Hmm... Pullukka-sarjan pullukathan ovat saattaneet lihottaa itsensä tahallaan
Onkohan "Rakas, sinusta on tullut pullukka" -sarjan pullukoiden todistettavasti pitänyt olla pullukoita jo pitkään ennen ohjelmaa? Helppoahan olisi vähän lihottaa itseään ja osallistua ohjelmaan ja sitten seitsemässä viikossa pudottaa ne tarkoituksella haalitut kilot. Näinhän esim. näyttelijätkin tekevät elokuvarooleja varten. Helppoa rahaa sanoisin...
Kommentit (5)
En usko, että ovat tahallaan itsensä lihottaneet ohjelmaa varten.
Minä olisin kyllä heinä tehnyt sen tempun, että olisin syönyt päivää ennen alkupunnitusta mahdollisimman suolaista ruokaa paljon ja sitten tankannut vettä päälle. Tällä konstilla saa painon helpostikkin nousemaan muutamalla kilolla.
Joo, tottakai tällaisten ohjelmien alkupunnituksiin tankataan mahdollisimman paljon, jotta pudotus olisi sitten isompi ja "helpompi". Mutta ei kai kukaan niin tyhmä ole, että tahallaan lihottaa. Hakijoita ohjelmaan varmaan on, eli mitäs sitten kun olet lihottanut itsesi ja sua ei valitakaan ohjelmaan?
Mua hämää, ettei punnituksia näytetä, tai edes lopussa kunnon vertailukuvaa, miltä näyttää.
Olisin voinut lyödä vetoa, että eilinen pullukka jää alle sen 15 kg, kun ei noudattanut ruokavalio-ohjeita...
Mua myös epäilyttää tuo koko ohjelma. Punnituksia ei näytetä, eikä tosiaan jälkeen-otosta. Monen ohjelman lopussa on vaikuttanut, että laihduttajalla on joku korsetti vedetty päälle.
Ja en usko, että tuo eilinen laihtui sen 14.9kg. Tai että muutkaan ovat laihtuneet sen mitä on ilmoitettu.
Ja nyt sua harmittaa kun et sitä haun aikaan keksinyt?