Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, jotka huitovat ampiaisia. Mitä mieltä?

Vierailija
04.07.2020 |

Aika järjenvastaista. Jos sitä huitoo, se voi pistää. Jotkut oikein hyppäävät pakoon ja alkavat huitoa. Antaa aika oudon kuvan ihmisestä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, siinä kun se paniikki iskee, niin se tulee se heiluminen ihan väkisin! 

Vierailija
2/20 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mua on pistänyt ampiainen, vaikka en huitonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan se valitettavasti pistää muutenkin, niin.

Vierailija
4/20 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmömpää on ainoastaan käyttää keltaoranssia puseroa ja huitoa.

Vierailija
5/20 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin härnään ampparia että tulee oikein vihaiseksi sitten saan nauraa kun ampiaispelkoinen kaverini juoksee paniikissa ympäriinsä ku joku Aku Ankka :D

Vierailija
6/20 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiota seuran hauskuuttamista!!!!!

😃

Vierailija
7/20 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille naisille normaalia on pikajuoksu, sätkiminen ja automaattinen huitominen jos vielä yrittää. Tosin lehdellä ennemmin kuin kädellä.

Vierailija
8/20 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootteja. Ihmisestä kertoo paljon se, miten hän käyttäytyy stressitilanteessa.

Vierailija
9/20 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootteja. Ihmisestä kertoo paljon se, miten hän käyttäytyy stressitilanteessa.

Paljon tyhmempää on se että näet että ampiainen hyökkää ja ahdistelee vaikka olisit paikallasi, koska se laji hyökkää usein, etkä tee yhtään mitään. On ihan selvää että normaali ihminen pyrkii ensin pakoon ja puolustautuu työntämällä sen iholtaan pois. Pitäisikö se jättää iholle?

Vierailija
10/20 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon tyhmempää on se että näet että ampiainen hyökkää ja ahdistelee vaikka olisit paikallasi, koska se laji hyökkää usein, etkä tee yhtään mitään. On ihan selvää että normaali ihminen pyrkii ensin pakoon ja puolustautuu työntämällä sen iholtaan pois. Pitäisikö se jättää iholle?

Pitäisi, niin ei kävisi kuinkaan. Jos alkaa huitoa niin ansaitseekin tulla pistetyksi.

Vierailija
11/20 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä

Olen monesti katsellut sen puuhastelua ja sitten se lähtee ..

Zinc

Vierailija
12/20 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kertaakaan ampiainen pistänyt minua, jos en ole häiritty niitä. Joskus on pistänyt, jos olen esim. vahingossa astunut päälle. Meidän pihalla on vuodesta riippuen ampiaisia runsaastikkin. Lapsille olen opettanut, ettei tarvi pelätä ja ettei saa huitoa. Ihasteltu ollaan yhdessä ja viime kesänä seurailtiin porukalla halkoliiterin pesän tohuja.

Lapsetkin aina kyselee miksi jotkut kaverit on niin ryhmiä, että huitovat amppareita. Hankala siihen on vastata mitään järkevää.

Vierailija
13/20 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiaiskammoisille tiedoksi, että kannattaa jättää läträämättä hajuvesillä. Ampiaiset ovat tuoksujen perään.

Vierailija
14/20 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuu, meillä on täällä nyt joku zen mastermind paikalla. Meinaat, että ampiaisia huitovat ovat esim. niitä, jotka eivät auta onnettomuustilanteessa? Just joo.

Vierailija
15/20 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ampiaisen pisto voi allergikolle olla hengenvaarallinen. Itsekin juoksisin, kiljuisin ja huutaisin siinä tilanteessa.

Vierailija
16/20 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi, niin ei kävisi kuinkaan. Jos alkaa huitoa niin ansaitseekin tulla pistetyksi.

Miksi jaat täällä jopa vaarallisen tyhmiä neuvoja? Ampiainen voi todellakin pistää vaikka et tekisi yhtään mitään, nähty ja koettu moneen kertaan. Jos ihminen esim. tietää etukäteen, että kurkku turpoaa umpeen ampiaisen pistosta, on aivan järjetöntä antaa ötökän ryömiä ihollaan ja miettiä pistääkö se vai. Ne on katsos luontokappaleita, eivät toimi minkään logiikan mukaisesti.

Vierailija
17/20 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pistänyt ampiainen monta kertaa, vaikka olen ollut täysin paikoillani. Usein en ole edes huomannut koko ötökkää, kun jo tuntuu pistäminen.

Vierailija
18/20 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille naisille normaalia on pikajuoksu, sätkiminen ja automaattinen huitominen jos vielä yrittää. Tosin lehdellä ennemmin kuin kädellä.

😖

Vierailija
19/20 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ymmärrä. Jo lapsena tajusin, että se vain provosoisi tuota ampiaista.

Vierailija
20/20 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin on amppari pistänyt monta kertaa, ei kuitenkaan yksikään niistä joita olen huitonut pois  vaan ihan muissa tilanteissa. Joko tahallisissa tai tahattomissa pesänhävityshommissa tai sitten ihan muuten vaan koska ampiaisesta se tuntui hyvältä ajatukselta. Kerran jopa nukkuessani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi