Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olette viimeksi pahoittaneet mielenne? Milloin?

Vierailija
04.07.2020 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtamassa autoa,  mutta on se niin vaikeata heinäkuussa. Kohtelu Espoon autoliikeissä on ollut aivan ala-arvoista. Olen harrstanut maasturimallieja ja automatteja. Vanha menis vaihdossa mukana ja se on kyllä just katsastettu. Naisten kohtelu jopa puhelimessa on törkeätä.. Mikään ei pitänyt paikkaansa, mitä Hesarissa mainostettiin. Olin vähällä raivostua, mutta hillitsin itseni ja olin eilen aamulla pari tuntia tosi vihainen. Nyt koitan katsoa nettiautosta valmiiksi jonkun, enkä puhu sanakaan niiden paskojen macho- automyyjien kanssa.     Yhdessä liikkeessä sanottiin   että tule sitten paremmalla ajalla toiste. Just olin menny ostamaan ja aikaa olin varannut koeajoon.   Tästä on tuttu Maahantuoniliike muuttanu pois Espoosta . Olin melkein aina vaihtanut siellä autoa   .Se oli Autokeskus , se hyvä.   Nyt saa kuunnella pelkkää vittuilua muissa.

Vierailija
22/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mulla lukihäiriö kun luin että milloin olette viimeksi paloitelleet miehenne?

Tuo on passiivinen aggressiohäiriö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli kassalla töissä ollessa kaksi oikein rasittavaa, ylimielistä ja vittuilevaa asiakasta. Oi kun joskus saisi näpäyttää jotain takaisin, toisaalta hyvää harjoitusta kun joutuu nielemään kiukkunsa ja käyttäytymään kohteliaasti. Ei vaan millään jaksaisi kirkuvaa "kyllä minä esimieheesi otan yhteyttä"-naista kun on väsynyt eikä motivaatio töihin ole kovinkaan suuri. Tekisi mieli ärjäistä "NO OLE HYVÄ JA OTA YHTEYTTÄ ESIMIEHEENI ÄLÄKÄ SIINÄ INISE MINULLE".

Vierailija
24/24 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että tuli vain noin vähän nappisilmiä kreikasta.