Hävyttömät - Shameless-tv-sarja
Tänään tulisi sitten toinen jakso tuohon Subin Hävyttömät-tv-sarjaan.
Katsoitteko viime viikolla, mitä mieltä olitte?
Minä tykkään tästä kuin hullu puurosta, olen katsonut kaikki jenkeissä esitetyt jaksot. Mielestäni lämmin ja humoristinen sarja. Joka kerta kun uhkaa mennä liian brutaaliksi, tapahtuu jotain ihanaa ja taas mennään.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 20:48"]
Brittiversio ei todellakaan ole parempi. Fakta on, että Amerikassa tehdään nykyään parempaa draamaa, on tehty jo pitkään. BBC:ssäkin ollaan huolestuneita englantilaisen draaman tilasta. Queer as folk oli parempi jenkkiversiona, samaten Konttorin jenkkiversiota kehutaan paremmaksi kuin alkuperäinen (mitä on vaikea uskoa).
[/quote]
Yleensä jenkkiveriot ovat parempia, mutta britti konttori on ehdottomasti parempi kuin jenkki. Jenkki konttoria ei edes pysty katsomaan kun on niin huonoja näyttelijöitä siinä muut kuin päänäyttelijä
Nauroin ihan vääränä, parasta mitä aikoihin on tullut telkusta.
Olen nähnyt brittiversion lähes kaikki jaksot. Se on todella hauska! (eka tuokkari on paras)
Englantilainen alkuperäinen sarja on mielestäni parempi.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 20:48"]
Queer as folk oli parempi jenkkiversiona, samaten Konttorin jenkkiversiota kehutaan paremmaksi kuin alkuperäinen (mitä on vaikea uskoa).
[/quote]
Mitä bullshittiä. Queer as folkin jenkkiversio oli ihan onneton alkuperäiseen (joka on muuten aivan mahtava) verrattuna. Näyttelijöistä puuttui se esikuviensa särmä ja persoonallisuus. Kaikin puolin silotellumpi ja tylsempi versio. Toki jos tykkää, että kaikki on sliipattua ja kaunista, niin kaipa tuon kopion puoleen kannattaa kääntyä.
Sitä en sano, etteikö jenkkilässä muuten tehtäisi nykyään oikeinkin hyvää draamaa ja komediaa, mutta jättäisivät nuo brittisarjat rauhaan. Naurettavaa touhua tuo versiointi.
En nyt tiedä tarviiko niitä jenkkiversioita jättää tekemättä. Eivätkö ne, jotka niistä ei tykkää, voisi vain jättää ne katsomatta kun kerran löytyy jenkkiversioista pitäviäkin. Eikä minun mielestä voi tuomita kaikkia jenkkiversioita yhden perusteella - jenkki-Queer as Folk oli minustakin ihan paska mutta taas Konttori oli hyvä.
Mutta ap alkaa nyt tuijottamaan tuota britti-Shamelessia ensimmäisen kerran, saapa nähdä kumpi näistä on minun mielestä parempi!
Joan Cusack on sairaan hyvä lemmenkipeänä naapurina. Nuoret on vähän liian älykkäitä suustaan, se jostain syystä häiritsee. Ja valittu visuaalinen tyylittely ei oikein sovi tarinaan.
hävyttömät on parasta, mitä telkusta tällä hetkellä tulee! Nauroin taas eilen ihan vääränä, miten jaksais venailla ens viikkoon ennen kun sitä saa lisää!? :D
Joo toi jenkkiversio on ihan skeidaa verrattuna englantilaiseen. Jenkkien kuvaama alempi sosiaaliluokka ei todellakaan näytä sarjassa aidolta. Suosittelen katsomaan eglanninversiota, joka on kerrassaan mainio. Jenkit siloittelee liikaa, mutta engelsmannit pääsee lähelle pintaa ja ohjaus, lavastus ym. tukee vahvasti tarinaa.
Tää on hyvä sarja! Juuri tulee uusinta :) Loppuu kyllä kohta.
britit mokas sarjansa myöhemmillä kausilla, alkaa mennä liian säätämiseksi ja hahmot ei pysy sarjassa jne.
William Macy on loistava näyttelijä ja tykkään hänen suoritukseestaan enemmän kuin britti-isän.. Britti retku on vaan ällö, siinä ei ole hauskuutta, eikä sympatiaa, se on vaan setä joka vetää mitä vaan ja toilailee päissään.
uusinta tulee perjantaisin 23.45?
Mun onkin pitänyt pitkään tutustua siihen alkuperäiseen! Joskus katsoin teeveestä pari jaksoa mutta se sitten unohtui.
Tajusittekin vissiin että puhuin aloituksessa tuosta jenkkiversiosta :)
-ap
4. tajus ainakin :-)
Mietin onko minulla varaa sanoa, yhden jakson perusteella jenkkiversiosta oikein mitään...edes verrata alkuperäiseen. Varmasti aion katsoa jatkossakin :-)
En tykännyt yhtään...kertaakaan en nauranut koko ekan jakson aikana...ihan tympeä teiniseksi kohellus. Eikä se juoppoisä ollut yhtään symppis... vain ärsyttävä :(
Milloin se tulee uusintana ja näkyykö netsusta?
Brittiversio ei todellakaan ole parempi. Fakta on, että Amerikassa tehdään nykyään parempaa draamaa, on tehty jo pitkään. BBC:ssäkin ollaan huolestuneita englantilaisen draaman tilasta. Queer as folk oli parempi jenkkiversiona, samaten Konttorin jenkkiversiota kehutaan paremmaksi kuin alkuperäinen (mitä on vaikea uskoa).
Katsoin sarjan "Hävyttömät" ensimmäisen jakson ja se tuntui ihan mielenkiintoiselta. Toisen jakson jälkeen ensihuuma haihtui, enkä todellakaan aio katsoa enää yhtäkään jaksoa. Mielestäni päähenkilö on todella kuvottava.
Tykkään. Aion katsoa jatkossakin.
Perheenisä kyllä ansaitsisi kunnon turpasaunan.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 20:36"]
Milloin se tulee uusintana ja näkyykö netsusta?
[/quote]
En tiedä vastausta kumpaankaan mutta kymmeneltä alkaa toinen jakso :)