Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovaisen teiniäidin blogi hukassa!

Vierailija
24.04.2013 |

Tietääkö kukaan sellaista blogia, jota kirjotti nuori uskovainen pienen tytön äiti? Hän oli naimisissa muistaakseni itseään vanhemman tumma hiuksisen miehen kanssa ja kertoi mm. rakkaustarinastaa blogissaan, kuinka tämä hänen miehensä oli ilmeisesti alunperin hänen isoveljensä kaveri tjsp. Ovat molemmat uskossa. Kertoi ihan arkipäiväisestä elämästään ja muistan ainakin yhen postauksen, jonka otsikko oli jotain "meidän tapamme tehdä asioita" ja kertoi siinä, kuinka ei halunnu lapsensa katsovan televisioon päin, koska ei tiedä mitä vaikutuksia sillä on lapsen kehitykseen :D tais olla muitakin tällaisia vähän erikoisempia tapoja.

Oon yrittäny metsästää tätä blogia, mutta tuloksetta. En ees keksi mitään hakusanaa googleen... :(

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

luterilainen, helluntailainen, lestadiolainen...?

Vierailija
2/95 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, mutta veikkaan helluntailaista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan teiniäiti mutta tätä varmaan haet:

http://aamuihminen.blogspot.fi/

Googlasin sulle :D Joskus itsekin lukenut.

Vierailija
4/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupaili tänään vastailla kommentteihin.. eipä ole näkynyt.. 

Vierailija
5/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksanut edes lukea loppuun sitä abortti-päivitystä.

Alusta jo huomasi, että on vähän sinisilmäinen. Tottakai, tuskin on itse koskaan ollut vakavan tilanteen edessä.

Vierailija
6/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha supinon noin sanoa jos et sitä edes lukenut :D 

Vierailija
7/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:59"]

Turha supinon noin sanoa jos et sitä edes lukenut :D 

[/quote]

No on se vähän sinisilmäistä jo heti alussa koko teksti.

Vierailija
8/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mäkin tiedän tuollaisen blogin, mutta mielestäni se ei ollut tuo tähän linkattu. Mikähän mahtoi olla.

Vierailija
9/95 |
29.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Josefina, lopeta jo. Kirjoitustyylisi on liian tunnistettava.

Vierailija
10/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo "aamuihminen" blogisti kovin ihmeellinen ole albanialaisen miehensä kanssa, ihan normaalilta vaikuttaa.

Vierailija
11/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei muuten ole albanialainen, vaan suomalainen :)

Vierailija
12/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans sitä mieltä että ehkä vähän naiivi on tämä naisenalku mutta toisaalta monista hänen päivityksistään olen tykännyt paljonkin. Eli kun nuo uskonto-jutut suodattaa pois niin minusta tosi mukavan oloinen ihminen ja hyvin kirjoittettu blogi.

Vierailija
13/95 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinopissa ihmiselämä on sinänsä arvokas ja viides käsky kieltää tappamisen. 

Sikiö ei ole osa äitinsä kehoa, vaan erillinen ihmisyksilö, jolla on oma DNA:nsa. Tästä syystä kristinopin mukaan lasta ei saa tappaa, vaikka hän olisi vielä äitinsä kohdussa.

Sellaista maailmaa ei tietenkään ole ollutkaan, jossa ei olisi ihmisiä tapettu. Myös lapsensurmia ja abortteja on ollut aina. Esimerkiksi monen Antiikin ajan filosofin moraalikäsityksissä fyysisesti kelvottoman lapsen surmaaminen on ollut hyve.

Myös nykyajan maailmassa on useissa maissa lakeja, jotka sallivat tappamisen. Tällaista laillista tappamista on esim. abortti, eutanasia ja kuolemantuomio.

Lain mukaan ihmisen saa tappaa joissakin tilanteissa. Suomessa äiti saa päättää vapaasti lapsensa tappamisesta raskauden ensimmäisellä kolmanneksella, mutta kristinopin mukaan tappaminen on tässäkin tapauksessa synti.

Itse siis olen kristitty enkä voisi tehdä aborttia, koska vakaumukseni kieltää tappamisen. Tiedän, että lainsäädäntö on tässä asiassa ja nyky-yhteiskunnassa eri mieltä kanssani. Joissakin maissa myös kuolemantuomio on laillinen, vaikken sitäkään hyväksy. 

Mielestäni meidän kristittyjen pitää vain elää tässä maailmassa sen lakien mukaan. Jos nainen haluaa tappaa lapsensa, hänellä on siihen laillinen oikeus, enkä minä voi häntä estää.

Auttamalla ja tukemalla naisia, jotka ovat tahtomattaan raskaana, on mahdollista ainakin vähentää abortoitujen lasten määrää. Tämä on mielestäni paras tapa toimia.

Vierailija
14/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tie albanialaisuudesta tai suomalaisuudesta, mut hyvännäköinen se mies o! 

Vierailija
15/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä, että suodattamalla tiettyjä asioita niin blogi on ihan huippu. Ja mielenkiinnolla noita "hassujakin" postauksia on mielenkiintonen lukea. 

Vierailija
16/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 19:46"]

Mies ei muuten ole albanialainen, vaan suomalainen :)

[/quote]

Vanhemmat on albanialaisia.....

Vierailija
17/95 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tekstit ei edistä mitään! 

Vierailija
18/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhemmat on Albanialaisia, niin eikös sitten poikakin.. 

Vierailija
19/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe! Ihan ovat Suomalaisia Jollen vanhemmat kuin myös itse Jolle :D

Vierailija
20/95 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tainnut huomata miten tumma se on?!?