Mielipiteitä: Onko minulla moraalinen velvollisuus selitellä eroa vai voinko vain ghostata?
Taustaa: muutama vuosi säätöä, jonka aikana olen ollut itse täysin uskollinen kun taas miehellä ollut muita naisia ja kaikkea muuta epämääräistä, valehtelua näistä asioista ja muistakin. Nyt tuli mitta täyteen kun sain tietää viimeisimmistä sekoiluista. Alan olla jo siinä iässä, että haluan lapsia ja jotain vakavampaa enkä tässä suhteessa niitä halua tehdä.
Tekisi mieli vain kadota sanomatta yhtään mitään, koska mies aina laittaa kaataa vastuun tekemisistään minun syyksi enkä jaksaisi enää kuunnella sitä. Toisaalta tuntuu aika kylmältä jättää toinen ihmettelemään mitä tapahtui, kun ollaan kuitenkin heilasteltu jo useampi vuosi. Meillä ei ole lapsia eikä muutakaan sitovaa, joten katoaminen olisi helppoa. Olenko kamala ihminen, jos blokkaan vain kaikkialla ja häviän?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminen on aina perseestä ja vain paskat ihmiset tekee sitä.
Mites tuo miehen käytös? Sitä samaa sekin.
Perseestä tuollainen säätäminenkin on. Miksi olet kestänyt sitä näinkin pitkään?
Kai olen yrittänyt uskoa, että asiat paranee kun hän on näin monesti luvannut. Mutta asiat menee vain pahempaan suuntaan. Hän osaa jotenkin houkutella minut aina takaisin, enkä halua enää siihen ansaan.
Ap
Hyvä päätös.
Kai olen yrittänyt uskoa, että asiat paranee kun hän on näin monesti luvannut. Mutta asiat menee vain pahempaan suuntaan. Hän osaa jotenkin houkutella minut aina takaisin, enkä halua enää siihen ansaan.
Ap