Mitä miettisit miesystävän kommentista?
On oltu yhdessä n. 3 vuotta, ja sanon häntä miesystäväsi, koska emme asu yhdessä. Olemme jo reilusti yli 40 vuotiaita. No tämä meni kuukausi sitten möläyttämään lauseen, josta en pääse yli. Ja olen miettinyt, että pitääkä/voiko tästä päästäkään. Hän sanoi, ettei ikinä olisi muuten kanssani, mutta kun ex vaimon kanssa ei onnistunutkaan. Mitenkä tuon nyt voisi/pitäisi tulkita?? Omaan korvaan kuulostaa kyllä siltä, että olen huono vaihtoehto, jota ei muuten voisi edes harkita, mutta kun sen ykkösvaihtoehdon kanssa ei onnistunutkaan.
Kommentit (18)
Sanoi vain totuuden.
Jos olisin sinä, alkaisin etsiä uutta kumppania.
Olet vain korvike.
Tosi ilkeästi sanottu, mutta ehkäpä hän sanoi totuuden.
Kai sinä olet itsekin tajunnut missä mennään, jos ajattelet suhdettanne taaksepäin ja nyt.
Ei tuollaiset sanomiset yleensä puskasta tule, kyllä niissä aina joku totuuden siemen piilee.
Kyllä alkaisin katsella uutta kumppania, jos ei ole intoa elellä sinkkuna loppuelämä.
Jos eroa ei olisi tullut, hän olisi tietenkin edelleen vaimonsa kanssa, eikä sinun tai kenenkään muun.
Eihän ole mahdollista että mies tarkoitti että onneksi on eronnut koska muuten ei voisi olla sun kanssa?
Jos mies todella pitäisi sinusta ja välittäisin sinusta, ei tuollaista suustaan ulos päästäisi.
Oletko sinä ap kulkenut silmät sokeina koko suhteesi ajan?
No huh, oli aika p#skasti sanottu. Olisin ottanut tosi pahasti itseeni.
Hän sanoi, että jos olisi edelleen siinä aiemmassa liitossaan, hän ei katselisi muita naisia lainkaan. Hän on siis luotettava puoliso, joka ei vilkuile vieraita.
Sinä voit kyllä tulkita hänen lauseensa ihan niin nurinkurisesti kuin vain pystyt.
Kuinka moni eronnut nainen sanoisi noin uudelle kumppanille? Tuntuu, että halusi vetää maton altani, etten; "Vain kuvittele liikoja". Eli hänellä ei ole mitään vakavampia aikomuksiakaan suhteeni. Eihän kukaan muuten tuollaista sanoisi.
Ap.
Naiset, kuunnelkaa aina, kun mies kertoo totuutensa (totuuden itsestään tai asioiden tilasta). Älkää sivuuttako sitä tai ruvetko selittelemään sitä parhain päin. Siihen on jokin syy, miksi mies sanoo, mitä sanoo. Hän haluaa sinun tietävän jotain.
Olet tyytymiskohde. Kun ei saa sitä mitä haluaa niin otetaan se mikä tulee helpolla. Miesten aika yleinen tapa hoitaa ihmissuhteita. Tarjoat kuitenkin samoja toimintoja kuin se ex vaimo niin mikäpäs siinä, mutta tosiaan et ole ex vaimo.
Niin voi kai sen niinkin tulkita, ettei olisi tietenkään minun kanssani, vaan vaimonsa. Mutta...kuullostaa vaan pelkästään jotenkin loukkaukselta. kyllä tuo melkoinen sammakko suusta on. Negatiivisesti sen kyllä tulkitsen....
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Naiset, kuunnelkaa aina, kun mies kertoo totuutensa (totuuden itsestään tai asioiden tilasta). Älkää sivuuttako sitä tai ruvetko selittelemään sitä parhain päin. Siihen on jokin syy, miksi mies sanoo, mitä sanoo. Hän haluaa sinun tietävän jotain.
Mulle yksi mies sanoi: "juon paljon, ehkä liikaa". Toinen sanoi: "olen hankala ihminen".
Molemmat oli oikeassa. Suosittelen minäkin kuuntelemaan mitä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni eronnut nainen sanoisi noin uudelle kumppanille? Tuntuu, että halusi vetää maton altani, etten; "Vain kuvittele liikoja". Eli hänellä ei ole mitään vakavampia aikomuksiakaan suhteeni. Eihän kukaan muuten tuollaista sanoisi.
Ap.
Kysypä häneltä. Se on mahdollista, ja myös suositeltavaa kun kerran epäilyttää.
Ei se keskusteleminen niin kauheaa ole kun alkuun pääseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle yksi mies sanoi: "juon paljon, ehkä liikaa". Toinen sanoi: "olen hankala ihminen".
Molemmat oli oikeassa. Suosittelen minäkin kuuntelemaan mitä sanotaan.
Juuri tätä tarkoitin.
Aika usein miehet (ihmiset ylipäätään) kertovat itse, millaisia he ovat. Joskus huumorin varjolla, mutta se ei silti tarkoita, etteikö se olisi totta. Monesti naiset eivät vain halua kuunnella. Ihastus sumentaa järjen äänen ja kaikki vaistot.
Hölmösti sanottu, mutta ilmeisesti ex oli se miehen rakkaus. Ilmeisesti nainen hänet jätti.
Suhteessa pitää puhua, joten kysy suoraan mitä mies tarkoitti.
Tästä voi tulla kynnyskysymys, joka jää vaille vastausta ja omien tulkintojen varaan. Neuvoisin sinua olemaan itsellinen nainen, joka on suhteessa omista syistään. Jos mies on mieluinen, väliäkö sillä mitä mies sanoi. Jos hän olisi esim. leski, hän voisi kaivata vaimoaan kovastikin. Lohduttaisitko häntä vai rankaisisitko ikävöinnistä? Mtös eronnut mies voi kaivata entistä vaimoaan, mutta mennyt mikä mennyt. Tee sinä itsesi tarpeelliseksi, ole tukena ja olkapäänä. Itsevarma, vahva nainen antaa miehen olla omaa mieltään ja pitää puolensa, jos moittimaan ja vähättelemään aletaan.
Tuntuu että miehet päästelee suustaan ihan mitä sattuu. Voi olla ettei hän tarkoittanut sanoa noin, mutta voi olla että tarkoittikin. Kysy häneltä, että mitä hän noilla sanoilla tarkoitti. Saat mielen rauhan itsellesi.
Siltähän se kuulostaa että pitää sua lohdutuspalkintona.