K on täysääliö. Esittelee parin viikon suhteen joka minuutin instassa ja on nyt jo esitellyt huumekauppiaan tyttärelleenkin.
Tuosta pitäisi tehdä lasu. Ei myöskään ole mikään ensihoitaja, vaan tavallinen perustason lähäri joka kuskaa mummoja terkkarista hoivakotiin.
Kommentit (31)
On kyllä nopeaa toimintaa. Mut kaippa kiire kun ei tiedä millon häkki taas heiluu.
Voisi vähän miettiä lasta, aika kov media altistus...
Wannabejulkkis.
Eihän se kato muuten pääsis otsikoihin.
Nikoliinin avulla se on olevinaan jotain...
Mä luulen että K on vain hieman na iivi. Ei ihan oikeasti hoksaa, että N on rikollinen joka on itsekin todennut olevansa hu llu. Jotkut naiset eivät tajua koska heillä ei ole omakohtaista kokemusta tuosta alamaailmasta. K vaikuttaisi siltä että haluaa uskoa hyvää....
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että K on vain hieman na iivi. Ei ihan oikeasti hoksaa, että N on rikollinen joka on itsekin todennut olevansa hu llu. Jotkut naiset eivät tajua koska heillä ei ole omakohtaista kokemusta tuosta alamaailmasta. K vaikuttaisi siltä että haluaa uskoa hyvää....
Ihan oikeasti jos ei hoksaa että äijä on rikollinen niin ei ole hieman naiivi vaan tyhmä kuin saapas. Siltähän tuo eukko kyllä vaikuttaa, pää humisee tyhjyyttään.
Jotenkin myös kommentoijiensa mielestä niin erikoisen hienoa, kun on ihan Äiti. Ja tekee jopa töitä!?!! Olen minäkin yh ensihoitaja. Oikea ensihoitaja, siis. Mallintöitäkin tehnyt. So what?
Juuri ennen suhteen julkistamista, oli varmasti ihan sattumalta pitkä juttu Iltiksissä tämän Dalerin elämänvaiheista. Oliko jopa samana aamuna?
Kunnon syöksykiito roskalehtien otsikoihin. Miksi kukaan haluaa ip-lehti ja Seiska julkkikseksi, varsinkaan kukaan, jolla on pieni lapsi ja ihan oikeita urasuunnitelmia? Muutenkin kuvittelisi, että huumekauppiaan ja rikollisen kanssa heilastelu olisi vastoin ensihoitajan arvomaailmaa.
Lienee näitä minun rakkauteni parantaa-typyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti jos ei hoksaa että äijä on rikollinen niin ei ole hieman naiivi vaan tyhmä kuin saapas. Siltähän tuo eukko kyllä vaikuttaa, pää humisee tyhjyyttään.
Tarkoitin siis sitä, että kyllähän totta kai K tietää että N on rikollinen mutta ei oikein hoksaa mitä se ihan oikeasti ja käytännössä tarkoittaa. Eli mm. sitä ett N on täysin häikäilemätön ja moraaliton sekä liikkuu alamaailmassa jossa aivan oma lakinsa. Vähän kuin jotkut eivät millään tajua mitä on narkkarin elämä aivan oikeasti vaan haluavat vain uskoa että kyllä ne siitä tokenee.
Oikeudessa on todettu että Niko R. On arvaamaton ja ailahteleva...miksi joku ehdoin tahdoin haluaa tuoda pienen lapsensa semmoisen ihmisen lähelle?
N on sanonut, että on päässyt aineista eroon?
K on kyllä sellaisessa ammatissa, ettei nämä piirit sovi kuvioon.
K:n kannattaisi katsoa 8pallo-leffa.
En ikinä, ikinä koskis tollaseen mieheen! Arvaamaton, ylimielinen huumekauppias, joka omasta mielestään ei edes ole tehnyt mitään niin kovin väärää. Rikas kakara, jolla oli tylsää niin rupesi diilaamaan huumeita. Rahasta ei ollut puutetta aiemminkaan. Kuvottava, halveksuttava ihmisen irvikuva 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut kato ku Niko on muuttunut mies nykyään! Ei se enää oo mikään huumesekoilija ja rikollinen ja se on muutenki niin IHQU!!!111!!
Sitten puolen vuoden päästä voi olla jo eri ääni kellossa... Katrie on naiivi ja typerä. Toivottavasti ei pahasti saa siipeensä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin myös kommentoijiensa mielestä niin erikoisen hienoa, kun on ihan Äiti. Ja tekee jopa töitä!?!! Olen minäkin yh ensihoitaja. Oikea ensihoitaja, siis. Mallintöitäkin tehnyt. So what?
So, lähdetkö treffeille?
M41
Vierailija kirjoitti:
N on sanonut, että on päässyt aineista eroon?
Jep. Ja ennen kun poliisi teki rynnäkön kotiin, Niko tykitti someen #soberlife:a. Luulen ettei Niko ole tiennyt, mitä raittius pitää sisällään.
No voi himputti! L:stä tuon olisin vielä uskonut, mutta että K? Mihinkään ei maailmassa voi enää luottaa!
K ?
Zinc