Tatuoidut ovat niitä, jotka eivät lapsena saaneet riittävästi huomiota.
Nyt yrittävät epätoivoisesti saada huomiota ihotöherryksillään.
Aika surullista oikeastaan.
Kommentit (12)
Mutta entä ne, jotka tekevät tällaisia aloituksia? Niin alistettuja, että uskaltavat hakea huomiota vain anonyyminä?
Heh, tai niitä jotka eivät ole riippuvaisia toisten huomiosta - saaneet sitä siis aikanaan riittämiin. Itsehän en uskaltaisi tatuointia laittaa, kun mitä muutki sitten ajattelisivat!
Tietty, onhan se tatska harvinaisempaa ns. paremmissa piireissä/keskiluokassa ja toisaalta monenlainen huono-osaisuus (mm. huomiotta jääminen) tilastojen valossa yleisempää alemmissa luokissa kuten myös tatuoknnit. Eli siinä mielessä huoniotta jääminen ja tatuointi voivat korreloida.
No en tiedä kuinka huomionhakuinen olen tatuointien kanssa, kun miesystäväni tajusi että minulla on tatuointi vasta vajaan vuoden seurustelun jälkeen. Ja ei, kuva ei ole pakarassa tai sisäreidessä joka olisi aina piilossa.
Tatuointi ja amiksen käynti korreloivat.
Tatuointi ja tupakointi korreloivat.
Tatuointi ja sidukan juonti korreloivat.
Tällaisten provojen tekijät ovat niitä, jotka eivät lapsena saaneet riittävästi huomiota.
Nyt yrittävät epätoivoisesti saada huomiota palstalla provoilemalla.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisten provojen tekijät ovat niitä, jotka eivät lapsena saaneet riittävästi huomiota.
Kalahti ja älähti!
Mikset ota itse tatuointia, jos pitää niin kateellinen olla? Vai eikö äiti anna ottaa?
Sukat voi hankkia sitten, kun paljasnilkkailu ei ole enää muotia, ja sitten voi naureskella istelleen, miten tyhmä olikaan.
Mutta mitä teette tatuoinnille, kun tämä muoti menee ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalahti ja älähti!
Puhutko nyt minusta vai ap:sta?
Minulla ei edes ole tatuointeja. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Sukat voi hankkia sitten, kun paljasnilkkailu ei ole enää muotia, ja sitten voi naureskella istelleen, miten tyhmä olikaan.
Mutta mitä teette tatuoinnille, kun tämä muoti menee ohi?
Mitä ovat tehneet ne, jotka ottivat tatuointinsa jo vuosikymmeniä sitten? Tai mitä heidän olisi pitänyt tehdä?
Totta.