleet elämänkoululaisia, kusettajia tai vittumaisia.
On melkein mahdotonta tavata asiallinen ja älykäs mies jolla on joku noista etunimistä. Ja minä en edes tuomitse ihmisiä nimen perusteella vaan ilmoitan vain havaintoni perustuen satoihin yksilöihin jotka olen itse tavannut.
Lievä yhteys on naisilla myös kun ottaa nimiä kuten Jemina, Janica, Cristal jne. mutta eivät välttämättä ole kusipäisiä, ainoastaan hieman ilmapäitä tai ymmärtämättömiä.
Filosofisin ja altruistisin tuntemani mies on nimeltään Jesse.
Lesbanther kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs kun mun kanssa. ;)
Ääh. Ei kyllä ne naiset haluaa oikeasti meikämandoliinia. Sinäkin. 😘
Naiset stavat vaatteita. Miehet eivät osta. Naiset katsovat sarjoja. Miehet eivät katso. Naiset lukevat kirjoja. Miehet eivät lue. Naiset tekevät käsitöitä. Miehet eivät tee. Naiset hoitavat puutarhaa. Miehiä ei pihat kiinosta. Naiset harrastavat liikuntaa. Miehet eivät liiku. Siinä nyt muutama esimerkki.
"Kaikki eläimet ovat tasa-arvoisia, mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset."
- George Orwell "Eläinten vallankumous
Ei mistään.