Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako miestä naisen nautinto lainkaan?

Vierailija
04.07.2020 |

Miten se oikeasti on , kiinnostaako miestä naisen nautino lainkaan...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan miehestä

Vierailija
2/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, mutta te naiset teette tästä aina jonkun numeron. Kohta ei kyllä kiinnosta enää itseänikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on vastavuoroisuutta, oma asennoituminen heijastuu kumppanista, joten tässä yhteydessä kannattaa miettiä miten lopputulos olisi molemmille voitto.

Vierailija
4/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa osaa. Kuten osaa naisistakin kiinnostaa miehen nautinto. Olisi mielenkiintoista tietää, onko osuus sama?

Miehillä on pieni etu, koska vaikkei nainen välittäisi yhtään, orgasmin saa silti. On kuitenkin ero kuin yöllä ja päivällä harrastaa seksiä miehen nautinnosta kiinnostuneen naisen kanssa - kuten myös toisin päin.

Yllättäen me naisten nautinnosta huolta pitävät vietämme enemmän aikaa poissa sinkkumarkkinoilta, minkä vuoksi siellä tarjonta ei vastaa keskiarvoa. Ja sama myös naisilla.

M42

Vierailija
5/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, mutta te naiset teette tästä aina jonkun numeron. Kohta ei kyllä kiinnosta enää itseänikään.

No numero on tehtävä; ei sitä miehet näköjään tee! kaiken pääasia on miehen nautinto aina vaan. Sitten puhutaan miksei nainen halua.. No ei pidä ihmetellä.

En ole nähnyt ketjua vielä, missä mies kyselee "antakaa vinkkejä naisen parhaaseen kielihoitoon" tai vinkkejä "naisen parhaaseen orgasmiin!"  Naiset kyselevät miesten parhaaseen tyydytykseen neuvoja kyllä. Kalu edellä mennään siis.

Vierailija
6/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No numero on tehtävä; ei sitä miehet näköjään tee! kaiken pääasia on miehen nautinto aina vaan. Sitten puhutaan miksei nainen halua.. No ei pidä ihmetellä.

En ole nähnyt ketjua vielä, missä mies kyselee "antakaa vinkkejä naisen parhaaseen kielihoitoon" tai vinkkejä "naisen parhaaseen orgasmiin!"  Naiset kyselevät miesten parhaaseen tyydytykseen neuvoja kyllä. Kalu edellä mennään siis.

Tää on oikeesti jotain naisten propagandaa. Ja toisekseen, ei sillä edes ole naisille pidemmän päälle merkitystä onko seksi hyvää vai ei. Naiset pärjää puutteessa vallan mainiosti kunhan vain mies täyttää muut kriteerit. Naiset saavat paljon suurempaa tyydytystä kulissien ylläpitämisestä kuin aidosta suhteesta.

Vierailija
7/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen haluat, kun koira nuolee innokkaammin ja on sinulle lojaalimpi. Ei kai kyseessä ole tarkoitus hyötyä taloudellisesti?

Vierailija
8/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole  miehistä enää miehiksi.

Vierailija
9/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse miestä talouteen en mihinkään. Ainoastaan rakkaaksi ja rakastajaksi. Ja sellainen jo ollut jo vuosikymmenet, upea rakastaja. Lasten isä myös. Päivittäiset orgasmit minulle.  Siinä teille typerille miehille.

Vierailija
10/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, enkä pysty lainkaan nauttimaan seksistä jos näen ettei nainen tykkää ja tunne oloaan nautinnolliseksi. Saan suurimmat kiksit silloin kun nainen on superkiihottunut ja saa upeita orgasmeja.

Vierailija
11/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on persoonakohtaista. Mä itse esimerkiksi tykkään enemmän lahjojen antamisesta kuin niiden saamisesta. Haluan ostaa oikean ja miellyttävän lahjan, josta lahjansaaja nauttii. Sama periaate jatkuu seksissä. Oma nautinto on ihan jees, mutta jos nainen nauttii ja voin olla hänelle hyvä niin jo sekin riittää mulle.

Vierailija
12/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on parasta silloin kun nainen nauttii ja pillu syö kiimassaan kalua. Miksi edes tyytyisi vähempään. Tosin moni mies kuuluu tyytyvän tyhmyyttään.

Olen ollut koko ikäni parisuhteessa, mutten olisi ollut, jos vaimo ja vaimon pillu eivät olisi halunneet mua. Siksi on myös pitänyt kohdella heitä niin että halukkuus on säilynyt. Mitään ei saa itsestään selvyytenä. Rakasteluun tarvitaan kaksi. Muu seksi ei kiinnosta, enkä ole koskaan harrastanut.

Vierailija
13/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa hyvin paljonkin. Seksistä nauttii vain silloin kun nainen on aivan kuumana mieheen ja sen kuumuuden eteen olen valmis tekemään paljon. Sekin kyllä loppuu jos toisella ei ole minkäänlaista vasta vuoroisuutta. Miehet jotka ovat kiinnostuneita naisen tyydytyksestä eivät pysy vapailla markkinoilla.

Vierailija
14/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat  miehet - kiitos teille!

Vierailija
15/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa. Ja miksi ees pitäisi.

Vierailija
16/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa välillä vähän liikaakin, kun pidättelee ja puutuu mestari, niin kerkiää vaimokin jo tympääntyyn 4:n orkun jälkeen. Sanonut, että kelpaisi joskus ihan parin minuutin edestskas ja mällit sisään tyyppinen toimintakin. Itsellä joku pakkomielle yrittää jotain perkeleen orkkuenkkoja muijalle (7).

Vierailija
17/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva nainen ja haluan rakastella vain ja ainoastaan aviomiestäni, joka on vuosien aikana tuottanut minulle paljon nautintoa.

Vastavuoroisesti olen itse aina pillu puhtaaksi pestynä ja valmiina mieheni seksuaalisia tarpeita varten. Vaikka mies herättelisi minut klo 5 aamulla, niin aukaisen haaravälin miehelleni, koska samalla saan itse kovaa kalua sisääni ja spermat sisääni, siksi olen sitten koko loppupäivän todella hyvällä tuulella.

Se on parasta, jos mieheni nuolee ja imee klitoristani. Ei tee sitä joka päivä mutta riittäbän usein kuitenkin.

Vierailija
18/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N47 kirjoitti:

Olen naimisissa oleva nainen ja haluan rakastella vain ja ainoastaan aviomiestäni, joka on vuosien aikana tuottanut minulle paljon nautintoa.

Vastavuoroisesti olen itse aina pillu puhtaaksi pestynä ja valmiina mieheni seksuaalisia tarpeita varten. Vaikka mies herättelisi minut klo 5 aamulla, niin aukaisen haaravälin miehelleni, koska samalla saan itse kovaa kalua sisääni ja spermat sisääni, siksi olen sitten koko loppupäivän todella hyvällä tuulella.

Se on parasta, jos mieheni nuolee ja imee klitoristani. Ei tee sitä joka päivä mutta riittäbän usein kuitenkin.

olikos muuta sanomista mies?

Vierailija
19/29 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut ja nyt tapasin tinderissä miehen, jonka kanssa pohdimme jo yhteistä tulevaisuutta. Mutta hän ei ikinä kysy, mistä tykkäisin ja miten päin haluaisin sängyssä!! Vaikka muuten hän on ystävällinen ja huomaavainen. Mä kysyn aina, mitä hän haluaisi. Nautin, kun hän nauttii. En tiedä, onko hän liian ujo vai eikö ole aiemmissa suhteissa tottunut kertomaan ja keskustelemaan aiheesta.

Vierailija
20/29 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne toisten naisten vinkit ei todennäköisesti päde muihin naisiin. Mitä sitä huonoja neuvoja kyselemään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi