Mistä olette viimeksi pahoittaneet mielenne? Milloin?
Kommentit (24)
Siitä kun maistoin siliä äskön.
Päädystä tulisuus oli 1
Keskikohdalta 2
Perältä 3
Sitten erehdyin maistamaan siemenkodasta palasen ja nyt on suu ilman tuntoa
Zinc
Onko mulla lukihäiriö kun luin että milloin olette viimeksi paloitelleet miehenne?
Joudun lopettamaan rakkaan lemmikkini. Olen niin surullinen😥
Tänään remonttimiehistä jotka ei voi viimeistellä ikkunaremonttia arkisin kun olen töissä vaan pakko koko lauantain meluta ja häiritä. Eivät vieläkään ole lähteneet.
Täällä väitettiin, että miehet eivät voi menstruoida.
Kännykkäpeli oli miehelle tärkeämpi kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Eksä osti pojalle 100e lenkkarit.
Miksi pahoitit siitä mielesi? Tiedätkö, mitä mielen pahoittaminen tarkoittaa?
Menimme anopin luo kylään ja tämä tokaisi minulle, että ”sinun ei olisi tarvinnut tulla”.
Vierailija kirjoitti:
Joudun lopettamaan rakkaan lemmikkini. Olen niin surullinen😥
Otan osaa. En ole pahoittanut mieltä tänään ollenkaan. Siivoaminenkin kävi sukkelasti, kun siihen aamusta aloin.
Vuonna 2018 syksyllä kun rakas jätti ghostaamalla.
Eilen illalla olin lenkillä ja ohi ajavasta autosta huudettiin "heeiii, läski hu¤ra".. Ei siis mitään käsitystä kuka tuo huutaja oli enkä ensin edes älynnyt että se huudettiin mulle, mutta kun ketään muutakaan ei ollut mailla halmeilla niin minuahan sillä tarkoitettiin.
Olen varmasti todella lapsellinen ja kaikkea aikuiseksi ihmiseksi, mutta tuosta tuli kyllä jotenkin tosi paha mieli ja jotenkin oudolla tavalla "likainen/häväisty" olo. Suihkussa tulikin itku.
Tänään. Muistisairas äitini oli löytänyt vastapestyn puhtaan talvitakkini ja istui kissa sylissä se päällä kuistilla. Minä olen allerginen kissoille, eikä se kiinnostanut kyllä häntä silloinkaan kun pää vielä pelasi.
Siispä sitten itsekseni itkeskelin aikani. Varsinaisesti oli kyllä ihan muut syyt itsesääliin, mutta tämä oli niin koominen ja täysin yllättävä, että kakku sai kirsikan ylleen.
Se on sellainen pysyvä olotila, joka vain on koko ajan päällä.
Mies, jota tapailen, ei vastaa viestiini. On kyllä ollut aktiivinen, muttei lue viestiäni. Hänellä päihdeongelmaa ja se on usein syy siihen, ettei hänestä kuulu. Tai sitten on uusi nainen kierroksessa.
Toissapäivänä joku lapsonen/teini-ikäinen idiootti solvasi nettipelissä, kun voitin pvp:ssä. Pistin estoon ja jatkoin pelaamista. Pahoitin mieleni kuitenkin, koska tässä iässä ei enää jaksa tapella kakaroiden kanssa virtuaalisesti (sanallisesti, eikä se mitään hyödyttäisikään).
Suutun itselleni, kun en jaksa tai pysty samaan kuin muut.
Tänään. Ylen artikkelissa yritettiin myydä ajatusta, että Suomikin on syyllinen kolonialismiin. Jumalauta, että rupesi sylettämään aika ankarasti. Olen normaalisti rauhan kannattaja kaikessa, mutta tuollaisia kirjoittavat paskamahat saavat kyllä rystyset syyhyämään.
Vierailija kirjoitti:
Tänään. Ylen artikkelissa yritettiin myydä ajatusta, että Suomikin on syyllinen kolonialismiin. Jumalauta, että rupesi sylettämään aika ankarasti. Olen normaalisti rauhan kannattaja kaikessa, mutta tuollaisia kirjoittavat paskamahat saavat kyllä rystyset syyhyämään.
Jep. Suomalainen ei kelpaa ylelle kun veronmaksajaksi, muuten ollaan heidän mielestä r asistista p askasakkia. Törkeetä.
Vierailija kirjoitti:
Eilen illalla olin lenkillä ja ohi ajavasta autosta huudettiin "heeiii, läski hu¤ra".. Ei siis mitään käsitystä kuka tuo huutaja oli enkä ensin edes älynnyt että se huudettiin mulle, mutta kun ketään muutakaan ei ollut mailla halmeilla niin minuahan sillä tarkoitettiin.
Olen varmasti todella lapsellinen ja kaikkea aikuiseksi ihmiseksi, mutta tuosta tuli kyllä jotenkin tosi paha mieli ja jotenkin oudolla tavalla "likainen/häväisty" olo. Suihkussa tulikin itku.
Kukaan normaali ihminen ei huuda tuollaista.
Minulle joskus huusi vanha juoppo, että minulla on napa väärässä kohtaa. Olin nuori ja lyhyt toppi päällä, enkä ollut edes lihava.
Eksä osti pojalle 100e lenkkarit.