Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko huomannut että lakittomat olisivat pahalla tuulella vappuna?

Vierailija
24.04.2013 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu hyvä ihminen, ei noi epäkohdat varmaan ole yksinomaan ylioppilaiden syytä.

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 12:56"]

vappu on työväenjuhla!!"!!!! saisi nousta uuteen uskoon kun meitä taas poljetaan ja meidän oikeuksia ja selviytymistä uhataan kapitalismilla ja työkurjuudella!!! vaaditaan työhyvinvointia, satsauksia lapsiin ja tasa-arvoista terveyden hoitoa kaikille!!!!! alas omahyväiset egoistit joilla vaan oma napa merkitsee!!!!

[/quote]

Vierailija
22/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä totta, että vappu on ennenkaikkea työväenjuhla, ei johtoportaan ihmisten ja ylioppilaat taas on ihan ykshailee koko jaottelussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen lakiton ja huonotuulinen, sillä inhoan vappua. Ylioppilas ja maisteri olen, jos se nyt tähän aiheeseen kuuluu.

Vierailija
24/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vissiin unohtaneet ne vappumarssit, joilla ei lakilla ollut mitään väliä. Joskus vanhemmat muistuttivat nuorisoa, että laittakaapa se lakki, että näkevät että meidänkin joukoisa niitä on.

Vierailija
25/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä olen huomannut, että vapun juhlijat ovat kännissä. Se taas, mitä alkoholin nauttimisesta seuraa, ei liity mitenkään siihen, mitä on pukenut päähänsä.

Vierailija
26/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vappuna hyvällä tuulella kun ei ole pakko pitää mitään höpölakkeja eikä haalareita. Olen ylioppilas ja maisteri.

Vierailija
27/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolta löytyy mainio biisi, sanoitusta valitettavasti ei. Vanhat koulukaverit tiesivät sen jo vuonna 1980.

http://www.discogs.com/S%C3%A4k%C3%A4-El%C3%A4m%C3%A4-Voittaa/release/1555969

SE ON VAIN HATTU!

t. Kääkkä

Vierailija
28/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ne ollakin pahalla tuulella, jos on kovin koleaa ja tuulista ja tulee vilu. Kannattaa muistaa ottaa mukaan jokin päähine kun lähtee vappurientoihin. Ihan varmasti sieltä hattuhyllyltä löytyy joku mainospipo tai vaikka Hankkijan lippis päätä lämmittämään.

Vierailija
29/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei kukaan pidä vappuna lakkia ;)

http://yle.fi/ulkomailla/img/ullanlinna_kaivopui_yle.jpg

Vierailija
30/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lapset varsinkin on tavattoman kiukkuisia, kun niillä ei ole lakkia tai kallista vappupalloa...kumpikohan on se syy?

Vierailija
31/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on sitten tosi paljon huonotuulisia ihmisiä vappuna, sillä noita lakkeja ei ola monella, se on niin suomalainen juttu, että loppu maailma on tosi kiukkuinen.

Muualla kyllä ihmetellään sitä, miksi suomalaisilla on kapteeninlakit päässä, mutta ei siitä kannata suuttua.

Vierailija
32/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, iloisesti humalassa tuntuvat olevan työn päivänä. Eikä mullakaan mitään lakkia ole, vaikka ylioppilas olenkin.

Vierailija
33/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.greekinternetmarket.com/mm5/graphics/00000001/2346-05021B.jpg

Aika erikoinen tuo suomalainen yolakki, muualla sen on kippareilla.

Vierailija
34/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en kyllä pistä sitä maailman ruminta kotsaa päähäni vapaaehtoisesti.Riitti kyllä se lakkiaispäivä sitä lajia. Kiukuissani olen ollut kerran vappuna, kun tuli juotua mörköboolia. Ehkä ylioppilaslakki ois pelastanut tilanteen ;)

Vierailija
35/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välitä koko vapusta. Enkä pidä lakkia. Ylioppilas ja FM.

Vierailija
36/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut lakittomien olevan pahalla tuulella vappuna. Itse olen DI ja teekkarilakki roikkuu jossakin komeron perukoilla. Se on saanut tuulettua varmaan noin joka toinen vappu eli itsekin olen usein lakittomana liikkeellä vappuna.

Ainakin Otaniemestä tutkintonsa lusineilla lakin käyttöaika alkaa vasta vappuaattona puoliltaöin eikä Mantan lakituksesta, poikkeuksena erityisen luvan saaneet. Vappuaattoillan lakittomien joukossa on siis teekkareita ja diplomi-insinörttejä, jotka eivät viitsi kantaa lakkia olallaan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Teekkarilakki

Vierailija
37/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 20:03"]

Ite en kyllä pistä sitä maailman ruminta kotsaa päähäni vapaaehtoisesti.Riitti kyllä se lakkiaispäivä sitä lajia. Kiukuissani olen ollut kerran vappuna, kun tuli juotua mörköboolia. Ehkä ylioppilaslakki ois pelastanut tilanteen ;)

[/quote]

Mörköboolia :D

Vierailija
38/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Itse en ole käyttänyt omaakin kertaakaan lakkiaisten jälkeen. Mutta olen vappuna huonolla tuulella, koska inhoan sitä örveltämistä. Tai koetan pysyä sisällä, mutku vapaapäivänä olis ihana lenkkeillä tai jotain..