Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OHO! Nyt mies yllätti lahjallaan jopa minutkin! Mitä sanoisitte jos saisit mieheltäsi lahjaksi..?

Vierailija
04.07.2020 |

Mies oli ostanut kukkia, lahjakortin spahan ja teetättänyt astrologiset kartat !!
Ennustaja mikä lie oli sanonut, että sovimme erinomaisesti yhteen. Ihanaa!! :D Pitää paikkansa! Yhdessä ollaan jo kolmatta vuotta.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin saanut jonkun kalliin auton, mutta en halunnut. Olisin halunnut kunnioitusta, mutta en saanut. Siispä jätin hänet.

Vierailija
22/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että ennustaja olisi kertonut teidän olevan sysipaska pari?

Mies oli käyttänyt aikaa etsiäkseen hyvän astrologin ja meillä on mustaa valkoisella tietoa parisuhteestamme. Tuohon on listattu vaikeudet, joita meillä on ollut ja hyvät, onnelliset asiat myös. Kaikki pitää paikkansa ja olemme toisillemme sopivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, tykkäisin :)

Vierailija
24/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin kyllä sanattomaksi jos mieheni olisi hörhööntynyt astrologiaan. Epämiellyttävä yllätys.

Miksi se olisi epämielyttävämpää kuin että kuuntelee musiikkia, lukee romaaneja tai pelaa pelejä? Viihdettä. Vai pelkäätkö, että se voi paljastaa sinusta salaisuuksia?

Viihde asia erikseen, mutta olen allerginen hölynpölylle joten jos selviäisi että mies on hurahtanut astrologiaan, uskontoon tms niin olisihan se epämiellyttävää. Ohis

Vierailija
25/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kultani yllätti minut ATM:llä, nam!

Vierailija
26/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä arvostan enemmän käytännöllisiä lahjoja. Uusi pakastin olisi mahtava.

Meille kodinelektroniikka on arkiasia, jota ei hankita lahjaksi juhlapäivinä. Pakastimen voit ostaa itsekin, ei se tunnu lahjalta.

Vierailija
27/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että ennustaja olisi kertonut teidän olevan sysipaska pari?

Mies oli käyttänyt aikaa etsiäkseen hyvän astrologin ja meillä on mustaa valkoisella tietoa parisuhteestamme. Tuohon on listattu vaikeudet, joita meillä on ollut ja hyvät, onnelliset asiat myös. Kaikki pitää paikkansa ja olemme toisillemme sopivat.

Tämäkö ei olisi selvinnyt ilman astrologia?

Vierailija
28/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille kodinelektroniikka on arkiasia, jota ei hankita lahjaksi juhlapäivinä. Pakastimen voit ostaa itsekin, ei se tunnu lahjalta.

Voin toki ostaa myös kukkia, koruja ja hajuvettä itse. Pakastimelle olisi enemmän käyttöä, muttei sillekään varsinaista tarvetta ole. Ilahtuisin kyllä sellaisesta.

Vierailija
29/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat eivät taaskaan käsitä/hyväksy, että on monenlaisia pareja. Ja joskus jopa mieskin tietää vaimonsa maun.

Happamia... ja silleen.

*eri

Lahjan täytyy AINA olla käytännöllinen tai muuten akat mököttää viikon tai pahimmillaan laittavat ihanan miehen ulkoruokintaan.

Vierailija
30/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisin kyllä sanattomaksi jos mieheni olisi hörhööntynyt astrologiaan. Epämiellyttävä yllätys.

Miksi se olisi epämielyttävämpää kuin että kuuntelee musiikkia, lukee romaaneja tai pelaa pelejä? Viihdettä. Vai pelkäätkö, että se voi paljastaa sinusta salaisuuksia?

Viihde asia erikseen, mutta olen allerginen hölynpölylle joten jos selviäisi että mies on hurahtanut astrologiaan, uskontoon tms niin olisihan se epämiellyttävää. Ohis

Olet siis huumorintajuton tyyppi.

Vierailija
31/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanotaanko että astrologia ja uskonto ei osu mun huumoriin. Meillä on kaiketi aika erilaiset huumorintajut. Ei se tee musta huumorintajutonta jos en pidä samoja asioita hauskana kuin sinä.

Vierailija
32/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sellainen asia mitä et itse pysty ostamaan?

Vierailija
33/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin "etkö vieläkään tunne minua yhtään". En pidä mistään romantiikkaliibadaabasta ja nuo menisivät siihen kategoriaan. Spa-lahjakortti yksinään saattaisi olla ihan ok lahja, etenkin jos olisin ollut viime aikoina stressaantunut.

Vierailija
34/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sanotaanko että astrologia ja uskonto ei osu mun huumoriin. Meillä on kaiketi aika erilaiset huumorintajut. Ei se tee musta huumorintajutonta jos en pidä samoja asioita hauskana kuin sinä.

Eli astrologia ja uskonto on sulle vakavia asioita, joista ei saa repiä huumoria, selvä. Ap tykkäsi miehensä lahjasta ja se nyt oli pääasia.

Vierailija
35/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että olisit mieluummin käyttänyt ne rahas vaikka takansytykkeenä niin ois ollu paremmin vastinetta sille rahalle.

Vierailija
36/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjahan on hyvä, jos se on saajansa näköinen eli mieluinen. Jos se on myös yllättävä, niin vielä parempi. Nyt siis osui nappiin. Mukavaa, että miehesi tuntee sinut ja osaa muistaa juuri sinua, eikä ainiinsitäjotainnaistajonkakanssavissiinolenjajolleonpakkojotainhankkia.

Vierailija
37/37 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sellainen asia mitä et itse pysty ostamaan?

Ostamme yhdessä isommat kodinelektroniikat ja huonekalut ym. Ei tule mieleen yhtäkään asiaa mitä en pystyisi ostamaan itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi