Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan pitää 46-vuotiasta ilman nestettä, kun vesi ei kelpaa (pitää olla olutta tai viintä)

Vierailija
04.07.2020 |

Vichy ei kelpaa, sitruunalla/appelsiinilla maustettu vesi ei kelpaa. On juomatta niin kauan että on ihan kalpea ja huonovointinen jos ei saa oluita tai viinejä. Ja tätä on ihan oikeasti yritetty viimeiseen saakka. Oli hellepäivänä juomatta 11 tuntia kun en antanut olutta tai viintä. Siinä kohtaa kun meinasi pyörtyä, oli pakko antaa. Kauanko pitäisit tuon ikäistä ilman nestettä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna laimeaa itsetehtyä kotiviiniä, oluet kokonaan pois.

Vierailija
2/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin lounasaikaan pari lasillista. Sitä ennen nou nou.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä! Anna esim. viinin ja kivennäisveden sekoitusta. Olet kyllä kamala kanssaeläjä 😠

Vierailija
4/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, ehkä tää on vaan vaihe. Meillä 47vee juo vettäkin jo mutta pitää olla lähdevettä pullossa. Ehkä joskus vielä hanavesi menee. Saitkin jo pari hyvää vinkkiä.

Vierailija
5/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös hieman nirppaileva 55v, joka juo ruualla kermalikööriä, mutta janojuomana muulloin vesi ei meinaa kelvata. Viintä saa joskus.

Hänelle auttoi kiva taskumatti, siitä suostuu juomaan vettä.

Vierailija
6/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin jos ei juo mennää sairaalaan tiputukseen

Vierailija
7/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille Kossua, jota laimennat veteen 50/50 tai vielä enemmän vettä. Pikkuhiljaa tottuu laimeampaan makuun ja toivottavasti lopulta veteen.

Veden juontiin tottuminen on vähintään yhtä tärkeää kuin terveelliseen ruokaan tottuminen.

Vierailija
8/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jotain alkoholitonta olutta tai viintä, ja siitä vähän makua veteen. Onko ihan oikeasti sen arvoinen taistelu, että pitää vakavasti vaarantaa puolison terveys? Toivon ettet ole tosissasi.

Vierailija
9/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se vapaa kasvatus teettää!

Vierailija
10/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä auttaa, jos sanot että jos ei juo vettä, niin sitten joutuu sairaalaan tiputukseen!

Vierailija
11/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ymmärrän, ettei keski-ikäinen halua juoda vettä. En itsekään tuon ikäisenä siitä tykännyt, ja join vain pakon edessä, jos mitään muuta ei ollut. Meillä juotiin pääosin itse tehtyjä hedelmä/marjaviinejä, ihan kattilassa vaimo keitti siitä mitä sattui olemaan - tyyliin omenanpaloja/mustikoita/appelsiinilohkoja... pieneen määrään kirkasta, kiehutti hetken ja laimennettiin vedellä (sokeria mukaan).

Tietenkään kotiviinitkään, tai oluet, eivät ole hyvä janojuomana. Jos pitää maidosta, tai jostain kasvipohjaisesta versiosta (esim kaurakermalikööristä meidän työporukka pitää, kun siinä on pientä makeutta), niin antaisin sitten sitä. Etenkin helteillä pitää kyllä joustaa, että saa keski-ikäisen juomaan. 

(Omalle melkein 30v  lapselle oli pakko antaa kesäkuussa tuttipullo, kun ei lasista/mukista meinannut vaan saada tarpeeksi juotua - vähän kyllä pänni mutta parempi kuitenkin, että juo eikä kuivahda).

Vierailija
12/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille rahaa, että saa kaupasta hakea mitä haluaa.

Vierailija
13/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko enää työterveyden piirissä? Eikö töiden alkuun asti ole? Ottaisin sinne yhteyttä ja kysyisin vinkkiä. Ja vaadit vastauksen mitä tehdä seuraavaksi, jos vinkit ei auta.

Tuo voi oikeasti olla tilanne, että vaatii sairaalajaksoja. Uhkailla sillä asialla ei tietenkään pidä.

Vierailija
14/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen elänyt vesi - ja maito allergikon kanssa ja eihän sitä ilman nestettä voi jättää. Jos olut ei mene niin tiukkaa viinaa sitten. Jotain on juotava.

Vierailija
15/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä juodaan hellepäivinä olutta ja viintä, ihan vain riittävän tuiskeen takaamiseksi. Mutta muuten maistuu kyllä se kirkaskin janojuomaksi. Ei siitä hampaatkaan kerkeä mennä pilalle, jos se jää niihin hellepäiviin. Vois viileämmillä ilmoilla harjoitella sitä konjakinjuontia.

Vierailija
16/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas sain jatkuvasti suvulta moitteita, kun nuorikko ei suostunut juomaan muuta kuin akvaviittiä ja itsetehtyä mustikkaviintä, kunhan siinäkään ei ollut sokeria. Ei edelleenkään eläkeläisenä juo muuta.

Vierailija
17/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä sitä 46 vuotiaasta pidät, kellarissako?

Vierailija
18/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen suuren yrityksen pomo ja kyllä meillä helteillä työntekijöille valkkaria annetaan, juovat sitten ne ronkelimmatkin!!! Kyllä on sairasta kun ei anneta juoda mistä tykkää.

Vierailija
19/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oli pakko antaa. Kuinka se muka jaksoi, kun meinasi jo pyörtyä helteeseen ja 11 tunnin juomattomuuteen?

Vierailija
20/21 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tässä sanoisin, että anna sen pari kertaa saada kunnon kouristuskohtaus tai rytmihäiriö. Rousseaun (1712-1778) mielestä kasvatus auttaa näkemään tekojen seuraukset, elämään niiden kanssa ja siten oppimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi