Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko vaihdevuodet alkaa näin?

Vierailija
04.07.2020 |

Mulla on aina ollut säännölliset menkat, mutta muutama vuosi sitten kierto lyheni ja muuttui epäsäännölliseksi. Samaan aikaan alkoi kuumat aallot ja yöheräilyt. Nyt jää välillä kokonaan kierto välistä ja menkat on ihankuin joskus nuorena eli järkyttävän runsaat ja kivuliaat. Kävin puoli vuotta sitten gynellä, joka sanoi vaihdevuosien olevan lähellä, mutta kuittasi tylysti että vaihdevuodet ei ole sairaus eikä niitä näin ollen tarvitse yleensä hoitaa. Olen menossa toiselle gynelle, koska mielestäni tarvitsen hoitoa oireisiini, jotka alkavat jo häiritä normaalia arkea ja etenkin työntekoa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin suuri osa gynekologeista on niin inhottavia ja tylyjä? Jos joku haluaa ilmiantaa kivan ja empaattisen gynen Turusta, olen kiinnostunut!

Vierailija
2/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuosissa olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan käydä toisella lääkärillä, niitä on niin moneen junaan. Itsekin törmännyt aika ikäviin gynekologeihin.

Vierailija
4/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin hoitoa tarviit aikuisen naisen normaaliin kehitykseen??  Vaihtarit ei ole mikään sairaus!!

Ei, mutta kivut ja vuodot voi ja saa hoitaa.

Vierailija
5/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa oon käynyt Kirsimaria Kestilällä ja Anna Alasella eikä kummastakaaan ole kovin hyvää sanottavaa.

Vierailija
6/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui menkat kertaheitolla, lopussa oli aika niukat , mutta tuli kuitenkin säännöllisesti. Kuumia aaltoja ollut jonkin verran, lähinnä öisin.

Vierailija
7/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi alkaa.

Vierailija
8/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta Leino, Terveystalo

Vierailija
9/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin hoitoa tarviit aikuisen naisen normaaliin kehitykseen??  Vaihtarit ei ole mikään sairaus!!

Ei vaihtareissa mitään kipuja ole ja vuodotkin vähenee. Voi yhden kerran näitä naisia, jotka tarvii lääkäriä ja lääkettä normi toimintaan.  Säälittävää!!

Vierailija
10/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin suuri osa gynekologeista on niin inhottavia ja tylyjä? Jos joku haluaa ilmiantaa kivan ja empaattisen gynen Turusta, olen kiinnostunut!

Riitta Leino, Terveystalo

Vierailija
11/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäilin muutaman vuoden Vagifem tai Ovestin emätinpuikoilla ennen varsinaisen korvaushoidon aloittamista. Poistivat yö- ja päivähikoilun kokonaan, vaikka ne mainitaan vaan paikallishoitona. Hormonia erittyy kuitenkin koko elimistöön poistaen hikoilun.  Sitten loppui tehot ja jouduin aloittamaan pillerit. Kuukautiset tulivat niiden myötä takaisin, mikä harmittaa.

Vierailija
12/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaihtareissa mitään kipuja ole ja vuodotkin vähenee. Voi yhden kerran näitä naisia, jotka tarvii lääkäriä ja lääkettä normi toimintaan.  Säälittävää!!

Kyllä MINÄ tiedän paremmin kuin kukaan muu. Kyllä MINÄ tiedän, että kaikille menee kaikki juuri samalla tavalla. Kyllä MINÄ tiedän, että vaihdevuodet ovat vain ja ainoastaan yhdentyyppiset ihan kaikilla. MINÄ. Ettäs tiiät...

Vierailija
13/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne Turussa - Mehiläinen NEOssa Jatta Rautvuori! Aivan ihana, aina asiakaskyselyissä voittaja, empaattinen ja ystävällinen!

Vierailija
14/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat gynet on monesti mukavempia kuin iäkkäämmät. Ja miehet ystävällisempiä kuin naiset, vaikka itse olenkin suosinut naisgynejä.

Vierailija
15/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä iässä teillä loppui menkat, niillä joilla ne loppuivat?

Vierailija
16/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä iässä teillä loppui menkat, niillä joilla ne loppuivat?

Mä olen 48 ja viime menkoista on yli vuosi.

Vierailija
17/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noista korvaushormoneista pääsee ikinä eroon, jos alkaa kk uudelleen. Eikö oireet palaa, kun ne lopettaa? Pidentää keinotekoisesti kk-kiertoa?

Vierailija
18/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos, 13

Mäkin vailla g turussa. 😊

Vierailija
19/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noista korvaushormoneista pääsee ikinä eroon, jos alkaa kk uudelleen. Eikö oireet palaa, kun ne lopettaa? Pidentää keinotekoisesti kk-kiertoa?

Toi on just mun syy miksen ikinä söisi mitään hormoneja näihin vaihtarivaivoihin - en halua menkkoja enää IKINÄ! Niin paljon olen saanut niiden takia kärsiä, että nää hikoilut sun muut on lasten leikkiä sen rinnalla.

Vierailija
20/21 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi Turusta empaattinen ja asiantunteva gynekologi. Leena Anttila, ottaa vastaan Mehiläinen Neossa ja Gynekologikeskuksessa.