Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko ostaa esim. eineksiä ja makaronia lähikaupastasi?

Vierailija
04.07.2020 |

Vai nolottaako liikaa, jos joku tuttu näkee?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan mitä haluan ja tarvitsen

Vierailija
2/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nolottaa ja vielä nolompaa olisi jos joku tuttu näkee, että käyn S-marketissa ostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näet tutun niin sano että viet koiralle.

Vierailija
4/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jolla on varaa asioida kalliissa lähikaupassa voi ostaa mitä huvittaa. Rikkailla on rikkaitten huvit, olkoon vaikka makaroni.

Vierailija
5/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen kehtais? En ole mikään lapsi. Ostan vaikka kaljaa ja maksalaatikkoa jos siltä tuntuu.

Vierailija
6/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä lähikaupoissa ei paljon muuta olekaan kun eineksiä. 

Vierailija
7/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Antakaa niiden makkaroiden ja einesten olla älkääkä vain koskeko mihinkään pakaseeseen tai kahvipaketteihin! Irti niisä suklaalevyisä ja jääelöisä! Ne kaikki ovat tarkoitettu olemaan näytteillä ja muistona menneestä maailmasta, jolloin lähikaupasta sai lähes kaiken tarvittavan. Nyt kunnon kuluttajan pitää mennä peltoautomarkettiin ja laahustaa maskipäässä ja kaulukset pysyssä siellä vähitään puolituntia, ennen kuin saa poistua itsepalvelukassan kautta kotiin. - Muisatathan maksaa aina kanta-asiakas kortilla niin  saadaan piirrettyä sinusta sopiva profiili  ostoskäyttäytymisesi perusteella...     

Vierailija
8/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tekosyytä käytän aina kun ostan liukuvoidetta.

Vierailija
9/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suuria vaikeuksia ymmärtää tuota kysymystä.

Vierailija
10/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kehtaan mitä vaan! Ala sinäkin kehtaamaan, muuttuu elämä pljon helpommaksi, kun voi tehdä mitä haluaa välittämättä siitä, mitä muut ajattelee.

Vierailija
11/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa ellen osta samalla hedelmiä ja vihanneksia tasoittamaan.

Vierailija
12/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... miksi en kehtaisi?

Vierailija
13/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki! Tänäänkin menossa ostamaan n. viikon tarpeiksi. Ketään ”tuttuja” ei lähikaupassani käy. :-)

Vierailija
14/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin. Mutta kysyjä onkin luultavasti teini tai juuri aikuistunut nuori, jolla on huono itsetunto ja kaikki asiat suodatetaan sen filtterin läpi, että "mitä muut ajattelee".

Vierailija
15/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minullakin. Mutta kysyjä onkin luultavasti teini tai juuri aikuistunut nuori, jolla on huono itsetunto ja kaikki asiat suodatetaan sen filtterin läpi, että "mitä muut ajattelee".

Tai sitten kyseessä on todella itsekäs ihminen, joka kuvittelee että maapallo pyörii hänen ympärillään, ja että jokainen tuijottaa juuri hänen ostoksiaan.

Eipä tule kaupassa kiinnitettyä huomiota että mitä muiden korissa on. Ja kehtaan ostaa mitä huvittaa.

Vierailija
16/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan ostaa mitä vain mistä vain. Minulle on aivan sama mitä muut minusta ajattelevat. Elän omaa elämääni, en kenenkään toisen.

Vierailija
17/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole tuttuja täällä, mutta kehtaan ostaa mitä vaan mistä vaan.

Olen ollut kassalla töissä monessa eri kaupassa (keikkailin), joten minulla on kyllä tiedossa se, mitä suomalaiset ostavat. 😅

Se ei ole nättiä se, einestä ja makaroonia menee sikana, valitettavasti ihan normaalia.

Vierailija
18/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vasta noloa on, jos koiralle sanoo ostavansa suolaa sisältävää ravinneköyhää makaronilaatikkoa tai pierulihapullia.

Vierailija
19/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jolla on varaa asioida kalliissa lähikaupassa voi ostaa mitä huvittaa. Rikkailla on rikkaitten huvit, olkoon vaikka makaroni.

Siis millä logiikalla lähikauppa = kallis?

Onko tämä jotain maalaisten logiikkaa?

Vierailija
20/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis millä logiikalla lähikauppa = kallis?

Onko tämä jotain maalaisten logiikkaa?

Nimenomaan kaupunkilaisen logiikkaa, kun se lähin (jopa samassa rakennuksessa sijaitseva!) pikku-K tai Sale on ihan sikahintainen, verrattuna vartin päässä sijaitsevaan markettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän