Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostaako miestä naisen nautinto lainkaan?

Vierailija
04.07.2020 |

Miten se oikeasti on , kiinnostaako miestä naisen nautino lainkaan...

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naiselle antaa kuun ja tähdet taivaalta, niin siinä pääsee itse samalla maata kiertävälle radalle. Mitä enemmän vastapelurille tuottaa mielihyvää, niin sitä enemmän se vastapeluri haluaa tehdä Sinulle hyvää. Hyvässä ja tyydyttävässä seksissä ei ole muita, kuin voittajia.

Vierailija
22/29 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut ja nyt tapasin tinderissä miehen, jonka kanssa pohdimme jo yhteistä tulevaisuutta. Mutta hän ei ikinä kysy, mistä tykkäisin ja miten päin haluaisin sängyssä!! Vaikka muuten hän on ystävällinen ja huomaavainen. Mä kysyn aina, mitä hän haluaisi. Nautin, kun hän nauttii. En tiedä, onko hän liian ujo vai eikö ole aiemmissa suhteissa tottunut kertomaan ja keskustelemaan aiheesta.

Saattaa olla vaan ujo. Ainakin itselläni meni tooodella pitkään, ennen kuin uskalsin kysyä mitä haluaisi.

Tosin aika hyvin pärjää kyselemättäkin. Jos nainen tykää olla päällä, niin nainen menee päälle. Jos nainen haluaa takaapäin (niinkuin tänä aamuna) niin ei sitä tarvitse erikseen ilmoittaa. Eiköhän hidaskin ymmärrä mitä nainen haluaa kun kääntyy ympäri ;)

Vaimo tosin saa niin nopeasti, että harvemmin ehditään asentoja edes vaihdella. Hän saa useimmin ensin ja jos haluaa sen jälkeen nopean lopun, niin kääntyy vain ympäri kun tietää että laukean nopeiten takaapäin pannessa.

Tänä aamuna ensin vaimolle orgasmi klitorista hieromalla ja sitten toinen takaapäin pannessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/29 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän nämä kaikki alapeukut haluaa viestiä. Mielenkiintoista millaisia ovat nuo mihet, eivät omaa parastaan tajua.

Vierailija
24/29 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Mistähän nämä kaikki alapeukut haluaa viestiä. Mielenkiintoista millaisia ovat nuo mihet, eivät omaa parastaan tajua.

Minulla on ollut useampikin mies työkaverina jotka ovat sanoneet, että haluavat itse pitää ohhat, eivätkä halua naisen ohjaavan tai määrittävän miten seksiä harrastavat. Em syistä käyvät myös huorissa. Minulle tämä kertoo sen, että heidän itsetuntonsa ja miehisyytensä ei kestä naisen ohjailua. En kyllä usko, että he olisivat kiinnostuneita naisen nautinnosta. Erään vaimo oli kieltäytynyt seksistä ja kyselin, eikö edes tykkää pillun nuolemisesta? Totesi ettei nuole naisia. En voinut muuta todeta kuin että otan osaa. ( Säälin vaimoa) . Näitä miehiä taitaa valitettavasti olla paljon.

Vierailija
25/29 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vertailuksi voin sanoa, että nuollut vaimon pillua säännöllisesti joka viikko yli 40v. Meillä ei ole ollut seksiä ilman nuolemista siitä kun vaimoa puoliväkisin ekaa kertaa nuolin. Mutta mitäpä olisi miehen elämä ilman pillunnuolentaa. Mun vaimo on syntynyt onnellisten tähtien alla.

26/29 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M62 kirjoitti:

Ihan vertailuksi voin sanoa, että nuollut vaimon pillua säännöllisesti joka viikko yli 40v. Meillä ei ole ollut seksiä ilman nuolemista siitä kun vaimoa puoliväkisin ekaa kertaa nuolin. Mutta mitäpä olisi miehen elämä ilman pillunnuolentaa. Mun vaimo on syntynyt onnellisten tähtien alla.

Samat tavat meillä, olenkin onnekas nainen, mutta niin on mun mieskin!

Vierailija
27/29 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin on tärkeää, että nainen nauttii. Nuolen ja sormetan ekana 2-3 orgasmia. Sen jälkeen vaimo tulee päälle. Ensimmäiseen laukeamiseen päällä voi mennä muutama minuutti, mutta sen jälkeen tulee sarjassa jopa 10 kertaa peräkkäin. Vasta sen jälkeen on mun vuoro.

Vierailija
28/29 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiinnosta, se tarkoittaa, ettei mies odota saavansa toista kertaa.

Vierailija
29/29 |
05.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli kääntää kysymys ympäri.

Mutta pystyn nauttimaan seksistä vasta kun saan toisen hulluksi halusta. Välillä riittäisi kuulemma suorempikin toiminta, mutta jotenkin niin ehdollistunut etten vain oikein pysty nauttimaan itse ennen kuin toinen on saanut ensin muutaman pohjille. Sitten katoaa vasta ”suorituspaineet” ja pystyy keskittymään omiinkin tuntemuksiin enemmän.