Tuttava-äidit puistossa päivittelivät kun olin ostanut lapselle netistä merkkivaatteita
Ohimennen tuli puheeksi ja mainitsin sivulauseessa lapseni ourfitin maksaneen kansineen päivineen 400€, joka ei minusta ole edes kummoinen summa. Sitä päivittelyä saikin sitten kuulla.🙄
Kommentit (27)
Minä muistan aina kertoa myös epä-tuttava-äideille (tulikohan nyt ap:n mielestä oikein?), että pelkästään mun lapsi on maksanut vähän yli 11 000 e ja kannet siihen päälle tilanteesta riippuen 50 e - 900 e.
Kiva jos on rahaa millä mällätä. Kaikilla ei oo.
Et ainakaan mitään hyviä alennusmyyntejä ole löytänyt. 😁
Vierailija kirjoitti:
Minä on ourfitin?
Sopiva ourasormus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain juntti kertoo ostamiensa tuotteiden hinnan.
Tämä!
Ostin juuri alesta laukun, jonka sain 30% alennuksella, ovh oli lähemmäs 1500e. Mielestäni se oli hyvä hankinta eikä minun budjetissani edes kallis, mutta en sanoisi hintaa koskaan ääneen tuttaville tai ystäville. Sille en tietenkään voi mitään, jos joku tunnistaa laukun, mutta koskaan ei hintoja sanota ääneen, ei varsinkaan silloin, jos kyseessä on normaalin mittapuun mukaan kallis ostos, se kuuluu ihan peruskäytöstapoihin.Rahoilla kehuskelu on moukkamaista.
Minun budjetissani ei tunnu missään, mikäs juntti siellä nyt brassailee, onko typerämpää kuin kalliiden laukkujen ostaminen, joku tunnistaa laukun eli haluat brassailla jollain merkkilaukulla, säälittävää ja junttimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väliviiva tulee yhdyssanan osien väliin, jos edellinen osa loppuu samaan vokaaliin kuin jolla jälkimmäinen alkaa. Tuttavaäidit on oikea muoto.
Olet yksinkertaisesti väärässä.
Tyhmän ihmisen tunnistaa siitä ettei ole valmis ottamaan uutta tietoa vastaan.
Tuplaprovo. Leuhkimista ja väärä kieliopoisääntö samassa paketissa.