Assit, ihmiskontaktien väsyttävyydestä
Onko muillakin sama tilanne, että kun joudut olemaan skarppina jossakin tilaisuudessa ihmisten parissa, niin väsyt tavallista helpommin?
Kommentit (4)
Mulla on siten, että ensin käy aivan ylikierroksilla vaikka on jo väsynyt. Lopulta on sitten niin väsynyt, että alkaa jo nukuttamaan. Tämä siis ihan muutaman tunnin sosiaalisesti skarppina olemisesta. ap
NO ON!
Mä olen aivan rättiväsynyt aina, kun pitää edustaa jossain puolison vanhempien luona tai muussa sosiaalisessa tilanteessa. Saatan heti tilanteesta päästyäni alkaa kiukuttelemaan ja itkemään ihan vain väsymyksen takia. Eikä todellakaan katso esim sitä kuinka hyvin olen nukkunut, onko muuta stressiä, olenko tavannut näitä ihmisiä ennen tms.
Jep, Varsinkin jos töissä pitää olla isommassa joukossa, vuorotella, osallistua ja on lisäksi hälyä, ole aivan poikki.
Mä en ole tietääkseni edes as, vaan ihan tavallinen introvertti luonne, ja minäkin väsyn tosi paljon sosiaalisuuden tarpeesta. Pystyn kyllä vaikuttamaan hyvinkin sosiaaliselta niin halutessani, mutta se uuvuttaa, ja sitten pitää päästä lataamaan akkuja yksinäisyyteen ja hiljaisuuteen. Jos en saa näitä lataustaukojani vaan pakko olla sosiaalinen pitkittyy, tulen levottomaksi ja ärtyisäksi, alkaa ahdistaa ja tympiä.