Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko huomannut että lakittomat olisivat pahalla tuulella vappuna?

Vierailija
24.04.2013 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat hakea tässä nyt sellaista että ei-ylioppilaat olisivat kateellisia lakillisille? Sääliksi käy sinun elämä jos lakki on ylpeyden aihe.

Itsellä lakki löytyy jostain varaston nurkasta kellastumassa. Kertaakaan en ole sitä ylioppilasjuhlien jälkeen laittanut päähäni.

En voi sanoa olevani pahalla tuulella vappuna, mutta en kyllä vappua vietäkkään. Sitäkö tarkoitat pahantuulisuudella?

Vierailija
2/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisia provoviritelmiä tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla on, mulla ja miehellä, lakit, mutta kumpikaan ei niitä käytä.

Millaisessa mielentilassa meidän pitäisi olla?

Vierailija
4/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lakkia käyttänyt kuin ekana lakillisena vappuna ja ekana teekkarivappuna tupsulakkia. Mutta joo, olen useinkin pahalla tuulella , kun joudun örvelöiden seassa luovimaan aattona työpaikalta kotiin.

Vierailija
5/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylioppilas, mutta mulle vappu on työväen juhla, joten en itse pidä sitä lätsää vappunakaan päässä. Nykyisin se lakki ei ole mitään, kun niin moni jatkaa vielä yliopistoon. Näille lakkipäille se taitaa olla se elämän suurin saavutus?

Tahattomasti voi siis mulkaista tällaista lakkipäätä ikävästi.

Vierailija
6/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yo mutta en koskaan pidä lakkia. On myös akateeminen tutkinto. Ihan turha koko lakki nykyään.

Vierailija
7/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yo mutta en ole koskaan pitänyt lakkia vappuna. Itse asiassa en edes tiedä, missä lakki on tällä hetkellä. Omasta mielestäni olen ollut hyväntuulinen. Yleensä ollaan vappuna oltu tivolissa eikä siellä voi olla pahantuulinen =)

Vierailija
8/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu kylmä ilma enkä ole tajunnut panna päähän minkäänlaista lakkia, hattua tai huivia, saatan kyllä olla pahantuulinen. Harvemmin tätä kuitenkin sattuu, ymmärrän tässä iässä jo suojata pääni.

Vierailija
9/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa se Vitun lakki ja lyökää päähän. Saahan niitä vit...u  Anttiloistakin!

Vierailija
10/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yo ja mieheni ei, mutta en ole huomannut eroa meidä välillä hyväntuulisuuden suhteen. En tosin pidä koko lakkia päässäni. Yo-todistusta ylpeämpi olen nyk. ammatistani, enkä siinäkään tutkinnosta vaan vuosien saatossa kertyneestä ammattitaidosta ja asiantuntujuudestani ko. alalla. 

Vierailija
11/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harva sitä lakkia enää vappuna päähänsä tunkee.

Omakin lakki pölyttyy jossain yläkaapissa tai kellarissa...en edes tiedä missä se on. Eiköhän ne lakkipäät ole jotain 60v.+

Vierailija
12/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tosi takakireenä koko vapun, olen akateeminen mutta en ole käynyt lukioo. Suurta tuskan juhlaa.

Vierailija
13/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä ainakin surullinen olen, sillä viime vappuna hävis mun tavallinen ja miehen teekkarilakki. taidan laittaa silinterin päähän sen sijaan.

Vierailija
14/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 11:59"]

Ostakaa se Vitun lakki ja lyökää päähän. Saahan niitä vit...u  Anttiloistakin!

[/quote]

En aio ostaa uutta lakkia (edellinen hukassa) koska en yksinkertaisesti tarvitse sitä.

Vierailija
15/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkaan me 50+ ei käytetä lakkia, se on opiskelijoiden juttu. Itse en tosin käyttänyt lakkiani nuorenakaan.

Vierailija
16/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen vappuna lakiton kuten muinakin päivinä vuodesta. Olen kyllä ylioppilas, mutta minulla ei ole mitään tarvetta sitä kellekään julistaa. En pidä päähineistä muutenkaan. En ole vappuna yleensä pahalla tuulella. Paitsi jos se paska päivä nyt sattuu vapulle. Mutta eipä se kyllä koulutustaustasta johtuvaa ole jos vituttaa kun pientä oravaa niinkun tosinaan tekee.

Vierailija
17/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole ollenkaan kateellisia, vappumarssille kyllä menemme näyttämään, että vielä työläisiäkin on.

Vierailija
18/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin lakin pidon 17v sitten kun nykyinen mieheni ei omaa yo-lakkia. Jostain syystä en sitä itsekkään ole kaivannut sen jälkeen. Samainen mies kyllä ehdotti, että laittaisin tuon tohtorin hatun vappubrunssille. Sitä kun ei käytetä koskaan ja työkaverit kuitenkin maksoivat siitä sievoisen summan karonkkalahjaksi.

Mutta lakitta mennään ja hyvällä mielellä :)

Vierailija
19/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vappu on työväenjuhla!!"!!!! saisi nousta uuteen uskoon kun meitä taas poljetaan ja meidän oikeuksia ja selviytymistä uhataan kapitalismilla ja työkurjuudella!!! vaaditaan työhyvinvointia, satsauksia lapsiin ja tasa-arvoista terveyden hoitoa kaikille!!!!! alas omahyväiset egoistit joilla vaan oma napa merkitsee!!!!

Vierailija
20/38 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti tää aloitus tai lähinnä ajatus pahalla tuulella olevista vapun viettäjistä:)