Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miksi erosit lastesi isästä/äidistä?

Vierailija
25.04.2013 |

Ihmetyttää tämä kun uusperheitä on niin paljon ja lapsia pykätty jo mahdollisesti neljän eri tyypin kanssa, on eksää ja nyksää ja eksännyksää ja jos kenenkin lapsia.

Jotten sortuisi ajattelemaan automaattisesti kuinka lyhytjänteisiä ja yrityksenpuutteesta kärsiviä ihmiset ovat nykyisin, tai rakastuneita vastarakastumisen tunteeseen, niin valaiskaa toki?

Ja monta kertaa eronneet, onko vastaan tullut aina sama ongelma joka johtanut eroon? Eli mahdollisesti jotain itsestä johtuvaa kun toistuu kerta toisensa jälkeen...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen jo seurusteluaikana hieman näyttäytynyt mustasukkaisuutensa paheni. Lopulta en olisi saanut tavata edes ystäviäni tai sukulaisiani. Hän kritisoi minua jatkuvasti kaikesta, myös lapsen kuullen. Jos joskus sanoin vastaan, hän sai raivokohtauksia ja viha jatkui pitkään. Hän esimerkiksi tuhosi vaatteitani ja minulle tärkeitä esineitä ollessani töissä.

Muserruin vuosien varrella täysin ja masennuin vakavasti. Harkitsin itsemurhaa, koska uskoin epäonnistuneeni kaikessa. Sain lopulta terapian kautta voimani takaisin ja erosin. Muutaman vuoden päästä, alettuani hiljalleen taas luottaa ihmisiin, löysin nykyisen puolisoni. Meillä on minun lapseni lisäksi yksi yhteinen, ja olemme olleet kymmenen vuotta onnellisesti yhdessä.

Elämä on nyt parempaa kuin uskalsin koskaan haaveilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi