Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ketoilijoista ole enää vähään aikaan kuulunut mitään?

Vierailija
04.07.2020 |

Joko se uskonnollinen hurmio meni ohi, tuli nälkä ja piti saada hampurilaisia ja ranskanperunat?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse syön vhh ja laihdun kivasti, mutta laskemalla kaloreita. Liityin fbssä lchf ketogeenin ruokavalio - ryhmään ja se oli virhe. Siellä on niitä todellisia ketohulluja, jotka vetää överiksi. Naurattaa ne annokset joissa on esim läjä pihviä, päällä 100g voita mausteena, pekonia ja joku yks kurkun pala.

Vierailija
22/32 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onnellinen ketoilija ja pätkäpaastoilija. Käytän myös edelleen mineraalimeikkejä, vaikka sekin villitys on mennyt ohi. En teekään näitä asioita villityksien takia vaan siksi että ne sopivat minulle.

Aiheesta keskustelussa linjani on sama kuin yllä: kerron jos joku kysyy, muuten en viitsi vaivautua. Netti on pullollaan tietoa aiheesta. Ruokakauppojen valikoimissa on alkanut olla tosi hyvin ketoruokavalioon sopivia tuotteita (esim. makeutusaineet, jauhojen korvikkeet jne.). Kyllä se kertoo ilmiön yleisyydestä ja pysyvyydestä tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla se menee niin, että talvella kilot pois ja kesällä nautitaan syömisestä ja liikutaan enemmän joka pitää kilot kurissa.

Mutta toisaalta mun projekti ei oo mikään jatkuva painonlasku, vaan sellainen jojottelu aina takaisin normipainoon (7kg).

Syömisestä voi nauttia ihan vuodenajasta riippumatta.

Vierailija
24/32 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan pidin taukoa ketoilusta kevään, painoa tuli 8kg lisää kun ei rajoittanut hiilareita. Juhannuksena alkoi taas ketoilu ja 2kg lähtenyt parissa viikossa.

Vierailija
25/32 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin töihin, jossa on esimerkkiruokailu. Eli hiilarimössön pariin. Pienikin määrä vehnää ja sokeria saa elimistöni ihan sekaisin ja himoitsemaan aina vain lisää. Alakarpilla himot pysyivät hyvin kurissa.

Nyt painan ainakin 12kg enemmän ja olen selkeästi ylipainoinen. Myös terveysongelmat (ihottumat, kuorsaus jne.) ovat palanneet hiilariselle siirryttyä.

Vierailija
26/32 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on muuten nykyajan trendidieetti? En ole jaksanut seurailla lehtiä.

Vierailija
27/32 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketoilijalle tule nälkä. Se syö mielellään pekoniburgerin ihan oman dieettinsä mukaisesti. :D

Vierailija
28/32 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotitietoiset lopetti ja kestoketoilijat jatkaa samaa hiljaista linjaansa kuin 10v aikaisemminkin.

Itse aloitin kun hädissäni ihmettelin mitä puutostauteja taaperoni saa kun ei suostunut syömään perunaa eikä leipää, suomalaisen ruokavalion peruskiviä. Parin illan googlailulla selvisi ettei mitään.

Taapero on jo 13v ja äiti ketoilee edelleen. Taaperostakin on tullut luonnostaan pätkäpaastoaja, syö vapaapäivinä aamupalansa vasta puoliltapäivin. Leipä sille kyllä on alkanut maistua.

Vierailija
29/32 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätkäpaasto.

30/32 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks ketoilija kans. Yksi parhaista vaikutuksista/saavutuksista, mitä voisin tästä mainita on itsekuri! Sitä tästä kyllä saa. Rakastan jäätelöä ja aiemmin saatoin syödä sitä vaikka kolmesti viikossa. Rakastan myös kaikenlaista namiskaa, mutta nyt en ole kahteen kuukauteen syönyt yhtäkään namia tai jätskiä (tummaa suklaata kohtuudella vain)! Ei ole niitä hiilarihimoja, mutta silti tekee mieli makeaa edelleen... Tyydytän ne jollain sallitulla makealla, kuten tuolla tummalla suklaalla tai marjoilla. Mulla myös pikkupurkki protskupähkinävoita, mistä voi lusikallisen välillä ottaa.

Kaikki kysyy aina heti "paljonko on tippunut", mutta mainittakoon, ettei ole tippunut kuin alle kolme kiloa, mutta kiinteytymistä tullut ja voimatasot on ihan räjähtäneet!! Tämä on minulle paras ruokavalio, mitä olen ikinä kokeillut, ihan monestakin eri syystä. Kaikilla se omansa tietysti.

Vierailija
31/32 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin töihin, jossa on esimerkkiruokailu. Eli hiilarimössön pariin. Pienikin määrä vehnää ja sokeria saa elimistöni ihan sekaisin ja himoitsemaan aina vain lisää. Alakarpilla himot pysyivät hyvin kurissa.

Nyt painan ainakin 12kg enemmän ja olen selkeästi ylipainoinen. Myös terveysongelmat (ihottumat, kuorsaus jne.) ovat palanneet hiilariselle siirryttyä.

Miksi et a) ilmoita ruokavaliotasi keittiölle tai b) syö omia eväitä? Ei esimerkkiruokailu tarkoita sitä, että täytyy syödä samaa ruokaa kuin muut, vaikka siitä tulisi sairaaksi.

Vierailija
32/32 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Carnivore. Animal based nutrition. Eli ei syödä mitään kasviperäistä. Vastaveto veganismille.