Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ihmistyypin: Valkonaamainen sisälläkököttäjä

Vierailija
04.07.2020 |

On allerginen ainakin auringolle ja ampiaisille. Ei voi lähteä mihinkään ulos, ja jos lähtee niin pilaa muiden illan hänen erityisvaatimuksillaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy sanoa, että en tiedä.

Vierailija
2/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, olen sellainen. En tosin ole allerginen millekään. Eikä ole erityisvaatimuksia, mutta vituttaa muiden ihmisten seura ja niiden torvelot jutut ja omakehut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tuollaista mutta tiedän tyypin joka pukeutuu säällä kuin säällä suojaaviin vaatteisiin. Silmiä tai kasvoja harvoin näkyy.

Vierailija
4/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tuollaista mutta tiedän tyypin joka pukeutuu säällä kuin säällä suojaaviin vaatteisiin. Silmiä tai kasvoja harvoin näkyy.

Minäkin tiedän tuollaisen. Voi helteellä olla iso talvikaulaliina, takki ja hattu päässä.

Vierailija
5/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan tunnistan itseni. En halua olla auringossa, koska palan lähes välittömästi. En halua ihosyöpää. Lapsena tuli kärähdettyä, joten olen erityisen varovainen nyt. Joten kun lähden kesällä johonkin ulos niin sen verran on vaatimuksia, että suorassa porotuksessa en suostu istumaan etenkään vahvimman uv-säteilyn aikana, vaikka muita ei oman ihonsa terveys kiinnostaisikaan. Jos olen tällä vaatimuksella ilonpilaaja niin voi voi :D

Vierailija
6/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just se uv-suojavaatteisiin 50+ suojakertoimisella voiteella läträävä tyyppi. Erikoistun dermatologiaan, joten varmaan siksi tuntemani ihmiset vähemmän kommentoivat.

Vierailija
7/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti

Jos kyseistä ystävää pyytää seurakseen esim. lenkille tai puistoon, saattaa hän kyllä lähteä, mutta alkaa valittamaan aivan kaikesta: ulkona on itikoita, liian kylmä/kuuma, melua yms..

Jos mieluummin viettää päivän yksin kotona, ei olisi pakko tulla. Jos puolestaan haluaa seuraa ja lähtee mukaan, voisi olla pilaamatta muiden hyvää tuulta jatkuvalla valituksellaan

Vierailija
8/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tämä. Viihdyn kotona enkä ole koskaan ollut auringonottaja. Varjossa voin olla. Vihaan ampiaisia ja paarmoja sekä runsasmääräisiä kärpäsjoukkoja.

Älä pyydä mua ulos pilaamaan päivääsi. Kumpikin voittaa.

Vierailija
9/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin vähän kielioppiasiaa possessiivisuffiksista:

"ja jos lähtee niin pilaa muiden illan hänen erityisvaatimuksillaan."

Tuo "hänen" on tässä tarpeeton ja epäselvä, koska se viittaa johonkin toiseen osapuoleen, eli valoallerginen pilaa illan jonkin toisen erityisvaatimusten takia..

Oikein on "ja jos lähtee, niin pilaa illan erityisvaatimuksillaan."

Opettele possessiivisuffiksi.

Toisekseen, valoallergiaa on oikeasti olemassa. Se on kiusallinen vaiva, ja ymmärrän hyvin, että joku ei halua olla suorassa auringonpaisteessa valoallergian takia. Illalla se tuskin vaivaa.

Typerä aloitus, typerä ap.

Vierailija
10/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti

Jos kyseistä ystävää pyytää seurakseen esim. lenkille tai puistoon, saattaa hän kyllä lähteä, mutta alkaa valittamaan aivan kaikesta: ulkona on itikoita, liian kylmä/kuuma, melua yms..

Jos mieluummin viettää päivän yksin kotona, ei olisi pakko tulla. Jos puolestaan haluaa seuraa ja lähtee mukaan, voisi olla pilaamatta muiden hyvää tuulta jatkuvalla valituksellaan

No mitä sä pyydät sitten? Ja nähkää sisätiloissa jos ulkona on niin hankalaa.

Vierailija
11/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole allerginen. Lähden ulos mieluiten klo 17 jälkeen ja viivyn yli puolen yön, sillä jos lähden tätä aikaisemmin palan, ainakin ilman runsasta aurinkovoiteen kanssa pelailua.

Vierailija
12/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, koska kuulun joukkoon.

Pitkien verisyöpähoitojeni jälkeen joudun välttämää aurinkoa ihosyöpäriskin vuoksi ja ihmisiä tartuntariskin vuoksi.

Koronakevään aikana on ollut helpompaa, kun kassajonoissa kukaan ei hengitä niskaani.

En käytä alkoholia, jote vältän tapaamisia, joissa alkoholilla on oleellinen tehtävä.

Vierailija
13/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalkkilaivan kapteeni ilmoittautuu! Olen tosin aika vähään tyytyvää seuraa, kunhan saan pysyä varjossa itse.

Vierailija
14/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti

Pyydän, jottei kyseinen henkilö tuntisi oloaan ulkopuoliseksi/yksinäiseksi. Kutsuun ei ole pakko suostua, jollei halua.

Ja sisätiloissakin näkeminen onnistuu toki, mutta olisi kiva, jos hänen kanssaan voisi tehdä muutakin, kuin katsoa netflixiä.

Vierailija
15/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti

Pyydän, jottei kyseinen henkilö tuntisi oloaan ulkopuoliseksi/yksinäiseksi. Kutsuun ei ole pakko suostua, jollei halua.

Ja sisätiloissakin näkeminen onnistuu toki, mutta olisi kiva, jos hänen kanssaan voisi tehdä muutakin, kuin katsoa netflixiä.

Sisätiloissa ei voi tehdä muuta kuin katsoa netflixiä? Sinä se tässä hankalalta kuulostat.

Vierailija
16/16 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti

Sisätiloissa ei voi tehdä muuta kuin katsoa netflixiä? Sinä se tässä hankalalta kuulostat.

Tietenkin voi ja olen koittanutkin ehdottaa, mutta kyseinen henkilö ei yleensä halua tehdä mitään muuta, kuin katsoa sarjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme