Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monen 8-9v lapsella on jo oma tyyli?

Vierailija
24.04.2013 |

Kyselee 9v:n klassisen ja romanttisen runotytön ja 8v:n sähkökitaran soitosta ja pinkkimustasta irokeesista haaveilevan rock/rap -tytön äiti.

Pojat on tuossa iässä pukeneet päälleen mitä vaan äiti valitsee, mutta nää tytöt on tosi tarkkoja. Tosin niin on nuorinkin jo alle 2v. Pinkkiä ja bling blingiä lähtisi kaupasta mukaan, ei todellakaan mitään retrovaatteita joihin äiti puki koko vauva-ajan..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut jo esikouluiästä lähtien tarkka oma tyyli. En ole aikoihin voinut ostaa meidän tokaluokkalaiselle vaatteita ilman, että minulla on joko erittäin tarkat määritykset vaatteesta tai että tyttö on itse mukana. Onneksi tyyli kuitenkin on täysin sellainen, minkä minä hyväksyn (ikään sopiva, ei epäkäytännöllinen jne). Lähinnä värit ja vaikkapa housujen ja paitojen leikkaus on sellainen, minkä lapsi haluaa päättää ihan itse.

Vierailija
2/5 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 3,5 v. todella oman tyylinsä mukaan pukeutuva. Se löytää paremmin vaatteita kirpputorilta kuin kaupoista :-)...Useamman kerran on lähtenyt ostoskeskuksesta itkien pois, kun ei ollut "isojen tyttöjen vaatteita" - riittävästi vaaleanpunaista tai rimpsuista...Tänä keväänä on ollut tosi paljon vähemmän pinkkiä ja rimpsuja, joten kirppari on ollut cool.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 8 v tytön tyyli on se, että hänelle ei kelpaa muut kuin päällä mukavalta tuntuvat vaatteet :) Ei esim. farkkuja tai muita jäykältä tuntuvia materiaaleja. Talvella tykkäsi käyttää vielä kypärämyssyä ja Kuomia. Tyyli se sekin on.

Vierailija
4/5 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyli vaihtelee. Jossain vaiheessa oli nuo blingblingit, pinkit ja Disneyn prinsessat. Sitten eskari-iässä alkoi yhtäkkiä prinsessat olla niin "last season". Nyt 9-vuotiaana tykkää pillifarkuista ja niiden kanssa trikoopaitoja tai neuletakkeja. On innostunut myös kerrospukeutumisesta eli vaikka trikoopaita alle ja päälle hihaton paita, legginsit ja shortsit jne. Pillifarkut on se juttu kuitenkin. Niitä pitää olla ja paljon. Laskin just, että paidoista on enemmänkin pulaa. Farkkuja on 13 paria kaapissa väreinä keltaista, mintunvihreää, pinkkiä, punaista, farkkusinisiä useaa sävyä, harmaat, valkoiset ja mustat,

Vierailija
5/5 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.04.2013 klo 10:40"]

Tyyli vaihtelee. Jossain vaiheessa oli nuo blingblingit, pinkit ja Disneyn prinsessat. Sitten eskari-iässä alkoi yhtäkkiä prinsessat olla niin "last season". Nyt 9-vuotiaana tykkää pillifarkuista ja niiden kanssa trikoopaitoja tai neuletakkeja. On innostunut myös kerrospukeutumisesta eli vaikka trikoopaita alle ja päälle hihaton paita, legginsit ja shortsit jne. Pillifarkut on se juttu kuitenkin. Niitä pitää olla ja paljon. Laskin just, että paidoista on enemmänkin pulaa. Farkkuja on 13 paria kaapissa väreinä keltaista, mintunvihreää, pinkkiä, punaista, farkkusinisiä useaa sävyä, harmaat, valkoiset ja mustat,

[/quote]

Kuulostaa tutulta tuo nykytyyli.

-2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän