Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakas ystäväni menossa ex-miehen häihin

Vierailija
25.04.2013 |

Mua ei tietenkään asia vaivaa. En ole niitä, jotka vaativat eron jälkeen ystäviään valitsemaan puolensa. Vai haittaako sittenkin vähän... Haittaisiko teitä? 

(OT, uusi morsian on pitkäsäärinen, nuori ja kaunis ;) ) 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eroaisimme miehestäni ja hän menisi uusiin naimisiin, niin kyllähän se vähän varmaan kirpaisisi kun ei itse enää voisi olla osa hänen elämäänsä, esim osallistumalla häihin. Ja jos joku ensisijaisesti minun kaverini olisi kutsuttu niin ehkä vähän ihmettelisin.

En osaa kuvitella tilannetta. On niin paljon rakkautta miestä kohtaan vielä toistaiseksi riittänyt. Teiniaikaisen eksän häihin jos kaveri olisi kutsuttu, niin ei haittaisi yhtään. Saisinpahan kuulla juorut ;)

Vierailija
22/24 |
25.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 23:50"]

No minua lähinnä haittaisi se että miksi minua ei olisi kutsuttu, se olisi aika outoa mielestäni ja varmaan eksältä asiasta kysyisinkin. Jos hän siis olisi menossa naimisiin. Kuten toivottavasti vielä joskus olisikin.

[/quote]

ehkä uusi morsian ei haluaisi miehensä exiä häihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua edelleenkään tämä asia haittaa, muuten vaan kaivoin esiin vanhan ketjun... *huokaa*

ap

Vierailija
24/24 |
23.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua lähinnä haittaisi se että miksi minua ei olisi kutsuttu, se olisi aika outoa mielestäni ja varmaan eksältä asiasta kysyisinkin. Jos hän siis olisi menossa naimisiin. Kuten toivottavasti vielä joskus olisikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme