Rakas ystäväni menossa ex-miehen häihin
Mua ei tietenkään asia vaivaa. En ole niitä, jotka vaativat eron jälkeen ystäviään valitsemaan puolensa. Vai haittaako sittenkin vähän... Haittaisiko teitä?
(OT, uusi morsian on pitkäsäärinen, nuori ja kaunis ;) )
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="23.06.2013 klo 23:50"]
No minua lähinnä haittaisi se että miksi minua ei olisi kutsuttu, se olisi aika outoa mielestäni ja varmaan eksältä asiasta kysyisinkin. Jos hän siis olisi menossa naimisiin. Kuten toivottavasti vielä joskus olisikin.
[/quote]
ehkä uusi morsian ei haluaisi miehensä exiä häihin?
Ei mua edelleenkään tämä asia haittaa, muuten vaan kaivoin esiin vanhan ketjun... *huokaa*
ap
No minua lähinnä haittaisi se että miksi minua ei olisi kutsuttu, se olisi aika outoa mielestäni ja varmaan eksältä asiasta kysyisinkin. Jos hän siis olisi menossa naimisiin. Kuten toivottavasti vielä joskus olisikin.
Jos eroaisimme miehestäni ja hän menisi uusiin naimisiin, niin kyllähän se vähän varmaan kirpaisisi kun ei itse enää voisi olla osa hänen elämäänsä, esim osallistumalla häihin. Ja jos joku ensisijaisesti minun kaverini olisi kutsuttu niin ehkä vähän ihmettelisin.
En osaa kuvitella tilannetta. On niin paljon rakkautta miestä kohtaan vielä toistaiseksi riittänyt. Teiniaikaisen eksän häihin jos kaveri olisi kutsuttu, niin ei haittaisi yhtään. Saisinpahan kuulla juorut ;)