Miksei ketoilijoista ole enää vähään aikaan kuulunut mitään?
Joko se uskonnollinen hurmio meni ohi, tuli nälkä ja piti saada hampurilaisia ja ranskanperunat?
Kommentit (32)
Paljon pyöri somessa kaikenlaisia videoita ketoilusta, kuvia hiilihydraatittomista ruoka-annoksista, hehkusta siitä upeasta olosta... Nyt ovat kaikki hiljentyneet , ei ole tainnut olla mikään pitkään ylläpidettävä juttu se ketoilu?
Täällä ainakin yksi ketoilija. En vaan halua pitää siitä meteliä kun virallisterveelliset jaksaa vaan vängätä rypsin ja hiilarin hyvää tekevästä auvosta.
Vierailija kirjoitti:
Paljon pyöri somessa kaikenlaisia videoita ketoilusta, kuvia hiilihydraatittomista ruoka-annoksista, hehkusta siitä upeasta olosta... Nyt ovat kaikki hiljentyneet , ei ole tainnut olla mikään pitkään ylläpidettävä juttu se ketoilu?
Vähähiilarinen ei tarkoita hiilaritonta.
Oiskohan se, että hiilarien puute aiheuttaa semmosen aivosumun, että nukkuvat se 12t päivässä minkä lisäksi ei jaksa tehdä muuta kun katsoa tv:tä.
Muoti ruokavaliot menevät ja tulevat.
Ja jokaiselle niistä löytyy omat vouhottajansa.
Ei ole kuulunut mitään myöskään sokerittomasta ruokavaliosta aikoihin.
Suurimat muotivillitykset tulevat aina ulkomailta ja ne kestävät aikansa, sitten uusi trendi hautaa entisen.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ainakin yksi ketoilija. En vaan halua pitää siitä meteliä kun virallisterveelliset jaksaa vaan vängätä rypsin ja hiilarin hyvää tekevästä auvosta.
Tässä se juju onkin. Jokainen noudattakoon sitä ruokavalioita mikä itselle tuntuu parhaalta.
Lopetin ketoilun ja lihoin 50 kiloa. Nyt olen trendikäs kehopositiivinen.
En ole koskaan ketoillut, mutta tunnen sellaisia. Eivät tietääkseni koskaan olleet ruokavaliostaan kovin äänekkäitä ne tuntemani.
Joku sanoi sokeriton, lähes sokerittomalla ruokavaliolla olen ollut ihan lapsesta asti kylläkin. Ei se ole mikään muoti. Menee elimistö sekaisin sokeripiikeistä. En siitä vouhota, en vain syö karkkia enkä sokerisia leivonnaisia. No big deal. En ole koskaan niitä syönyt kuin vähän maistanut poikkeustilanteissa. Ja aina katunut jälkeen päin kun huono olo iskee.
Sokerin epäterveellisyydestä ei kovin moni ole eri mieltä, kaikkihan tietävät että runsas sokerin syöminen on terveydelle haitallista.
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan se, että hiilarien puute aiheuttaa semmosen aivosumun, että nukkuvat se 12t päivässä minkä lisäksi ei jaksa tehdä muuta kun katsoa tv:tä.
Kuvailit juuri sen osan ihmisistä, jotka elävät lähestulkoon kokonaan hiilareilla ja sipaisevat täysjyvän päälle ohuelti rypsilevitettä. Ketoiluun tuo ei viittaa.
Ketoilijat löytyy sieltä missä heitä on muitakin samanmielisiä ja asialle omistautuneita, esim karppaus.infossa.
Olen ketoillut ja pätkäpaastoillut reilun vuosikymmenen. Ei tässä jaksa muille asiasta paasata, kun riittää, että itsellä on hyvä olo. Toivottavasti teilläkin on! ❤️
Facebookista löytyvät ketoryhmistä. Siellä on uskomattomia tarinoita ja muutoskuvia.
Mulla on FBkaverina tällainen, ei kuule ole ateriaa tai välipalaa minkä kuvaa emme joutuisi katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ketoillut ja pätkäpaastoillut reilun vuosikymmenen. Ei tässä jaksa muille asiasta paasata, kun riittää, että itsellä on hyvä olo. Toivottavasti teilläkin on! ❤️
Kuin omalta näppikseltäni. Vuosikymmen hyvää oloa, miksi muuttaa toimivaa linjaa.
Neuvon jos joku aloitteleva kysyy, mutta muuten en kommentoi. Mutta sitten kun neuvoo, hyökkää virallisterveellinen armeija kimppuun, joten enää jaksa vaivautua neuvomaan ketään, ainakaan täällä. Mieluummin neuvon karppaus.infon puolella tai facen ryhmissä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on FBkaverina tällainen, ei kuule ole ateriaa tai välipalaa minkä kuvaa emme joutuisi katselemaan.
Ketoiluun ei kuulu välipalat. Eli joko puhut paskaa tai kaverisi ei oikeasti ole ketoilija.
Mulla se menee niin, että talvella kilot pois ja kesällä nautitaan syömisestä ja liikutaan enemmän joka pitää kilot kurissa.
Mutta toisaalta mun projekti ei oo mikään jatkuva painonlasku, vaan sellainen jojottelu aina takaisin normipainoon (7kg).
Jatkuvastihan tuo välipalahullu inisee täällä. Oon tulkinnut sen ketoilijaksi.