K on täysääliö. Esittelee parin viikon suhteen joka minuutin instassa ja on nyt jo esitellyt huumekauppiaan tyttärelleenkin.
Tuosta pitäisi tehdä lasu. Ei myöskään ole mikään ensihoitaja, vaan tavallinen perustason lähäri joka kuskaa mummoja terkkarista hoivakotiin.
Kommentit (31)
Hoitoalalle suuntautuneiden tulisi pitää lääkekaapit lukossa jos paikalla on liikemies jonka portfolioon kuuluu huumeiden kauppaaminen narkomaaneille ja kaveeraus väkivaltarikollisten kanssa. Huumeita päätyy myös alaikäisten lasten käytettäväksi.
Mun ex oli ailahtelevainen ja epätasapainoinen.
Olen itse ihan normaali ihminen. Siis työssäkäyvä jne. En oikeasti ymmärtänyt mitä se tarkoitti, ajattelin että ne kohtaukset ja päihteet ja kaikki oli jonkinlaista vitsiä. Sen jälkeen aloin etsiä itsestäni vikaa, ja ehkä 5 v siinä meni että hyväksyin että se vaan on tuollainen, en voi asialle mitään, eikä se edes liity muhun.
Eikös sofiakin todennut että N oli herrasmies ensimmäiset pari kk. Eli kyllä se arki kohta taas koittaa🙂
Kyllähän tää on työpaikallekin kertakaikkisen huonosta mainosta että duunari aivan avoimesti hengailee Suomen tämän hetken tunnetuimman huumerikollisen kanssa.. mitenköhän se oikein saa olla enää edes töissä?
Vierailija kirjoitti:
Hoitoalalle suuntautuneiden tulisi pitää lääkekaapit lukossa jos paikalla on liikemies jonka portfolioon kuuluu huumeiden kauppaaminen narkomaaneille ja kaveeraus väkivaltarikollisten kanssa. Huumeita päätyy myös alaikäisten lasten käytettäväksi.
Ja niitä huumeita menee myös sellaisille ihmisille ketkä ei ole narkomaaneja, mutta kenestä tulee sellaisia. On uskomatonta kuinka pahoja tekoja jotkut saavat anteeksi, vaikka eivät edes kadu(!?), kun vaan on fyrkkaa takana. Ja kun on vielä menossa vuosiksi vankilaan lähitulevaisuudessa.
Mutta Nikohan toivoi Sofiastakin kotivaimoa ninin ehkä Kn ei halutakaan käyvän enää töissä...
Nyt se vastasi jonkun seuraajan kysymykseen, että ei haittaa jos Niko joutuu vankilaan, he menevät katsomaan Nikoa ja sitä paitsi 5 v tytär on aina tykännyt sairaala/vankilasarjoista ja on ihan innoissaan?!?!?!
Ensinnäkin, miksi 5 v katsoo vankilasarjoja?
Ja toiseksi, eikö hoitohenkilökunnalla ole minkäänlaista älykkyysvaatimusta? Täähän on ihan edesvastuuttoman tyhmä muija.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että K on vain hieman na iivi. Ei ihan oikeasti hoksaa, että N on rikollinen joka on itsekin todennut olevansa hu llu. Jotkut naiset eivät tajua koska heillä ei ole omakohtaista kokemusta tuosta alamaailmasta. K vaikuttaisi siltä että haluaa uskoa hyvää....
Täällä oli jossain aiemmassa keskustelussa linkki vanhaan seiskan uutiseen, jossa oli naisen vankilasta päässyt ex myös... on siis ilmeisesti rikollispiirit tuttuja. Eihän siinä kai muuten mitään, sääliksi käy vaan lapsensa.
Mitäköhän lapsen isä on tästä mieltä? Onkohan sekin ihan yhtä pihalla?
Onhan tää melko nutcase eukko. Ei yhtään joo läpinäkyvää, et N pääsi ulos, niin hetkohta iltapaskassa eka juttu: me ollaan vaan vanhoja kavereita lässyn lää. Nyt jo edetty lapsen esittelyyn lehdessä voi miten söpöä, olivat leikkipuistossa vai mikä lienee. Ja sovittu jo, että lapsi innoissaan vankilassa käymisestä. Siis wtf mikä airhead.
K ei myöskään tajua sitä, että hän on taas uusi pelinappula tässä Martina-Stefu-Sofia-kuviossa. Nuohan oikein kilpailevat siitä kellä on jokuu uusin miss Hki tai kuuma palomies tms. mies. Näyttävät toisilleen jotain.